Joulukorttivaihtarit 2014

Viimiset kortit saapubneet ja olivat kauniita. Nämä itse tehdyt kortit ovat mukava lisä niiden ostokorttien joukossa. Paljon kiitoksia :)
Laitan kuvia varmaan huomanna taikka joskus sen jälkeen ;) En ole vielä ehtinyt ja muistanut kuvata kortteja ja riippuu sitten minä päivänä puran kuvat kameralta että millon saan aikaiseksi laittaa tänne. Mutta tulossa on.
 
^^^Vastaan huutoon; alla mun Jaamarilta, Henanelta ja Lentävältä lumelta saamani kortit. Hauska muuten nähdä että joku muukin on ottanut Klonkun joulukorttiohjelmistoonsa - mullahan on joka vuosi (no... kolmatta vuotta toki vasta mukana...) ainakin yksi kortti ollut Klonkku-aiheinen. (En muista kelle tämänvuotinen Klonkku meni, kun kuoritin kortit ihan randomina.)

Ja unohtuipa edellisestä viestistäni - iso kiitos taas kerran Isilmírëlle korttivaihdon organisoimisesta! :)

upload_2014-12-23_19-23-59.png
 
Last edited:
Hienoja kortteja! Jee, laittakaa muutkin kuvia. :) Lohduttaa vähän, kun harmittaa etten itse muistanut/tajunnut ajoissa osallistua. Ensi vuonna sitten...
 
Kiitos Henane ja Isilmírë joulukorteista, ne olivat ihania! Pääsin vasta tänään hypistelemään kortteja, kun olen ollut näin joulun alla reissussa :) Katsotaan saanko laitettua kuvia niistä vuodenvaihteen jälkeen.
 
Minun kaunis korttisaaliini
jdmvjTQKX5AjnCZBzlspCAoMQTy7BREm1_4TIdgFYtw=w313-h235-p-no
 
Kiitos korteista! Vähän myöhässä tämä viestini, mutta on ollut niin kiire, ettei ole ehtinyt vielä :)

Eli kiitos Jaamar, Elenie ja Lentävä lumi! :)
 
Hauskasti ovat Vampiren ja Sidhielin mielikuvitukset kulkeneet samoja polkuja =)

Muoks: Tässä Ksulta, kielolta ja Fairy talelta saamani maanmainiot kortit

hHejPHI.jpg
 
Last edited:
Ylös