Hobitti-teatteria Imatralla 2015!

Syömään kanssa. Mä taas en pahemmin välitä kiinalaisesta, mutta jos enemmistö haluaa sinne, niin kyllä se käy.

(editoisin Shetain listaa, mutta joko oikeudet on foorumin muuttuessa kadonneet tai sitten olen vain itse kadottanut silmistäni edit-nappulan muiden kuin omien postausteni kohdalta)
 
Meidän autokunta ilmoittautuu myös yhteisravintolailuun. Eli minä, purr, heppuli, Círdan ja Otak.
 
Konnisoikeuksia karsittiin aika rankasti foorumin muuton yhteydessä.

Ruokailijoita alkaa olla aikamoinen liuta. Minä olisin mukana syömässä missä vaan esitetyistä vaihtoehdoista, mutta jostain takaraivosta kumpusi äsken pieni ilonpilkahdus siitä että me ei ehkä mahduta sinne kiinalaiseen jos on kovin pieni ;)
 
(OT: ^^ tylsää! Heti kun saa jotain valtaa, niin... :D )
 
Last edited:
Kun ruokailijoita on paljon, niin ehkäpä kiinalaista ruokaa preferoivat voisivat mennä syömään sitä ja muut Valtionhotelliin (se vaikutti suositummalta kuin Rosso)?
 
Syömään mekin olemme tulossa jos vielä mahtuu, siis mie ja Hirmuinen ja mukanamme (myös teatteriin) tulevat kaksi ei-(ainakaan vielä)kontulaista.
 
Pohdin tuota Douvin ehdotusta itsekin ja teinkin nyt aika kylmästi kahtiajaon kiinalaiseen ja valtionhotelliin. Ilmoitelkaa kumpaan ryhmään haluatte niin päivittelen tuon listan. Minä voin hoitaa Valtionhotellin varauksen. Joku muu™ ottaa vastuulleen kiinalaiseen haluavien varauksen!
 
Kiinalainen tullee edullisemmaksi (katsoin Valtionhotellin menua), joten saattaisin olla enemmän kiinnostunut siitä. Mutta pöytävarausta en ole tekemässä, kun en edes tiedä mikä paikka on.
 
Menen Raseenan mieltymyksen mukaan niin ei tule kyydeistä säätöä ja minulle on oikeastaan ihan sama. :)
 
Jos joku on vielä vaille yöpaikkaa, niin minun luokseni pääsee.
Asun puolen kilometrin päässä teatterista ja tänne mahtuu tarvittaessa kolmekin henkilöä.
Sopii myös allergisille, minulla ei ole lemmikkejä. :)

May, jos haluat niin minun luonani voi myös vaihtaa vaatteita ennen teatteria.
 
Soitan tuonne huomenna ja varaan paikat 20 syöjälle. Todennäköisesti haluavat tietää mitä haluamme syödä, joten varautukaa ilmoittamaan valintanne torstaihin mennessä. Ravintola aukeaa vasta klo 14 ja teatterilla olisi hyvä olla viimeistään 15.30, joten meille voi tulla kiire syömisen kanssa.
 
Ylös