Kontumme kartta

Minä olen pari päivää poissa, ja heti alkaa tapahtua. Kyllä on Konnun Kuuluisa Kartta saanut uudistusta ja lisätäytettä. Mutta oliko Haltiamielen patsas ennen "Haltiamieli Viisaan patsas"? :p
 
Hieno on karttas ja elkäämme vähätelkö paintin voimaa. Itseäni en sieltä löydä mutta kyl mä saan vielä yöllä unta vaikka en paikalla olekkaan :)


muokkis: tai siis olenhan mä siellä. nyyppä landiassa ja koittakaa ymmärtää, että ei sinne kartalle kaikki tuhatta kontulaista voi tunkea
 
Voi, tuossa kartassa on paljon uutta :) Silti se on yhä aivan ihana. Joskushan sitä tuolla Affenessa päiviteltiin, miten tarkkaa jälkeä Paintilla voi saada aikaan. [Köh. Kärsivällisyyttäkö se vain on? x)]
 
Älkää ihmiset kinuko itseänne karttaan, paikka auringossa pitää ansaita!

Onpas kyllä tullut paljon porukkaa sitten viime näkemän, harmi vain, että jotkut tapaukset ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen :(

-Ville
 
Vaikuttaisi ihan hyvältä hommalta, mutta minä vaan en valitettavasti näe kuin ruman pienen punaisen rastin, eli ei mulla noi sivut aukea... harmi!
 
Tuo kartta on kyllä upea, hienoja yksityiskohtia. Aika täynnäkin näyttäisi olevan. Olisi tietysti kiva nähdä itsensäkin Konnun karttaan 'ikuistettuna', mutta kuten tässäkin on jo sanottu, ei siihen kaikki mahdu. Taidan sitten tyytyä asumaan Nyyppälässä minäkin. Olenhan asunut siellä viimeiset viisi (?) kuukautta, jos lasketaan mukaan sekin aika, jonka ehdin olla vanhassa Vanhassa Lohikäärmeessä.
 
Riku sanoi:
Mutta oliko Haltiamielen patsas ennen "Haltiamieli Viisaan patsas"? :p

Minäkin samanmoista muistelin, olisiko Haltilla tullut itsetunnon laskusuuntaa tässä välissä :)

Ja se kuvahan näkyy, kun kopioitte tuon osoitteen selaimen osoitekenttään ja painatte entteriä, tai sitten sitä nappia siellä. Linkistä painamalla ei toimi, Brinksterin vika.
 
Kyllä Haltiamielen patsas oli ennenkin "Haltiamieli Viisaan patsas"
eli vanhemmassa kartassa oli ihan sama kirjoitus kuin tässä uudemmassakin versiossa.
Tässä vanhemman kartan osoite
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/h/a/haltiamieli/1030353449448.jpeg
<i>Lisäys</i> Tämä on varmaan Konnun ensimmäinen kartta
http://www.tpu.fi/~c0000543/lotr/kkartta.jpg
Hiukan on kartta täyttynyt.
 
Näin sitten varmasti ensimmäisellä kerralla väärin, tai sitten Halti on tuota muuttanut tässä välissä. Voisin vaikka vannoa, että se oli viimeksi katsottaessa Haltiamielen patsas ja että tumben ja shailinin paitapainamo oli viimeksi vain tumben omistuksessa, mutta on minulla varaa antaa periksikin.
 
Mutta miksei Pahislandian nimeä löydy enää kartasta? Nyt pikkunyypiö raukat voivat vahingossa eksyä tuonne pimeään, kun eivät tiedä sitä pahaksi. Gothmogin kuiluihin, Noitakunkun linnaan, tai vielä pahempaa; Danny-Show'hun. :D

Ja missä on Rikun pienien, sievien sienin farmi? :shock:
 
Náryáviel sanoi:
Tuo kartta on kyllä upea, hienoja yksityiskohtia. Aika täynnäkin näyttäisi olevan. Olisi tietysti kiva nähdä itsensäkin Konnun karttaan 'ikuistettuna', mutta kuten tässäkin on jo sanottu, ei siihen kaikki mahdu. Taidan sitten tyytyä asumaan Nyyppälässä minäkin. Olenhan asunut siellä viimeiset viisi (?) kuukautta, jos lasketaan mukaan sekin aika, jonka ehdin olla vanhassa Vanhassa Lohikäärmeessä.

off topic
Älä välitä, itse olen asunut Nyyppälässä jo n. 1v ja 3kk(en ole yhtään varma), jos vanha vanha kärmes lasketaan mukaan :p . Mutta niinkuin Oroch sanoi 'paikka pitää ansaita', joten ehkä minä vielä joku päivä saan Konnusta ihan ikioman paikan :) .
off topic
 
Gandar sanoi:
Ei ei, sinun täytyy opetella kyllä nyt soittamaan kontrabassoa, näppäillen, eikös se ole oikeastaan ihan sama? Muuten et pääse mahdolliselle, fiktiiviselle jazzklubilleni soittamaan *tähän sellainen silmää iskevä, ei-ihan-tosissaan oleva hymiöhenkilö*

Ja hankkia jazzisti-uskottavuutta, osta vaikka hassu hattu tai jotain :)

Plaaplaa, osaan minä sellaista soittaa, mutta bassoja ei tueta, leikin että sello on sellainen. Se käy monesta. Ja hattuja minulla on. Ja kohta silinterikin. Rräyh. :p
 
Gandar sanoi:
ja että tumben ja shailinin paitapainamo oli viimeksi vain tumben omistuksessa, mutta on minulla varaa antaa periksikin.

Halti ystävällisesti muutti paitapainamon yhteiseksi minun pyynnöstäni :D (säilyy sopu, olihan Shailin täällä ensin)
Ja sitäpaitsi Shailin on myös ollut Suurena apuna minulle paitojen painatuksessa, joten on oikeus ja kohtuus että hänetkin on tälle suurmmoiselle kartalle ikuistettu :D :)
 
Lähinnä Delwenille: En tarkoittanutkaan sanomisiani siitä, että asun toistaiseksi Nyyppälässä, miksikään valitukseksi. Pois sellainen minusta. Minusta on nimittäin varsin hienoa, että meillekin 'untuvikoille' on oma paikkansa.
 
Heha, letkee.
Mut müü, misson mun ateljee? :o Muistaakseni nykäisin henkilöä hihasta jokunen vuosi sitten että meitsiki haluu!
Nyyppälä oli paras noista. :>
 
Kato vaan, niin onki. En löytäny sitä sieltä. Lalalla taisi olla taustakuvana se versio jossa ei ollu sitä.
 
Voi voi, paljon kommentoitavaa.

Haltiamieli Viisaan patsas ei ole aina ollut Viisaan patsas. Vaan harva teistä edes muistaa Konnusta aikaa jolloin se ei sitä ollut; nimittäin aivan alkuun patsas oli omistettu Haltiamieli Suurelle, mutta yleisön painostuksesta jouduin jättämään Suuren ainoastaan Merrin arvonimeksi. Sen jälkeen Viisas on tuossa pysynyt. :lol:

Ereine: ei sinulle kelpaisi sellainen hassunnäköinen keijutammi (ei netissä)? Ehdin sellaisen näet tuossa väsäillä sinä aikana kun nettini oli eilen ja toissapäivänä katkipoikki enkä nähnyt jatko-ohjeita.

Oroch: paikka auringossa? Sellainen ei sinun loukkosi ainakaan ole! :lol:

Mirabella: voi, tuo on vielä varsin tuore kartta, ei lähellekään alkuperäinen. Ensimmäisestä 10.12.2001 kello 19.28 julkaistusta Kontumme kartasta tehtyä näköispainosta voi ihailla osoitteessa http://www33.brinkster.com/haltis/alkukontu.jpg (sama ohje osoitteen kanssa kuin aloitusviestissäkin). On se hiukan kasvanut, voisi jopa väittää että parantunut.
 
Tuo Danny-show on aivan loistava. Itse ainakin sille tässä naureskelin :D

Itse en tiedä, että haluaisinko minä edes tuonne kartalle. En kai keksisi edes tarpeeksi hyvää paikkaa ja turha täyttää hienoa karttaa turhilla asioilla. Taidan asustella Nyyppälän hautausmaalla, jonne juuri portista astelevia hyväuskoisia nyypiöitä houkuttelen suklaakarkeilla vain syödäkseni heidät hyvän punaviinin kanssa suihini... :D
 
Náryáviel sanoi:
Lähinnä Delwenille: En tarkoittanutkaan sanomisiani siitä, että asun toistaiseksi Nyyppälässä, miksikään valitukseksi. Pois sellainen minusta. Minusta on nimittäin varsin hienoa, että meillekin 'untuvikoille' on oma paikkansa.

Lueppas se kohta uudestaan, siinä lukee 'älä välitä', ei 'älä valita' :). En sanonutkaan, että valitat, ei en ollenkaan tarkoittanut sitä, anteeksi että ilmaisin väärin...kyllähän se Nyyppälä on paras paikka.
 
Ylös