Kadonneiden viestien topikki

Kuivat kelit ovat tulleet ja ihoni oireilee taas. Tutussa paikassa oikean etusormen peukalonpuoleisella sivulla iho on todella kuivaa. Sitten kun se alkaa halkeilla, käytän punaista Bepanthenia ja jätän rasvaisia sormenjälkiä kaikkialle.

Tulisipa taas kesä ja hyttysiä.
 
Minusta muiden keksimät tittelit taas ovat mukavia. Ne tuovat eräänlaista lämpöä, varsinkin jos joku kiva ihminen on keksinyt tittelin; Erestorin tittelistä sitten tiedä, mutta jos hän haluaa sitä kantaa niin tokihan saa. Ennemmin tai myöhemmin aktiivinen käyttäjä kuitenkin saa tittelinsä, joten ei se nyt niin kauhiaa ole, vaikkei ihan alussa sellaista olisikaan.
 
Minä taas näen titteleissä mainion ystävällismielisen vinoilumahdollisuuden. Katsokaapas mitä titteliä ehdotin Juspelle :) Spammaaja, minäkö?
 
Kiitos avusta :) Nyt olen jopa onnistunut luomaan jonkin sorttisen pylväikön, värejä pitäisi vielä muutella, pitää kokeilla. Nerwen: juu se ärsyttävä paperiliitin on aika hyödytön. Mutta sen voi vaihtaa esim. söpöksi koiraksi, joka aina hyppää kopistaan, kun tarvitsee. Sitten se touhuaa siellä näytöllä aina jotain omiaan ja nukkuu, jos ei ole muuta tekemistä. :)
 
Joo, no minut saa ihan suosiolla napsaista listalta, kun ei vaadittua ikää ole vielä marraskuussa kasassa :D

Niin joo, ja voisin vaikka veikata, että sama koskee myös Vánaa.
 
Taulukoissa ei kannata tyytyä niihin hirveisiin väreihin (violetti, kellertävä, harmaa, viininpunainen yms), mitkä ainakin word arpoo aina alkuun. Minulta kului taulukontekemisessä eniten aikaa aina värinvalintaan :p

Ne liukuen väriävaihtavat on kivoja. Ja jotkut valmiit kuviotkin.
 
Vehka sanoi:
Ennemmin tai myöhemmin aktiivinen käyttäjä kuitenkin saa tittelinsä, joten ei se nyt niin kauhiaa ole, vaikkei ihan alussa sellaista olisikaan.
Ai myös 4,5 vuotta vanha aktiivinen käyttäjä (, joka ei kuitenkaan kirjoittele viestejä joka päivä)? :p
Kiitos kuitenkin lohdutus-ehdotuksista Vehkalle ja Merrille (tiiä sitten yrittikö Merri hieman kettuilla samalla).
 
Papan aiheeseen liittyen: oma iho ympäri vuoden. En enää muista koska nenä ei olisi hilsehtinyt. Murkkuiän myötä alkoi koko naama kuivua. Muutama vuotta sitten onnistuin kesällä polttamaan nassukan (ja polvet) minkä vuoksi huulet olivat jonkin aikaa ruvella, ja sen jälkeen ei ole oikeastaan huulirasvatonta päivää näkynyt. Nytkin on ollut puoli viikkoa suunpieli auki, verillä, ihan vain koska iho on niin kuivaa. Tahdon takaisin nuoruuteni! (ihan kuin vanha olisin)
 
Miten voi kääntää kauniisti ilmaisun double consonantal? Suora käännös on niin tökerön oloinen (ainakin jumittuneille aivoilleni :wtf:), enkä haluaisi lasketella omiani, jos sille olisikin olemassa joku tyylikäs käännös
 
Asiayhteyshän ratkaisee valtavan paljon. Ei suoralta kädeltä voi muuta sanoa kuin todellakin tökeröltä kuulostavan kaksoiskonsonantillinen tai kaksoiskerakkeinen.
 
Sain vihdoin täyteltyä vaihto-opiskeluhakemukset ja huomenna saan ne laitettua kv-sihteerille. Joka toivottavasti sitten laittaa ne sitten nopeasti eteenpäin!

Toivottavasti niistä seuraa iso ilonaihe eikä suuri surunaihe... Jännittää. :)
 
Jepulis, eipä riitä ikää vielä marraskuussa.

Eikös sitä miittiä voisi suosiolla lykätä sinne ensi vuoden puolelle kun ihmisille käy se selkeästi paremmin? :p
 
Mitenköhän latinan Aboa taipuu, Vohobitti ansaitsisi ehdottomasti "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam." -tittelin Turkuun sovitettuna, sitten ei tarvitsisi joka viestistään lukea kuluneita Turku-läppiä erikseen. [15] Tosin voisi tuo olla hankalan pitkäkin titteliksi...
 
Minä kyllä kannatan. Ei miulla oikeastaan ollut mitään mielipidettä asiaan, ennenkuin huomasin että minulle itselleni oli ehdotettu titteliä (olin hyyyyvin yllättynyt). :)

Minusta tämä tittelijärjestelmä on oikein asiallinen. Tuntuu mukavalta kun joku muu sinulle titteliä ehdottaa, ja kuitenkin saat itse päättää käytätkö sitä vai et. Tittelin sijainti ja koko on myös hyvä, ei hypi häiritsevästi silmille.
 
Tämä on turhautuneen ja laiskan ihmisen tyhmä kysymys. Voinko olla kirjoilla paikkakunnalla, jos minulla ei ole siellä asuntoa? Koskee lähinnä ulkomaille vaihtoon lähtöä, jolloin kämppäni irtisanoisin. Ei viitsisi alkaa kirjoja äidin luokse muuttamaan, koska vuodenvaihde määrää verotuskunnan ja siitä nyt tulee vaan turhaa säätöä..
 
Kauneinta syksyssä ovat ehkä juuri sellaiset päivät kuin tämä: tyynet ja kirkkaat ja kirpakat. Ja kaikkein kauneinta ovat kultaisina loistavat koivujen latvukset huikean kirkasta sineä vasten.
 
Dany, onko sulla joku erityinen ongelma sen Photarin kanssa? En liene ainoa joka neuvoisi mielellään. :) Sehän on älyttömän monipuolinen työkalu, kun ensin pääsee sisään perusideoihin (kuten tasot).
 
No kyllähän mä sanoin voivani osallistua buffaan jos muutkin menevät. ;)
Mutta ei se nyt niin vaarallista ole, voinhan sitten ostaa sen laivalla jos et Samo sitä ehdi enää varaukseen lisäämään?
 
Ylös