Jännittääkö?

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Nyt ei tarvitse jäädä juttelemaan kun sanoo että pitää koronaetäisyyttä ;)
Voi myös kokeilla sitoa jonkun keltaisen nauhan tai kangaspalan talutushihnaan merkiksi ettei tahdo nyt kohdata ketään, mutta tätä kaikki eivät tietenkään tiedä ja valitettavasti vaikka tietoa olisi niin ei kunnioiteta. Yksi on myös sanoa juttusille pyrkiville että me harjoitellaan nyt sitä että ohitetaan vastaantulijat tervehtimättä kaikkia.

Ereine

Kontulainen
Pääsen huomenna koronavirustestiin. Kuvittelen, että oireeni liittyvät siitepölyallergiaan mutta työterveyden mielestä niitä oli tarpeeksi testiä varten. Varsinainen testauspiste olisi 11 kilometrin päässä, mikä on autottomalle vähän hankalaa mutta onneksi lähempää löytyi myös testauspaikka. Vähän eri juttu pyöräillä 5 kuin 22 kilometriä...

Kointähti

Parannuksen tehnyt trolli
Olen ollut nyt jo melkein kolme kuukautta etäterapian varassa, ja nyt sekin lysti on loppumassa, eli viimeinen Kelan kustantama terapiasessio on edessä tunnin päästä. Terapeutin kanssa on ollut puhetta, että hän tarjoaisi vielä ilmaiseksi (!) kolme käyntiä syksyn puolella, mutta nyt joka tapauksessa jonkun kuukauden opettelua terapian jälkeiseen elämään. Kuusi ja puoli vuotta sitten oli edellinen irtautumisyritys, mutta se ei päättynyt hyvin. Tällä kertaa en kuitenkaan ole samoihin aikoihin päättämässä opintoja keskeytykseen ja lopettelemassa psyykelääkitystä.

Husky

Ilmaanhaukkuja
No onhan tää elämä taas jänskää. Olin tänään työhaastattelussa. Aloitin nykyisen duunini viime syksynä, ja ajattelin pysyväni siellä jonkin aikaa. Koronan aiheuttama lomautus heitti asiat päälaelleen. Ja tässä ollaan, vakavasti etsimässä uutta leipäpuuta. Lomautus päättyi toukokuun lopussa, mutta jo sen aikana mulla vahvistui käsitys siitä että tahdon mielenkiintoisemman työn. Jos tämä ei tärppää niin haku jatkuu.

Kointähti

Parannuksen tehnyt trolli
Kirottu olkoon kohtalon karu kalkki jota Ares B:lle juotettiin! Mutta ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Ares B

Antifilatelisti
Kiitos kiroilusta, ei maailmani tähän *snif* kaadu.
Mutta jos jotakuta kiinnostaa esilukea teos ja antaa rakentavaa kritiikkiä, hihkaiskoon hän yksärillä hep.