Hobitti-teatteria Imatralla 2015!

Kyytiläiset kelpaa vallan mainiosti, tervetuloa ^_^

Edit. Eiku oho nyt luin väärin, olikin "kyydin" eikä "kyytiläisen". Mä oon siis käytännön syistä joktap omalla autolla liikenteessä eli en tartte kyytiä. :) Kerkesin sopia sunnuntaille yhden kuvauskeikkapalaverinkin Savonlinnaan jne, niin pitää pystyä liikkumaan aika lailla omilla eikä julkisten (tai muiden) kulkupelien aikatauluilla.
 
Varmaan ennen on parempi, ruokailu siis, jos on tarvis ehtiä junaan lauantai-iltana. :)

Meitä tulee siis kolme kuninkaallisen perheen jäsentä, minä, hoppeli Elenë ja Keskimmäinen joka ei nimimerkkiä kaivanne vaan voi olla ihan suoraan tolkieenisesti Elmo. Kätevää.
 
Menomatkan (klo 10.12) junalippu ei tosiaan ollut halpa, 57,40. Takaisin päin (20.15-junalla) olisi 15,00 jos ostaa 19.1. mennessä.
Minä päätin kuitenkin mennä sukuloimaan Lappeenrantaan. (Onneksi löysin keskihintaisen lipun takaisin päin, ettei mene ihan tolkuttomasti rahaa reissuun.)
Jos jonkun pian teatterilta etelään päin menevän autoon mahtuisi Imatra-Lappeenranta välillä, niin voisin ottaa kyydin? May, Jaamar?

Ps. jos osutte tuohon aamu-junaan, paikkani on vaunussa 2 (alakerta, 35), jos haluaa jostain läheltä.
 
Kiitos tiedosta Lehtis. Olin ajatellut lykätä junalippujen hankinnan maanantaille, koska silloin on tarkoitus käydä hankkimassa uudet silmälasit, ja vasta sen ostosreissun jälkeen tiedän, onko lippuihin ihan oikeasti varaa (tämänkertainen palkka oli aika pieni). Mutta ehkä ostan ne nyt kuitenkin jo viikonloppuna, että saan edes paluumatkalle halvan tiketin =)
 
Ps. jos osutte tuohon aamu-junaan, paikkani on vaunussa 2 (alakerta, 35), jos haluaa jostain läheltä.

Samassa vaunussa minäkin. Lehtiksen vieressä olisi ollut vapaa paikka, mutta ajattelin olevani liian tungetteleva jos siihen tulen. :p Joten istun Kouvolasta Imatralle sitten vaunun 2 paikalla 31, siinä edessä. Ja paluu 20:15 junalla, siinä automaatti heitti vaunuun 1.
 
Puuh, tulipa kalliiksi tämä teatterireissu. Toivottavasti on sen arvoinen.

Lehtis, olet saarrettuna menomatkalla, koska minä asetun taaksesi =) Paluumatkalle taisin saada minäkin paikan josatin vaunun 1 perältä.
 
Meidän olisi hyvä miettiä tuota ruokailua vähän tarkemmin. Ketkä tulevat syömään yhdessä? Arvelisin että klo 14 voisi olla hyvä aika aloittaa. Jos meitä on suurempi seurue, kestää ruuan kanssa pidempään. Olisikin hyvä jos varaisimme pöydän etukäteen ja jos vain mahdollista ilmoittaisimme heille myös mitä aiomme syödä. Mikäs ravintola olisi mieluisin? Itse kääntyisin kiinalaisen puolelle, sillä se voi olla jopa kohtuu hintainen, mutta ymmärtääkseni ravintola on aikas pieni. Mahtuuko sinne 20? Rossokin käy, sillä sieltä saisi vähän erityyppisiä ruokia(pizza, pastaa, jne.). Yksi vaihtoehto on Valtionhotellin ravintola. Menu näyttää aika hyvältä eivätkä annokset ole mahdottoman kalliita.

Kokoan tähän listan osallistujista ja ehdotuksista.

Ruokailijat (24 ilmoittautunutta)

Valtionhotelli

Shetai
Jaamar
Nova
Olórin
May + 7
Heathertoes
Atheon
purr
heppuli
Círdan
Otak

Kiinalainen
douv
Isilmírë
Dracaena
Jasdril
FreakyMike
Mattfield
Lehtokuusama
Satekai +1
Hirmuinen

Rosso
Ringlad
Micco
 
Last edited:
Yhteisruokailija hep o/

Eniten kiinnostaisi kiinalainen, Rosso ja Valtionhotellin ravintolakin käyvät.
 
Yhteisruokailu joo! Kiinalainen kiinnostaa eniten, mutta toki jos se on kovin pieni paikka, ei meidän varmaan passaa tehdä rynnäkköä sinne.
 
Kyllä ruokailulle! Kun kerran kyytini Jasdrilkin on myös tulossa syömään. Paikalla ei muuten väliä, mutta ei syödä missään pitseriassa. Jos pakko äänestää, niin kiinalaista.
 
Itse tulen autolla, mutta käyn katsomassa kummipoikaani Lappeenrannassa ensin.
 
Nova ja minä oltais myös tulossa syömään. Novasta Rosso ei kuulosta hyvältä ja itse kannatan valtionhotellia. Jos ne vaan päästävät hobitin sisään :p Kun minulla toivottavasti puku päällä jo kun tulen kaupunkiin.
 
Olen tulossa syömään, Valtionhotelli tai mikä tahansa käy.

Olen liikkeellä autolla, mutta pohjoisen suunnasta ei taida olla autottomia tulijoita. Asemalta voin noukkia kyytiin, jos on tarvis.
 
Syömiselle kyllä. En varmaan töiden takia ehdi ihan klo 14, mutta niitä main. Meiltä 5 syöjää (tai 3 syöjää, 2 näkertäjää). Ihan sama missä syödään, olemme mukana. Kysäisen vielä, olisivatko smialilaisemme kiinnostuneita osallistumaan myös.

Olen kiinnostunut pukeutumaan, mutta joudun varmaan pukeutumaan vasta syömisen jälkeen, koska työt (haluaisin NOT nähdä ilmeet, jos ilmestyn töihin täydessä tällingissä!!!). Ravintolan vessassa? Siinä tapauksessa Valtsu olisi varmaan paras vaihtoehto.
 
Minä myös! Valtionhotelli käy erinomaisesti, koska olen siellä yötä.
 
Jos päädytte kiinalaiseen, niin tässäkin olisi yksi kiinnostunut, koska en ole käynyt vielä kertaakaan siinä paikassa. Muuten en ole niin innostunut syömäpuolesta, koska voin haukata jotain myös kotona ennen Imatralle lähtemistä.
 
Ylös