KingReily-/Piraattimiitti 26.–27.1.2008

Paikkahan on käytössä perjantaina aikaisintaan yhdeksältä illalla, mikä on melko myöhäistä. Ehkä olisi syytä rajata miitti lauantaiaamun ja sunnuntai-iltapäivän välille. Toisaalta yö on perinteisesti ollut tehokasta miittailuaikaa ja lauantaina liittyisin kunnolla joukkoon kummaan vasta iltapäivän puolella. Aikataulu riippuu eniten Päiviksen panoksesta. Kauanko hän aikoo roikkua kahvilalla?
 
Nyt täytyy sanoa että jos miitti tulee tämän kuun puolelle niin en mitä luultavimmin kuitenkaan tule. Olen sen verran väsyny ollu jo pitkään että haluan pitää sen ainoan vapaan viikonlopun tässä kuussa (= tällä hetkellä tuo 26.-27. päivä) vapaana. Pakko saada välillä levättyä ihan kunnolla tai kukaan ei jaksa kuunnella kiukkuamistani.
 
Päiviksellä on ollut kiireitä. Tietokone rikki, pesukone rikki ja työpaikkakin hakusessa.

Vuan voisin minä viikonlopun soihdussa luuhata.
Olisi vain kiva saada oikea päätös tuosta ajankohdasta.

Tehdäänkö nyt niin ,että valitaan viikonloppu 4. Soihtu käyttöön La 10:00-00:00 ja Su 00:01-21:00,vuorokausiksi.
...miksiköhän en taida kehdata kirjoittaa tuota varauskalenteriin. No, hällävälii.
Vaan rajatun netinkäyttöni takia, voitteko joku ottaa minuun yhteyden puhelimitse onko päätös kyllä vai ei.
040 8352576

Muistakaa kuitenkin, että soihtu on vain kahvila. Siel ei ole saunaa.
 
Meinaako tuo Päiviksen viesti sitä, että Soihdusta täytyy poistua kamoineen sunnuntain vastaisena yönä yhdeksi minuutiksi?

Omasta osallistumisestani en osaa vielä sanoa, sillä en ole ottanut asiaa puheeksi vaimoni kanssa. Se kiristää välejämme, pääsen sitten tai en. Siksi olen aiheesta vaitonainen tämänkin viikonlopun ajan. Ensi viikon alussa sitten. Miten muut äänestävät? Aye vai nay?
 
Minä voin äänestää mainittua viikko nelosta, olen tulossa perjantaina muutenkin kaupunkiin käymään eikä reissun venytys perjantaista sunnuntaihin olisi siten kovin vaivalloista.
 
Nyt varmistui, etten pääse tulemaan silloin neljäs viikko. Täällä on silloin kyläilijöitä, joita pitää kestittää. :p Hauskaa miittiä vaan teille jotka pääsette!
 
Neljäs viikko on juu hyvä edelleenkin. Tai no ei mikään paras, mutta kelpaa kyllä. Tulen paikalle sitten joskus lauantaina iltapäivällä.
 
Hmh. Etsikää ihmiset joku nopea tapa päästä Helsinkiin.

Jos minä onnistuisin jotenkin hienosti pääsemään sinne nimittäin lauantaina harkkojen jälkeen hikisenä ja väsyneenä =) Pääsisin tosin täältä tuppukyläsavonlinnasta lähtemään vasta kahden jälkeen, mutta pääsisin ehkä kuitenkin, jos löytyisi fiksu tapa matkustaa. Missä se Fica on kun sitä tarvitaan? :D


Muoksmuoks. Näyttää (teidän kannaltanne aika huolestuttavasti, minun kannaltani mukavasti) siltä että olisin ehkä pääsemässä. Huoltajani rakkaani ei suoralta kädeltä tyrmännyt ajatusta, joskoon ei ollut kovin innostunut (koska en asiaa kysyessä muistanut kahvilasta mitään ja siksi se ei tuntunut ehkä maailman luotettavimmalta.)
 
Minun huoltajani antoi luvan. Vaimon lastenhoitotaakkaa helpottaa kummasti se, että esikoistyttö tapaa olla yökylässä mummilassa viikonloppuisin. Niinpä pääsen tulemaan.

Tulen luultavasti sillä onnikalla, joka on Kampissa klo 9:50 ja vien romppeeni Soihtuun. Sitten lähden kaupunkikierrokselle. Yksi käyntikohde kirja- ja roolipelikauppojen lisäksi on Runeberginkadun Punanaamio, joka myy oivaa sälää piraateille. Pääkallolippu pitää ainakin hankkia Soihdun ikkunaan. Pienempi versio riittänee kun iso on niin kallis. Se jäisi miitin jälkeen kovin vähälle käytölle. Appiukkoni tuskin arvostaisi sitä, että nostaisin lipun hänen veneensä mastoon pursiseuran laiturilla.
 
Heippatirallaa.

Minä ilmaannun paikalle luultavasti sunnuntaina moikkaamaan ihmisiä ja katsomaan mitä piraattimaista olette saaneet aikaan, ellei elämää suurempia vastalauseita esiinny. :) Pääkaupunkiseudulle saavun jo lauantai-iltana, näillä näkymin Jasdrilin ja meppinin kanssa samalla junalla, eli jos jaksan niin saatan tulla käväisemään jo lauantaina.
 
Pagba sanoi:
Pääkallolippu pitää ainakin hankkia Soihdun ikkunaan. Pienempi versio riittänee kun iso on niin kallis. Se jäisi miitin jälkeen kovin vähälle käytölle.
Ja pöh, sanon minä. Ei me aleta mitään tuollaista rumaa kaupallista merirosvolippua ostamaan, kun meillä on pursimies Micquint "Hurjan" lippu. Ohikulkijat pelästyisivät enemmän. ;)
 
Hiphei ja rommia pullo. Eli tosiaan minäkin pääsen tulemaan, eli lauantaina olisin Helsinkiin tulossa ja miittailemaan. :) Jos soihtuun vain mahtuu niin siellä olisi kai mukava nukkua, mutta jos on tungosta niin voin varmasti lähteä siskon luo evakkoon nukkuma-ajaksi, mikä se sitten ikinä onkaan (ja jos on;)).
Piraatti-aiheisia tekemisiä minulta kyllä löytyy hyvin vähän, eli ohjelmaan en voi tuoda oikeastaan mitään uutta. Ainut edes oikeaan suuntaan viittaava on Potc-pelikortit joilla voi pelata myös jonkinnäköistä Uno-variaatiota, eli ei järin suurieleistä.
Mutta näillä mennään ja katsotaan mitä mieleen tulee. Yar.
Lippu luonee jo yksistään puolet tunnelmasta! ;)
 
meppin sanoi:
Ainut edes oikeaan suuntaan viittaava on Potc-pelikortit joilla voi pelata myös jonkinnäköistä Uno-variaatiota, eli ei järin suurieleistä.

Uno-kortteja ei kannata tuoda minun lähelleni. Minulla on traumoja :D Pikkuvaahtosammuttimena hävisin aina kaikille ja menin pöydän alle itkemään kun olin (ja olen edelleen) huono häviäjä (tosin enää en juokse pöydän alle, jos häviän, tai ainakaan en ole sitä jommoiseen aikaan tehnyt).

Keitä kaikkia nyt on varmasti tulossa ja mitä kaikkea tekemistä tiedossa, entä tartteeko mitään erityisvarusteita ottaa mukaan, meinaan että soihdussa ei varmaan ole kaikille nukkumakalusteita? (Mistä minä senkin sanan keksin?)
 
Nukkumakaluste on hauska sana :D Melkeen harmittaa kun päätin etten tulekaan. Tai ei melkeen vaan harmittaa. Ja saatan vielä muuttaa mieltä, mutta tuskin. Äh... No jos en ole paikalla niin ainakin hengessä mukana.
 
Jos saan työvuorot vaihdettua sopiviksi ja kerkeän sovittamaan tämän aikatauluuni (tuolle viikonlopulle on muutakin ohjelmaa) niin saatan tulla piipahtamaan paikalla lauantaina. Mutta en lupaa mitään. :wink:
 
Voinen tulla oleilemaan miittiin ainakin lauantai-iltapäivänä/-iltana ja mahdollisesti ehkä jossain välissä sunnuntaina (jälkimmäinen epätodennäköisempi).

Carcassonnessa ei ole mitään piraattimaista (paitsi maantierosvot ja muu toisten pelaajien ahdisteleminen), mutta haluttaessa voin sen tuoda mukanani. Miten on?
 
Lehtokuusama sanoi:
Carcassonnessa ei ole mitään piraattimaista (paitsi maantierosvot ja muu toisten pelaajien ahdisteleminen), mutta haluttaessa voin sen tuoda mukanani. Miten on?
Joo. Voihan pellot kuvitella meriksi ja tiet merireiteiksi ja kaupungit aarresaariksi. Vai pitäisikö askarrella ihan uudet Carcassonne-laatat tätä varten? :p
 
Ääh, Carcassonnehan on New Providence. Rakennamme kilpaa merirosvotaajamaa. Minä otan mukaani Knightsin, jossa ensimmäistäkin kertaansa pelaava voi helposti voittaa, mikä Jasdrilaaltoviivalle eritoten kerrotaan.
 
Ylös