Kauanko olet ollut Konnussa?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Vasta eilen minä tänne liityin. Eli olen aivan uusi ja tuntematon täällä. Mutta mutta, mukavalta paikalta tämä vaikuttaa. :wink:
 
Dementikkona olen jo unohtanut kuinka kauan olen täällä ollut.
Vanhaa kontua kuitenkin.
Squirrel on ollut kai pari tai kolme vuotta.
Ennen inttiä kuitenkin.
"Miua" oli ensimmäinen hahmoni konnussa.
Jäi lyhytaikaiseksi,sillä en käyttäytynyt yhtään soveliaasti.
(miua@v***ttaa.com)oli senaikainen mailituspaikkakin.
Että sitä rataa.
En ollut kypsä teini.
En ole kypsä aikuinenkaan.
 
Liityin tänne tällä nimellä vasta eilen(?)!Mutta aikaisemmin oon ollu täälä silwexinä,ja varmaan vähän aikaa jonain muunaki!Silwexsin salasana on unohtunu jo aikoja sitte :roll: !Mutta kiva olla täälä taas!!!!!
 
Juu-u. Varsin pitkäänhän minä täällä olen pyörinyt. Tarkkaan laskettuna noin viisi minuuttia :). Kaikkien meidän ystävä Gandar sai minut tänään ylipuhuttua, joten päätinpä liittyä tähän jaloon Konnun joukkoon. Tämä vaikutti mukavalta paikalta. Nyt myös pääsee brassailee sillä, että "mä katos tunnen hei ton Gandarin kuule ihan 'in the real world'" 8). Mutta eehheheh... toivottavasti jatkossa irtois parempaa läppää.
 
Tulin joskus joulukuun 25. päivän(tarkka aika on jossain ylhäälläkin) tienoilla vuonna 2001. ID oli tuolloin 223.
Konnun löysin alunperin Vuotiksen(Vuotava Noidankattila) kautta. Se on Harry Potter-ympyröissä kooltaan Kontua vastaava. Sinne olin rekisteröitynyt muutamaan kuukautta aiemmin, ja sitten kerran joku laittoi linkin kontulaiseen keskusteluun, jossa mollattiin Pottereita. Kai minä topicciin jotain tyhmää kommentoinkin, mutta tärkeintä oli se että ylipäänsä löysin tämän paikan, samalla aloin tietty tutkimaan foorumia muutenkin.
 
Vaikka tunnen oloni aina ajoittain kovin nyypäksi, en sitä aivan täysin ole. 22.03.2002 rekisteröidyin Vanhaan Lohikäärmeeseen, eli siitä on... No, jokainen laskekoon itse. Käyttäjänumero oli 939. Oi niitä aikoja..
 
Pistinpä tämän lukkoon tällä kertaa, vanha topikki kaivettu naftaliinista. Tuo kyselykin on niin epäloogisessa kunnossa jo.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös