Kadonneiden viestien topikki

Hmm. Ei kellään olisi kiinnostusta ostaa sinisilmäistä welsh mountain-tammavarsaa? Siitä tulee isona kimo. :) (Vauvelista on pari kuvaa mulla irg-calleriassa jos joku haluaa nähdä.)
Kaveri niitä kasvattaa, ja tämä on sitä erää josta pitäisi luopua. Itse olisin halunnut ostaa samasta yhdistelmästä vuotta aiemmin syntyneen poikavauvan kun se oli NIIN ihana, mutta sauron soikoon kun ne ponit ovat pieniä! Miksei welsheistä voi olla _oikeasti_ hevoskokoista versiota?
Toisaalta, se olisi mahtunut täysikasvuisenakin parvekkeelle... ;)
 
Mahdollisesti, mahdollisesti. ;) Se riippuu täysin perheestäni, joka ei välttämättä lähde, vaikka alustavaa lupaa onkin.
 
Mulla on ongelma kanavamaskien kanssa. Meille on kyllä just opetettu sitä koulussa mutta en muista enkä tajua. Löysin netistä ohjeita mutta ne ei käy tuohon mun käyttämään kuvaan.
 
Satavarma en ole. Mutta muistelisin, että kun aikoinaan erosin poikaystävästäni (=menetin asunnon kotikaupungissani) ja sitten lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, jonne en halunnut kirjojani siirtää, jouduin siirtämään ne vanhempieni osoitteeseen. Kauheaa säätöä siitä ei tullut, yhdellä lomakkeellahan tuon hoitaa, mutta noista verotusasioista en sitten tiedäkään sen kummemmin.
 
Enkä muuten näköjään ole lauantain meriaamiaisessakaan. Mun täytynee opetella a)ilmaisemaan itseäni selkeämmin ja b) lukemaan tarkemmin. :)

Lisäsin sut myös meriaamiaiseen. Yksärissäsi sanoit, että katsellaan niitä aterioita myöhemmin, joten en automaattisesti lisännyt sua mihinkään. :p -Samo
 
Joo, niin se täytyy tehdä. Osallistujia on ilmoittautunut sen verran vähän, että täytynee yrittää uudestaan sitten joskus helmikuussa. Ellei tässä tule joku yllättävä yleisöryntäys ihan yhtäkkiä... :roll:
 
melko hiljaista, odotin tämän olevan helppo...

helpotan siis vielä lisää :D :

You know, being Prime Minister, I could just have him murdered.
 
No nyt kyllä tosiaan näyttää huonolta. No, onneksi tuo maja ei niin huippusuosittu kai ole, joten sen saa varattua sitten ensi vuoden puolellakin sitten kun ihmisille sopii.

Mutta, jos kontulaiset haluavat tuona lauantaina kuitenkin ryypiskellä, niin ehdotan baarimiittiä Helsingissä. Edellisestä Helsinki-miitistähän on jo aikaa.
 
Fica sanoi:
Voinko olla kirjoilla paikkakunnalla, jos minulla ei ole siellä asuntoa? Koskee lähinnä ulkomaille vaihtoon lähtöä, jolloin kämppäni irtisanoisin.

Vähän luulisin että ei voi. Muuten kai kaikki siirtäisivät kirjansa sellaiseen kuntaan, jossa on alhainen kunnallisvero ym. En kyllä ole lakipykälistä perillä, mutta veikkaisin näin.
 
Nerwen, niinpä! Vihdoinkin ilma on sen verran vilpoisa, ettei tule hirveä hiki ulkoillessa. Puissa on väriä, ilma tuoksuu, lintujen ääni kantautuu sisällekin asti. Suomen syksy on parasta.
 
Rooma on saanut kyllä ainakin minut ihan koukkuun. Viihdyttävää ja mielenkiintoista, toimivaa niin historiallisten kuin viihdeteollisten ansioittensa suhteen. Henkilöhahmot ja näyttelijävalinnat ovat onnistuneita, paitsi yksi: Kleopatra. Ei ollut mikään Elizabeth Taylor se tyttö...

Ikäni Asterixeja lukeneena on kyllä vähän jännä vaihtaa puolia; Caesar on aika äijä. Tosin Obelix on yhä oikeassa sanoessaan Hulluja nuo roomalaiset, sellaista menoa kuitenkin.
 
Hwyaden! (muistanet, Ankka kymriksi ^^) Olin tulossa kirjoittamaan cuteoverloadista, mutta näköjään ehdit ensin. Totta maar, jos se ei hymyilytä, ei toivoa ole tai sitten olet kuollut.

Liikuskelen siellä nimellä Scofield (jonkun Pako-ihkutus on mennyt yli), ja väki oli varsin ihastunut siitä, että vallan Suomesta ollaan. :p
 
Emiliamaiset "leimahduksen" hetket ovat aina mieluisia muistoja. Silloin aika pysähtyy - vastoin kaikkia fysiikan lakeja.

"And then, for one glorious, supreme moment, came "the flash." --

It had always seemed to Emily, ever since she could remember, that
she was very, very near to a world of wonderful beauty. Between it
and herself hung only a thin curtain; she could never draw the
curtain aside--but sometimes, just for a moment, a wind fluttered
it and then it was as if she caught a glimpse of the enchanting
realm beyond--only a glimpse--and heard a note of unearthly music."

(Emily of New Moon, L.M. Montgomery)

Yksi näistä hetkistä oli se, kun seisoin Moherin kallioilla Irlannissa tuulen tuivertaessa. Atlantti levittäytyi mahtavana silmien edessä. Siihen hetkeen palaan yhä uudestaan ja uudestaan, sillä kuvittelen, että silloin näin hetken ajan Suoran Tien, niin kuin Tolkien olisi sen nähnyt. Huuhaata kenties, mutta hyvin kaunista. :)
 
Muistanhan toki vielä meidän S-W ystävyysseuran. :)
Taisi olla itse asiassa roverandom jonka kautta CU:n aikoinaan löysin. Kontulaisilla on tunnetusti hyvä maku. ;)
 
Taas täällä yritettiin liian äkkiä liian paljon. Kyllähän meidän kontulaisten jo olisi pitänyt oppia, ettei miittiä saa kasaan hetkessä. :)
 
Joo, olisin mielellään tulossa. Mites sitten se venäläisravintolamiitti, voisiko sitä miettiä samalle päivälle, vai lykätäänkö sitä hamaan tulevaisuuteen? Jos emme mene syömään, voisi minun puolesta aluksi ennen baariin siirtymistä pitää myös alaikäisille sopivaa miittinkiä, jos joku alaikäinen haluaisi miittiin mukaan.
 
Ja on vihdoinkin tarpeeksi kylmä että voi käyttää niitä kaikkia ihania samettivaatteita mitä kesällä tuli (ulkomailta) ostettua mutta jotka olivat aivan liian kuumia silloin käytettäväksi! Syksy on ihanaa aikaa, ehdottomasti! (Loskakeli kuuluukin jo toiseen topiciin.)
 
Ja paitsi että on mukavan viileää ja nättiä, on tullut myöskin sieniaika. Alkusyksyn iljettävä kuivuuskaan ei sikäli haittaa, että lempisieneni suppilovahvero on myöhäisempi laji.

Syksyssä on myös se kiva puoli, että tulevaisuus näyttää lupaavalta. Seuraava vuodenaika on talvi ja sen jälkeen tulee kevät. Kesään (ja helteisiin :yuck:) on vielä runsaasti aikaa
 
Ahdistaa muutama työkaveri, jotka ovat sitä mieltä että ihmisten pitäisi mennä puolikuntoisina marttyyreina töihin (kuten he) ja pitävät niitä jotka hoitavat itsensä oikeasti kuntoon toisen luokan kansalaisina, pettureina. *argh*
 
Ylös