Kauanko olet ollut Konnussa?

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ensimmäisen kerran liityin vuoden 2001 marraskuussa. Sen jälkeen olen ollut aika pitkään poissa ja uudelleen rekisteröidyin vasta Konnun ja Möyremän liityttyä yhteen. Möyremästä minut edelleenkin tapaa suuremalla todennäköisyydellä, mutta toisinaan rohkenen tännekin kurkistaa.
 
Joskus kesän lopulla kirjauduin uudelleen kun entinen oli mennyt umpeen kun olin liian pitkällä tauolla. Eli ensimmäisen kerran tulin tänne vähän yli vuosi sitten. Olin aika aktiivinen käyttäjä aluksi, mutta sitten alkoi käynnit harventua ja kesällä loppuivat tyystin. :( Sitten kesäloman jälkeen taas ja syksyllä kävin aika harvakseltaan, mutta kävin kumminkin aina joskus. Nyt olen taas hiukan aktiivisempi ja koitan pitää käyntieni määrän tälläisenä, mutta en pakosti aina kerkeä, vaikka täällä käynkin mielelläni. :)
 
Syyskuun puolessa välissä rekisteröidyin uuteen Kontuun kun elettiin vuotta 2003. Oikeastaan saatte ilmestymisestäni kiittää taikka sitten syyttää Nymphadora Tonksia, joka jatkuvalla Kontuselittelyllään sai meikätytönkin kiinnostumaan.

Ensimmäisen viestini taisin sitten puolestaan kirjoittaa marraskuun lopuilla edelleen elellen vuotta 2003. Siitä asti olen siis tätä paikkaa viesteilläni aktiivisesti terrorisoinut, vaikka välillä onkin ollut lomassa harmittavan pitkiä taukoja.

Ja elämä jatkuu.
 
Voi Kauheta :)

23.10.2001 numerolla 49. Etsin jotain roolipeli juttuja netistä ja pomppasi altavistaan kontu. Mikäs tuo on.. hmm foorumi. Ja loggasin sisään. Sitten hieman alustavasti katsellen ja pariin viestiin vastaillen huomasin että Mirc. Mikäs tuo on x) ja näin siinä sitten kävi.. En ole kylläkään ollut tässä uudessa käärmeessa kovinkaan aktiivinen ollut kun viimeiset puolivuotta meni armeijassa ja lomilla en pahemmin jaksanut postailla mutta lueskelin kyllä.. Voi sanoa että elokuvien jälkeen pomppasi tämä käviämäärä aika pystyyn :p Ihan oletettavasti... Näin täällä
 
Sangen vihreä

Olen ollut täällä noin, öh, 10-15 minuuttia, jos sitäkään. Olen tosin käynyt aiemmin näillä sivuilla, mutta en ole uskaltanut rekisteröityä... jokin fobia kai. Toivottavasti uskallan palata takaisin ja kirjoitella, fyysisestä lähipiiristä kun ei löydy liiemmin Tolkienin kirjoihin tykästyneitä.

Huh. Tämä viestin kirjoittaminenkin sai sydämen hakkaamaan ja kädet tärisemään. Pitäisikö hankkia apua? *paniikkikohtaus*
 
Uusittaisiinko kysymyksiä?

Kannattaisikohan noita kysymyksiä vähän uusia, nyt niissä on päällekkäisyyttä ja kaikenlaista hassua. Esim "tämän vuoden aikana ilmestyin" ja "vuoden 2004 tulokas olen" tjsp. Taikka "kesän aikana liityin" - minkä kesän? No, 2003 kai, koska kesälle 2002 on oma rastinsa. Mutta nykyisestä jakaumasta ei oikein tolkkua saa. Paitsi että Noitiksia on vähän. :D

Oman "kontuikäni" näkee profiilistani, Titiuun ja Ruusan kanssa ollaan aika lailla samaa "ikäluokkaa". (Ruusa tosin taitaa olla jo meidät hyljännyt.)
 
Onhan tämä "Kontu" ollut jo 2002 loppuvuodesta lähtien surffaamisen veroinen keskustelufoorumi, mutta rekisteröidyin vasta 2003 keskitalvesta..
 
Aloin tutkia sivuja ja topikkeja joskus 2001-2002 vaihteessa katsoin netistä sivuja joilla käsiteltiin Tolkien aiheista "kamaa" ja löysin tämän mutkan jos toisenkin kautta. Silloin kävin sitä tutkimassa monen moista kertaa, mutta en itseäni saanut vaivautumaan rekisteröitymään, koska arvelin, että en mitään kuitenkaan kirjoittelisi. Mutta liityin kuitenkin tänne siinä 7.6 2002 oman heiveröisen muistini mukaan. Taisipa olla jopa oma nimipäivä.

(kappas! nyt vasta huomasin mitä olin kirjoittanut allekirjoituksekseni :p)
 
Minä olen ollut mukana täällä Konnussa helmikuusta 2002. Olen se joka kirjoittaa vähemmän ja lukee enemmän. :) *huomaamaton hobitti*
 
Liityin muistaakseni keväällä tai kesällä '02. Eh, pakko tarkistaa. (...) 06.05.2002 se olikin. Niin. Sitä ennen olin keskusteluja selaillut jo parin kuukauden ajan, mutta se rekisteröityminen tuotti suunnattomia vaikeuksia. :3 Kohta siis kaksi vuotta täällä eikä näillä näkymin olla minnekään menossa. ^^;;
 
Täytyipä oikein käydä katsomassa kun vanhat Rapidin tiedot ovat vielä näkysällä - eli 9.11.2001, käyttäjä nro 66.

Olin käynyt seuraamassa leffauutisia ja samalla vilkaissut foorumin keskustelua mutta se vaikutti kirsikkatomaatteineen pahasti sisäänpäin lämmenneeltä. Eräänä kauniina päivänä paikalle oli kuitenkin ilmestynyt Nerwen (1.11.2001, nro 60) tarjoamaan kierroksen kaikille ja siitä tarjouksesta ei voinut kieltäytyä jolloin tuli äkkiseltään valittua tällainen tosi omaperäinen nicki ja tosi tyylikäs ava mutta valittu mikä valittu.

Bene muuten ehti rekisteröityä 23.10.2001 numerolla 49.
 
Rohanin ratsastaja sanoi:
Bene muuten ehti rekisteröityä 23.10.2001 numerolla 49.

No niin sieltä se tuli.. Olisihan kyllä voinut mennä itse sieltä Rapidiltä katsahtamaan :p elikkä näin..
 
Tulin, Näin, Pysyin. Jaahas, 2002 alkukeväästä, joko maalis- tai huhtikuussa. Minäkin lähinnä haamuilija, koska tuossa kävin kattomassa viestimärää, joka oli jotain 150. Myös miittejä harrastin yhden kappaleen, kun Titi saapui Helsinkiin 2002 kesäkuussa.
Sellasta.
 
Rekisteröityneenä Kontu-yhteisöön olen ollut noin puolitoista vuotta... Tai sitten muistan väärin, koska aluksi olin varmaan vuoden verran pelkkänä lukija-asiakkaana, enkä oikein tarkasti muista, milloin uskalsin oikein virallisesti rekisteröityä. Enkä jaksa käydä tarkistamassa virallista päivämäärää.
Mutta sen voin sanoa, että olen pörräillyt teidän Kontulaisten parissa sellaiset kaksi ja puoli vuotta, joko lukijana tai kirjautuneena. Entisessä Loharissa en juuri kirjoitellut (onneksi :roll: ), ja tässä uudessa en myöskään aluksi viestitellyt paljoa. Mutta hiljattain kääntyi elämässäni uusi lehti (eli siis sain paremman nettiliittymän) ja nyt saan kirjoitella enemmän. Ja korvata kaikki ne kerrat, kun olisi ollut sanottavaa, mutta kun netti oli sökönä niin en pystynyt kirjoittamaan.
 
4.3.2002 kello 11.28 minä rekisteröidyin tänne. Sitä ennen olin käynyt jo ketselemassa muutamia kertoja, ja vaikutti mukavalle foorumille, sisään siis ja vieläkin roikun täällä...

En ole mikään hirmupostaaja, enkä hirmuirkkaaja, käyn vain lukemassa juttuja aina kun ehdin. Aika siistiä että on näinkin kauan jaksanut kiinnostaa tämä foorumi, vaikka välillä on ollut piiiitkiä kausia että evvk. Mutta näh, täällä ollaan ja tänne jäädään. niin. kerta.

-Tirsku ^^
 
Airu sanoi:
Mm. Rekistöröidyn tähän uuteen käärmeeseen lokakuussa 2003. Vasta tuossa pari viikkoa sitten hoksasin, kun katselin vanhoja maileja, että minä olinkin rekistöröitynyt jo Vanhaan Käärmeeseen, ja siihen aikaan,kun en vielä näistä foorumeista kiinnostunut, en jäänyt 'koukkuun'.

Juu-u... Minäkin kävin läpi vanhoja maileja ja olin rekisteröitynyt Vanhaan Käärmeeseen, mutta en silloin käynyt siellä varmaan koskaan, koska silloin minun piti mennä kirjastoon, jos halusin päästä tietokoneelle. Kävin varmaan kerran tai kaksi tuolla Vanhassa... :oops: Ja sitten kun saatiin vähän entistä parempi tietokone ja netti siihen niin sitten oli ihan pakko tulla tänne ja rekisteröityä. :mrgreen: Liityin kai tänne kai 05.02.04 eli tulokas vuosimallia 2004...
 
Tulin siinä loppiaisena 2001. Eli hyvin, hyvin kauan sitten. Kaikki alkoi siitä kun sain Merriltä mainospostia mailiini. Merri lähetti viestin uuden Tolkien-aiheisen sivuston synnystä kaikille, joiden mailiossa oli Tapio Laakson (pyhitetty olkoon Sinun nimesi) vieraskirjassa. Kuten minulle siis. :)
 
Tulin tänne marraskuussa 2002.. olen hyvin epäaktiivinen kirjoittelija, mutta usein luen monia topiikkeja vaikken kirjoittaisi jatkoa.. :roll:
 
Hathaldir sanoi:
Tulin siinä loppiaisena 2001.
Mun synttäripäivänä! :D

Itse ilmestyin tänne muutama kuukausi taaksepäin. Olen rakastunut tähän paikkaan ja täällä voisi vain lueskella muiden juttuja melkein 24h vuorokaudessa. Yritän olla aktiivinen, mutta jos ei ole mitään sanottavaa (harvinaista minulle), niin pysyn hiljaa kuin kuusi.
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös