Joulukalenterimme 2007

Pikaisesti päätin tänään lähettää sen kalenteriin, kun Merrin hätääntynyt naama muistutti tarpeesta kalenteriluukkuihin. Runon tyngänkin väsäsin kun haikeana katselin viime helmikuisia Vesilahti-kuvia. Oli lunta ja pakkasta.
 
Ihana eilen (kun olisikin lunta eikä pilkkopimeää!) ja ihana tänäänkin: FreakyMike'n kuvassa oli tunnelmaa! Luinkin juuri tänään lehdestä, että Joulupukki on hankkinut höyryjunan, eli hyvin ajankohtaisilla aiheilla ollaan nyt liikenteessä.

Ensi vuonna minäkin yritän jotain... Tosin saatan tarvita jonkun avustamaan...
 
Vielä vapaana ovat 21. päivä, 23. päivä ja 24. päivä! Tärkeitä viimeisiä päiviä nostattamaan jouluiloa ja tuomaan hyvää mieltä!

20. päivä on Tikin ja 22. päivä on varattu jalokuuselle.


Tälle päivälle tein muutoksen lähes olemattomissa suunnitelmissa ja tein siihen luukun itse.
 
FreakyMike sanoi:
Multa saa ainakin yhden kuvan, koska yhdessä toisessa kalenterissa olikin jo kaikki luukut täynnä. Pistän kohta sähköpostia.

Sama "ongelma". Muutama kuva, joita ei tarvittu muualla. Lähetän spostina, käytä jos tarttee ;)


Aivan ihania luukkuja ollut joka päivä! Tänä vuonna olen oikein addiktoitunut foorumikalentereihin, kun teekalenteri jäi ostamatta.
 
Tuo tämän päiväinen Bilbo oli Merriltä oikein mukava idea :) Tykkäsin. Eihän tuon joulukalenterin nyt AINA tarvitse niin jouluinenkaan olla.
Kiitoskset Merrille jo etukäteen kalenterin toteutuksesta *kiittää ja kumartaa*
 
Oi, tuo tämänpäiväinen luukku kuulosti (päässäni siis) ihanalta. Sopivan soljuvaa, parit thornit välissä ja muutama rouheasti pärisevä ärrä seassa. Helppo kuvitella laulettavankin.
 
Eilen jäi luukku kokonaan pois, mutta päivitin siihen nyt vielä silti jälkikäteen Micin lähettämän kuvan. Tälle päivälle oli jaloa kuusta ja huomiselle on jotakin harvinaislaatuista: lyhyt kirjoittamani novelli (kai niitä nyt novelleiksi kutsuttiin). En ole kirjoittanut minkäänlaista ehjää tarinaa vuosiin.
 
Viime vuonna joulukalenterin päätti video. Tänä vuonna sitten samoin.

Koska maassa ei ole lunta (paitsi vähän Lapissa), niin videossakaan ei ole lunta. On vain poika, koira ja punainen leija.
 
Merri sanoi:
Viime vuonna joulukalenterin päätti video. Tänä vuonna sitten samoin.

Koska maassa ei ole lunta (paitsi vähän Lapissa), niin videossakaan ei ole lunta. On vain poika, koira ja punainen leija.

Poika? Minun mielestä se vaikutti naiselta mutta voi olla että tässä joutuu menemään vielä silmälääkäriin. :D
 
Mahdollista, en sattunut katsomaan videota kovinkaan paljoa :)

Muoks!
Tosin täytyy todeta, että Aled Jones on mies, ja käsittääkseni hän myös esiintyy tuossa videossa.
 
Huoh. Eihän vain videota ole muualla näkyvissä kuin Kalenterissa? IE:ssä ei toimi flash player ja mozillassa ei toimi Kontu.
Tämänkin päivän piti vielä koittaa koneemme harmaassa historiassa.
 
[off]Tätä minä jo jossain vaiheessa valittelin Konenurkkauksen pikkukysymyksissä, kun mozilla ei löydä Kontua enää ollenkaan :S [/off]

Kiitos linkistä!
 
Erityiskiitos maanmainiolle Merrille, joka kalenterin kokosi ja sitä urheasti päivitti - myös omilla hienoilla hengentuotteillaan kun ei meiltä muita herunut tarpeeksi luukuntäytettä.
 
Ylös