KingReily-/Piraattimiitti 26.–27.1.2008

Pagba, otahan toki Bang! Sen saanee helposti väännettyä KingReilymäiseksi versioksi. ;)
 
Juu, samasta alkupelistähän (Werewolf/Mafia) sekä Bang että Konnun fopet ovat alkaneet. Sheriffi on kapteeni, apulaissheriffit tälle uskollisia ja lainsuojattomat kapinallisia. Luopio voisi halutessaan olla vaikka laivaston agentti, joka pyrkii taltuttamaan koko piraattijengin. Aseet normaalitapauksissa miekkoja, Winchester sitten joku musketti. Hevosten sijasta voisi kiipeillä köysistössä, ja Wells Fargo on tietysti saalislaiva. Olut rommia tai grogia. Jäikö jotain mainitsematta?
 
No, ottiatuota, voisihan sen Banginkin mukaan ottaa. Sääntöihin on hyvä tutustua etukäteen, semminkin kun ne ovat minullakin vielä hieman hakusessa.
 
Minen tulekaan.


Huoltaja on vähän sitä vastaan, mutta ei halua toisaalta kieltääkään. Ja nyt kun selvisi tuo Töh miitin aikataulukin, niin totesimme yhdessä että iskä päästää minut mieluummin sinne. Tottakai minä haluan teitä ihania rakkaita kontulaisia tulla katsomaan, mutta tärkeämpi kuitenkin on tässä vaiheessa välit isään. En halua että se joutuu koko viikonlopun tuijottamaan seinää ja miettimään, miten minä pärjään. Helsinki on niin eri paikka kuin Savonlinna.

Harmittaahan se hirveästi jäädä pois jne, mutta elämä on täynnä valintoja. Pitäkää hauska miitti, ja kertokaa minulle jälkeenpäin kaikki inside-salaisuudet ;)
 
Kai joku teistä jonkun King Riley leffankin tuo mukanansa?

Tilanne:
-Soihtu varattu La&Su
-Joni menee soihtuun klo 9:00 alkaen, vahtii mestaan ja on tulee olemaan kateudesta vihreä kun ei pääse fantsuun muidenkanssa, ellei sitten sovita yhteystä kierrosta, ettei kukaan jää lukkojen taa.
-Videotykki ja kangas käytössä.
-Joni etsii pirates of the spanish main pelin osaset ja raahaa ne paikalle.
-Joni printtaa ohjeet merirosvopeliin Vits, eiku Vist, no joku.
-Joni ottaa myös paljon 6 sivuisia noppia... ja mukeja.

Soihtu tosiaan ei ole tarkoitettu nukkumapaikaksi alkuunkaan, toisinkuin leirikeskukset ja retkeilymajat. Minä siel kyl nukun, koska vastaan paikasta. Siellä on yksi sohva ja jokunen patja parvella. Suosittelen makuupusseja.
Suosittelen vielä enemmän nukkumaan jossain tuttujen luona.
Siellä kahdesti yöpyneenä osaan sanoa, että sekä sohva, että yläparvi ovat kumpikin alaarvoisia ja epämukavia nukkumatiloja. (Jääkaappi,putket ja muut poltergeistit metelöi yöllä.) Huoltamattomat, autioituneet retkeilymajat ovat uneksunnan puolesta ihanteellisia hirsienvetelyn suojapaikkoja, kun kaffelan takahuoneeseen verrataan.

No,kunhan varoitin.
 
Tämä piraatti voi tuoda Hookin ja Peppi Pitkätossun seitsemällä merellä. [22]

Tulen siis joskus viiden aikaan paikalle lippuni kanssa. :p
 
Vai että on Soihtu auki jo yhdeksältä... taidankin sitten tulla aikaisemmalla express-bussilla, joka on Kampissa mainittuna ajankohtana. Otan makuualustan ja -pussin mukaani. Tarvitsen yöllä ainakin ne kaksi kriittistä nukkumatuntia ja korvatulpilla pystyy nukkumaan yllättävän meluisassa ympäristössä.

Syömisistä jokainen huolehtinee itse, mutta toisten ruokkiminenkaan ei ole kiellettyä. Olen kuullut, että tapahtumapaikan ympäristössä parin kilometrin säteellä on yksi jos toinenkin pikaruokapaikka. Nälkää tai keripukkia ei siis tarvitse pelätä.
 
Soon...

Sitruunamehua!
...tai sitruuna jääteetä, siinä hengen mukaista keripukki lääkettä. Rommi löydettiin vasta kun meriä oli seilattu jo homeiseksi rutiiniksi asti.
Avaan soihdun jo yhdeksältä, koska sinä Pagba uhkasit tulla jo klo 9:50 kivenheitonpäähän saapuvalla bussilla. :p
Vaan, leffoi löysin, joskaan en vieläkään King Rileytä. Jos King Riley ei ilmoittele itsestänsä, niin voisipa kävästä lauantaina sellaisen videovuokraamosta hakemassa. Musiikkiakin hieman roudaan, jonkinverran sitäkin löytyy.

Olen myös roudannut paikalle parin, ellei useammankin laivaston ja parven arvosta miniatyyrilaivoja, Pirates of the spanish main TCG peliä varten.
 
Ajattelin vain kertoa että en pääse paikalle, en saanut työvuoroja vaihdettua. Joten pitäkää hauska miitti. :p
 
Olen ilmestymässä paikalle sunnuntaina päivällä. Tarkkaa aikataulua en ihan vielä voi sanoa.
 
Minä saavun paikalle kera meppinin lauantaina iltapäivällä, oletettavasti viimeistään viiden maissa. Jos ei ole ketään avaamassa ovia niin sitten jatkamme kaupungilla kiertelyä. :)
 
Miitti on jo menossa ja ajattelin kertoa siitä sitä mukaa kun se purkautuu. Kahvilassa nimittäin on nettiyhteys, joten pahoista vieroitusoireista ei tarvitse kärsiä miitin aikana.

Saavuin Soihtuun vähän yhdeksän jälkeen. Paikalla päivysti Päivis sushia syöden. Tsekkasin makuutilat ja totesin, että hukkaisin parvella hyvää nukkumatilaa. Sinne mahtuu joko joku toinen minun lisäkseni tai sitten neljä varsin lyhyttä ihmistä. Taidanpa nukkua yön takahuoneen lattialla jalat pakastimeen päin, pää sohvan vieressä. Päivis maata röhnöttää sohvalla silloin.

Meillä ei varsinaisesti ole varmaa tietoa muiden ilmaantumisajoista. Jengiä tulee viimeistään viideltä, mutta onko porukkaa tulossa myös näin kymmenen korvilla? Kaupunkikierrokselle pitäisi tästä lähteä. Päiviskin halajaisi Fantsuun. Ehkä jätämme jonkin goleemin päivystämään kahvilaan.
 
oi oi oisin varmaankin tulossa kunhan nyt herään ensin

koitan suostutella vanamoa lainaamaan fillaria että voitais polkea yhdessä koska on niin kaunistakin ja uudet pyöräilylasit pitää sisäänajaa
 
En tule pyörällä, mutta tulen varmaan pyörähtämään sinne kahvilaan, kunhan tästä kerkiän. :)
 
Luultavasti voisin lähteä nyt. Pääsinkin pari tuntia etuajassa koulusta, kun sattui olemaan sen verran helppo koe. [22]
 
Hauskaa miittiä nyt teille :)
Itse olen siivonnu koko päivän ja oikeastaan olen ilonen etten lähteny kun sain niin paljon aikaan tänään. Vaikka toisaalta harmittaa edelleen.
Mutta ei ihan kaikessa voi olla mukana. Joku toinen kerta sitten :)
 
No nyt roikkuu Miccoh'n piraattilippu ikkunassa ja miitti pääsee kunnolla vauhtiin. Hän ja Halti seisoskelevat tuossa lähellä ja temmi-hoo ryystää cappuccino/latte/mokkaa. Linuxin ilosanoman julistaja saapui paikalle piraattilipun alle.

Päivitys yhdeksän jälkeen: miitti on saanut leimallisesti uskonnollisen suunnan, koska suurin osa porukasta lukee Talmudia.
 
Kunnon merirosvotunnelma. Minua ammuttiin, mutta kuollessani ehdin juoda tuopillisen ja sain juuri ja juuri tarpeeksi voimia jäädäkseni henkiin.
 
Kirjoitan nyt töykeästi tänne :p.

Mister Logan toivottaa hulppean mukavaa miittiä kaikille sielläoleville! Pitäkää haus... piraattimaiset miitit!

Ja päivitelkäähän tänne mitä on tehty, minä ainakin haluan tietää mitä siellä tapahtuu :).
 
Ylös