Kontumme kartta

Haltiamieli sanoi:
osoitteessa
Pah, mun mielestä tämä vanha on paljon harmonisempi, kodikkaampi ja mukavampi. Ja tässä on parempi grafiikkakin, ja kaikkee.
 
Kaunista... :)
Varsinkin nyyppälä, joka on ollut rakas asuinpaikkani jo 1v ja 3-2kk.

nimim. "Ikuinen nyyppäri"
 
Onko kellään muulla ongelmia tuom uuden kartan osoitteen kanssa? Minulla se ei toimi edes kopioimalla sitä tuonne ihme osoitekenttään. (toisaalta voihan vika olla minussakin)
 
Kaikillahan jonkinlaisia ongelmia on, kyseessä kun on Brinksterin alainen kuva. Minulla toimii sekä kopioimalla tuon osoitekenttään, että kerran linkkiä painettuani lataamalla sivun uudestaan entteriä painamalla. Tosin eikös Brinksterillä ole joku rajoitus kävijöiden suhteen?
 
Aivan ihana kartta! Laitoin sen heti taustakuvakseni :) . Minua ei sieltä löydy, mutta siinä nyt ei ole mitään ihmettelemistä. Sen verran ujo olen. Toisaalta Nyyppälässä asuminen alkaa kohta maistua puulta, kun olen siellä reilun vuoden kyyhötellyt.

[juu ei, en minä tosiaankaan vihjaillut mitään, en yhtikäs mitään :lol: ]
 
Onhan se vähän niin, että tahtoisin itseni kartalle, vaikken kovin aktiivinen olekaan, enkä enää ole aikoihin affentakaan ehtinyt aukoa. :p
Vaan tosiaan. Voisin näin lapsirakkaana otuksena pitää yllä Mei-tädin kakarakaitsemoa, se kuulostaisi juuri minulta. Taikka Mein Tärkeiden Totuuksien Tietomo (Tietomo olisi hienoa saada luolaan, koska luolat ovat pimeitä). :) Haltis saa tietenkin itse tuumia tarvitseeko kartta tietomoa, tai kakarakaitsemoa. :wink:

**Mei Ling**
 
Delwen sanoi:
Náryáviel sanoi:
Lähinnä Delwenille: En tarkoittanutkaan sanomisiani siitä, että asun toistaiseksi Nyyppälässä, miksikään valitukseksi. Pois sellainen minusta. Minusta on nimittäin varsin hienoa, että meillekin 'untuvikoille' on oma paikkansa.

Lueppas se kohta uudestaan, siinä lukee 'älä välitä', ei 'älä valita' :). En sanonutkaan, että valitat, ei en ollenkaan tarkoittanut sitä, anteeksi että ilmaisin väärin...kyllähän se Nyyppälä on paras paikka.


Kas kun iski sanasokeus. Luulisi jo tähän ikään mennessä, että olisin lukemaan oppinut. Sanotaan vaikka näin, että taisivat silmäni harittaa viestiäsi lukiessa.

Anteeksi off-topic
 
Haltiamieli sanoi:
Ereine: ei sinulle kelpaisi sellainen hassunnäköinen keijutammi (ei netissä)? Ehdin sellaisen näet tuossa väsäillä sinä aikana kun nettini oli eilen ja toissapäivänä katkipoikki enkä nähnyt jatko-ohjeita.

Mikä tahansa kelpaa minulle :D
 
;)

Aivan kertakaikkkisen hiano kartta. Tahtoisin luonnollisesti sille nimeni, niin kuin kaikki kontulaiset. Asun vaikka kiven kolossa, pilvessä taivaalla tai ihan missä pikkiriikkisessä loukossa tahansa...
 
Muistaessani päivitin taas tämänkin hiukan uudemman version nettiin. Osoite sama kuin aloitusviestissä.
 
Hiihaa, kiitos uudesta ja entistä ehommasta taustakuvasta.

[Miten niin off-topic? :mrgreen: ]

PS. Ei kun se on menossa uimaan, Ereine.
 
Ohhoh! teit mulle sitten oman sepänpajan :shock: Järisyttävää..

Kiitosta vaan kovasti! :D
PS. Ja kyllä tuolla saa pyöriä ihan vapaasti myös kaikki muutkin konnun sepät.. Olen huomannut täällä ainakin muutamalla vähän samansuuntaisia mielenkiinnon kohteita.
 
Tietysti kartalle olisi mukava päästä, jollakin nuotiolla voisin kertoilla tarinoita. Mutta minä vaellan myös kartan ulkopuolella, joten en minä siellä nuotiolla aina olisi.
Mutta herranen aika, eikö kellään ole puutarhaa? Ja peltoa? Mistä me ruokaa saadaan? Teurastamo :wink: ?
Jazz Klubi on kyllä aivan paras. :)
 
Hmm... Tänne on tullut näemmä ehdotuksia jos jonkinmoisia, ja minä ehdotan vielä paria lisää :p
Rikulle siis pienien sievien sienien farmi... Jotainhan sen Gandalfin pitää poltella ;)
Tähtiksellä on oma kuoppansa, jossa on nojatuoli ja tanssilattia... Ainakin ircissä asia on näin. Miksei myös kartalla? ;)
Ja missäs Kirby ja Dinky asuu? Ei ainakaan toivottavasti tuolla nyyppä-alueella. Ehdottaisin Kirbytaloa, joka on olemassa ihan IRL:kin, sellainen keltainen omakotitalo :p
 
nice job.. missä olen minä. En minä enää itseäni <u>ihan</u> nyyppärinä pidä :wink:
 
Muuten ihan kiva, mutta en näe noita karttoja. En kumpaakaan. Valittaa, että kuva sisältää jotain erroreita. :(
Jos mut tuonne sijoitetaan niin se vois olla Miittisauna. :)

muoks: Nyt toimii kun katsoin mitä Gandar sanoi viestissään ylempänä.
 
Ylös