Kauanko olet ollut Konnussa?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Tänne minä olen löytänyt 19.10 tai 20 päivä(2003). En ole varma, kun meinaa tuo muistikin häröillä, mutta näkeehän sen kaikki tiedoistani. Mutta onnea oli kumminkin että löysin tämänkin paikan, taisi olla Google taas pelastaja tälläkin kertaa.

Tänne en kumminkaan liittynyt heti vaan tutkin ensin hieman paikkoja. Pieneksi hidasteeksi syntyi myös nickin keksiminen ja se vasta minulle olikin tuskaa. Huomattuani Turinin ja Adanedhelin varatuiksi valitsin Beren nimen. Ja sillä minä tallustelin täällä Konnun tiellä jonkin aikaa, kunnes vaihdoin sen eri syistä Hero7:ksi. Sillä nimellä minuun törmää myös irc:ssä, jossa vietän liikaakin aikaa verrattuna foorumiin.
 
01 ekalla neljänneksellä tänne päädyin ja kirjoitellut monilla nimimerkeillä (esim kinslayer)ja ainoa tauko oli yläasteelle siirtyessä en käynyt 4 kk mutta tulin takaisin kun kuulin Danilta että hänkin on konnussa (olemme samassa koulussa)nyt olen sopeutunut uuteen vl:ään mutta vanhaa kaipaan edelleen (jee ehtaa kamaa)
 
"Juuh, viime vuonnahan minä tulin" -vaihtoehdon voisi muokata toiseen muotoon kun kuitenkin eletään jo vuotta 2004.
 
olen rekannut sisälle vanhaan kontuun jo kauan, kauna sitten, mutta en ottanut sitä nyt mukaan, sillä uudet sivut, uusi nicci, uudenalista käyttöä. olen nyt paljolti aktiivisempi. oli pakko laittaa viime vuonna, koska kirjoitan tätä viestiä 2.12004, ja joulukuussa taisin rekata siälle tälle tunnukselle.
 
Rekisteröidyin Kontuun 3.3.2002 klo 10.50.

Löysin Konnun sattumalta selaillessani TSH-sivuja ja jäin heti koukkuun. Tosin harmittaa, kun en heti rekisteröitynyt.
Aluksi tunsin itseni täysin nyypiöksi ja olin ihan sekaisin kaikesta. Pikkuhiljaa kuitenkin innoissani kirjoittelin ja aloin tuntea kuuluvani joukkoon. En usko, että kovin moni minua vielä tänäkään päivänä täältä tunnistaa, sillä en paljoa ole osallistunut mihinkään.
Miitteihin olisin kovasti halunnut osallistua, mutta kun asun täällä keskellä ei mitään...Ahvenessakaan en ole pyörinyt, sillä koneellamme on palomuuri, jota isäni ei anna kiertää. Tosin kerran täällä oli joku cgi-osoite, jonka kautta pääsi kuka vain ahveneen, mutta se on hävinnyt jonnekkin?

Alussa kirjoittelin todella paljon, mutta nykyään käyn yleensä vain katsomassa uusimmat ja osallistun joihinkin keskusteluihin. Koulu vie niin paljon aikaa, etten ikävä kyllä ehdi paljoa täällä
olemaan :( .
Mutta niinkuin Konnusta sanotaan se on hyvä paikka elää ja olla! Suurkiitokset Merrille!
 
minä olen vasta "aloittelija" tulin tänne silloin 5 viikkoa sitten... ehkä aikaisemminkin! sain tietää tästä sivusta kun olin kerta kaikkiaan tullut hulluksi taru sormusten herrasta-trilogiasta ja minulla oli yksi kaveri, >Haldir< jos tarkalleen muistan joka oli myös tsh fani hän näytti että tällainen paikka on olemassa niin kirjauduin tänne heti!! :D mutta kuten sánoin, en osaa käyttää tätä paikkaa huipusti mutta totuttelen! :)
 
Enpäs tämmöistä ennen huomannutkaan.
No minä liityin Kunnun seuraapiiriin vajaa vuosi sitten, viime keväänä. (Käväisin Vanhassa vanhassa käärmeessä ja totesin liittyneeni 23.4. 2003)Taisin olla silloin juuri koulussa jollain atk-kurssilla opiskelemassa jotain mistä en ymmärtänyt mitään. Mutta se hyöty siitä oli että päätin viimein kirjautua tänne. No alku "innostuksen" jälkeen kun olin kuukauden aikana saanut ruhtinaalliset 10 viestiä kirjoitettua niin jostain syystä Kunnussa käyminen jäi ja sen jälkeen kävin vain satunnaisia kertoja enkä yleensä mitään kirjoittanut. Ujoutta?
No nyt viimeisen kahden kuukauden aikana olen taas tajunnut miksi tänne rekisteröidyin ja löysin jopa rohkeuttakin :D sen jälkeen mielestäni ollut hyvin aktiivinen kävijä! Suunnilleen päivittäin tänne eksyn ja jopa vastailenkin. :lol:
 
Roark sanoi:
(Kirjoitettu joulukuussa)
Jotensakin huvittuneisuutta herättävä "Kuukauden kysely"...

Voisiko nimen muuttaa vaikka "Kauanko olet ollut Konnussa"?

Jeps. Yhä vain olen samaa mieltä.
 
Delwen sanoi:
Tietääkö kukaan mistä löytäisi oman rekisteröinti ajankohdan, sillä Vanha lohikäärmehän uusiutui joskus niin, että kaikkien piti rekisteröityä uudestaan, joten vanha ajankohta hävisi.

Vanha rekisteröitymisajan voipi löytää, kun menee ensin sinne VanhaanVanhaan ja sitten sieltä alhaalta löytyy linkki [Selaile profiileja] jos muistat vielä vanhan käyttäjänimesi, niin sielläpä voit sitten laittaa sen sinne ja siellä pitäisi näkyä sinun rekisteröytymisaika :)
 
Tjaa-a, muistaakseni 15. 2. 2002. rekisteröidyin.

Muistaakseni katselin sivuja jo vuoden 2001 puolella, mutta silloin ei oikein innostanut kirjoitella joillekin "ihan tyhmille foorumeille" ja jätin rekkaamisen sikseen. Helmikuun puolella tulin järkiini.

Kaverini tätä minulle suositteli. Hän itse ei ollut rekisteröitynyt, mutta sanoi veljensä käyvänsä Konnussa, Vihreässä Lohikäärmeessä. Toki menin katsomaan ja ajattelin ett njäh, eipä tästä nyt pahemmin saanut mitään irti. Kuukausi, pari, meni ennen kuin tajusin että Kontuhan on loistopaikka.

Oho, päälle kaksi vuotta olen ollut Konnussa. Whoo. o_O
 
Mm. Rekistöröidyn tähän uuteen käärmeeseen lokakuussa 2003. Vasta tuossa pari viikkoa sitten hoksasin, kun katselin vanhoja maileja, että minä olinkin rekistöröitynyt jo Vanhaan Käärmeeseen, ja siihen aikaan,kun en vielä näistä foorumeista kiinnostunut, en jäänyt 'koukkuun'. Ja laitan äänestykseenkin että viime vuoden lopulla. No. Ei mahda mitään.
 
Olin ihan varma, että olen jo kirjoittanut tänne. Enpäs sitten ollutkaan, joten piti tulla kirjoittamaan.

Löysin ensimmäisen kerran Konnun muistaakseni kesällä 2002. Googlella etsiessäni löysin Kontuun usemapaankin kertaan, mutten edes katsellut sitä sen suuremmin silloin. Niihin aikoihin en vielä rekisteröitynyt, katselin paikkaa vain. Jotenkin Kontu sitten siitä unohtui.
Lokakuun 27.pvä vuonna 2002 löysin (Googlen avulla muistaakseni jälleen) Konnun uudestaan. Rekisteröidyin silloin ja täällä olen käynyt siitä asti :) .
 
22.09.2003 oli se päivä jolloin tänne tulin. Vanhaan Käärmeeseen kerkesin kyllä kirjautua mutta niin epäaktiivinen kuin olinkin niin en sitä laske. Syynä taisi olla juuri tämä joku...humm. En tiedä. Möyremän ja Konnun yhdistyminen? Ai ront nou. Viestejä on tullu kirjotettua sen verran kuin mitä tuossa näkyy. Enemmän kuin möyremään jossa olen kuitenkin ollut paljon kauemmin. Tai siis oli silloin ennen kuin osa postettiin. Hehe. Eipä kai muuta...
 
Täytyyhän minunkin tähän tarinani väkertää. Eli olin juuri jouluna 2001 katsonut Fotr:hin ja siitä kiinnostus TSH:hon lähti. Aloin etsiä tietoja netistä ja kävin kirjastosta lainaamassa Kaksi tornia. Uskokaa tai älkää , mutta luin Sormuksen ritarit viimeisenä. Helmikuussa eksyin tänne ja siitä asti täällä olen pörräillyt. Välillä on tullut taukoja ja nimikin vaihtui alkuperäisestä L.F.stä. En oikein itsekkään tiedä miksi joskus 11-vuotiaana otin nimen L.F , mutta kait se viitasi jotenkin Legolasiin ja Frodoon. Olin silloin hurahtanut täysin näihin kahteen. Onneksi olen päässyt ihquilu-iästä ohi (se on aina joskus 10-12 vuotiaana).
Alussa oli myös aika pelokas kirjoittelemaan tänne mitään, sillä pelkäsin kovasti valituksia ja Kontuhan on aika sääntöjä täynnä. Oikeastaan myönnän pelänneeni Haltiamieltä , mutta nyt olen päässyt pelostani yli (älä Halti pahastu).
Tälläinenkin paljastus tuli esiin.

-arenel-
 
Siinä marraskuun lopulla 2003 ilmaannuin tänne.
Olin kyllä aikasemmin jo kattelut tätä sivua ja kai rekisteröitynyt,mut sit kai tuli jotain ava ongelmia ja sit se vaan jäi...
Mut nyt olen perillä asioista ja viihdyn täällä aika hyvin,joten ette pääse musta helposti eroon :twisted:
 
Taisin jumittua tänne itsenäisyyspäivänä 2003 ja siitä lähtien en ole eroon päässyt. Olen erittäin aktiivinen lukija, mutta en kirjoittele kovinkaan paljoa. Ihan aluksi tänne eksyin, kun etsin netistä tieto Keskimaasta ja ym. asioista. Ja eräänä päivänä löysin itseni foorumin puolelta ja rekisteröidyin. Että sellasta...
 
Ellen ihan väärin muista, niin rekisteröidyin 24.1-2002, eli reilut 2 vuotta on tullut konnussa pyörittyä. Päivittäin tule täällä käytyä, harvemmin kyllä kirjoitan mitään. Nyt on jostain kumman syystä tullut taas aktiivinen kausi.
Järkyttävää, miten nopeasti aika kulkee. Liittyessäni olin vasta 16-vuotias, ja kohta täytän 19. :)
 
Vähän offia:

Tuo Viggon osoite -keskustelu herätti kummallisen muinaiskontulaisfiiliksen. Olenko todellakin ollut täällä niin kauan, että muistan Sänkimiesseuran jännittäviä vaiheita? Kumman tuttu fiilis, silloin kauan aikaa sitten oli tuollaista.. Niis, tippa linssissä. Nostalgiaa...

Ja tuon keskustelun pituus.. huhhuh. Eipä ole täällä montaa 133-sivuista topicia. No, aikamoista sisäpiiriläppäähän tuo toki on, mutta kieltämättä <i>hauskaa</i> luettavaa.

Hyvä Kontu!

/muoks: Tuosta keskustelusta saa mielettömät naurut. :mrgreen:
 
Täällähän minä, syksystä 2003 saakka. Tämä liittyy kiinteästi siihen, että sain työpaikan, jossa on melko rauhalliset iltavuorot nettiyhteyden kera. Eikä sitä muualta löytynyt samanhenkistä seuraa, joiden kanssa olisi odottanut korvat punaisina Kuninkaan paluuta. Ja jumissa ollaan! :p
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös