Kontuparit

Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin että on jännää mitä kaikkea inhottavista piimäitikoista voikaan seurata :D
 
Minä myös voisin itseni ja Hilgarian puolesta sanoa tähän, että on todellakin jännää millaiset seuraukset yhdellä Homogandalf-avatarilla voi olla. :D Onnea vain uusimmillekin pariskunnille.

Vohobitti sanoi:
Miten niin? Uskooko joku oikeasti ”kontuparien” yhteiselon kestävän ikuisuuden?
:roll:
 
Vohobitti sanoi:
Uskooko joku oikeasti ”kontuparien” yhteiselon kestävän ikuisuuden?

Enpä oikeastaan. Kun minä tai tuo siippani heittää sen viimeisen lusikan nurkkaan, niin se ikuinen yhdessäolo oli sitten vähän niinq siinä. ;)

Vakavissaan, miksi suhtautua noin pessimistisesti elämään? Sitä ei koskaan tiedä, mitä sattuu. Tietysti sitä toivoo lujasti, että saisi olla näin onnellinen jatkossakin, ja sen eteen on valmis myös tekemään töitä, mutta miksi murehtia moista etukäteen? "Ei tästä tule kuitenkaan mitään, ei me kuitenkaan olla yhdessä aina, voi voi ja nääs nääs..."

Eikä tuo koske vain parisuhdetta, jos minulta kysytään. Joskus saa kuulla ihan ärsytykseen asti sellaista asennetta, että kaikki mahdollinen vastaantuleva torjutaan mutisemalla "ei tuosta mitään tule, ei kannata edes yrittää".
 
Hah. Minäpä en ole kerinnyt tutustumaan kontulaisten kauniimpaan sukupuoleen, kun en ole ikinä syystä tai toisesta päässyt miittiin. Pitääpä katsella löytyykö Tre. Seudulta miittejä lähitulevaisuudessa hmm... :)
No ei vaineskaan. Otan se todella tyhmänä, jos lähtee miitteihin metsästämään vain 'helppoa lihaa', Sinnehän mennään tutustumaan samankaltaisiin ihmisiin. Ja joskus sitä saattaa löytää sellaisen jolla on samanlainen taju... :)
 
Haluaisin korjata että Vindriel tarkoitti kirsisääskiä. Perzzzalle sen verran että en minä(kään) mitään naisjahtia miiteissä ole vetänyt. Miitteihin on tullut mentyä ihan vain itse miittailun vuoksi :) Mitäpäs muuta tässä... yritän sulatella tilannetta.
 
Äläs nyt Merri valehtele. Kaikki me tiedämme, että perustit koko Konnun vain syötiksi naisille. Tämä hieno yhteisö on pelkkä sivutuote. ;)

Nyt kun alkuperäinen tavoite on täyttynyt, koko paikan voi sulkea. :p
 
Mielenkiintoisena yksityiskohtana. Sukupuolensa ilmottaneista 31 prosenttia on kauniimpaa sukupuolta ja vain 12 prosenttia miesväkeä. ;)
 
No ei se minun vikani ole että miehiä on vain 28% ja naisia se 72%! Syyttäkää niitä naisia että änkevät tänne! :roll:
 
Minä ja tämän foorumin henkilö nimeltä Ted. Eräällä toisella keskustelufoorumilla toisemme olimme huomanneet ja sen paikan irkkikanavalla irkanneet keskenämme ties mitä turhanpäiväistä. Asui katsokaas silloin viereisessä kaupungissa ja minulla oli sinne eräänä päivänä sitten asiaakin tabletin muodossa. Tapasimme ja niin edelleen. Sitten alettiinkin tavata enemmän ja tässä se tulos nyt on.

Tämä siis tapahtui 2003 kesällä. Ja vielä jatketaan.
 
Merri sanoi:
Syyttäkää niitä naisia että änkevät tänne! :roll:

Kai nyt lappaa kun täällä on niin houkuttelevia uroita!

____________________

Itse en pariudu kontulaisten kanssa, koska suoritin pariutumisriittini onnistuneesti jo vuonna 98. Ja siitä lähtien olen porvarillisesti ollut yhden ja saman kanssa "kuikuilematta sivuille".

Täytyy tosin myöntää että jos olisin sinkku (yök, mikä sana. Minun isäni leskitäti olisi kai nykykielessä "sinkku") mutta muuten sama jätkä, olisin kyllä tuntenut vetoa useampaakin kontulaista kohtaan.

Onneksi nyt olkoon niille jotka ovat tätäkin sosiaalisuuden muotoa käyttäneet onnistuneesti ja pariutuneet. Onnea ja menestystä!
 
No loppupeleissähän se on ihan sama asia pariudutko Konnun kautta, ircin kautta, baarin kautta tai ihan minkä paikan kautta tahansa minne hakeutuu ihmisiä. Mutta juu, onnea siis kaikille suhteissa. :)
 
Roark sanoi:
Itse en pariudu kontulaisten kanssa, koska suoritin pariutumisriittini onnistuneesti jo vuonna 98. Ja siitä lähtien olen porvarillisesti ollut yhden ja saman kanssa "kuikuilematta sivuille".

:D
Oma pariutumiseni tapahtui 96, mutta olen jo saanut siippani The Miittiin ja kirjautumaan tänne. Tuosta voisin olla jopa ylpeä. Onhan hän puolituisprinssini (ja pitää tuosta nimityksestä.) Nyt vain odottelemme nettiyhteyden avautumista kotiin. Silloin nollakäyttäjä kultaseni lupasi viestittää tännekin.

On tämän keskustelun seuraaminen jollakin tavalla söpöä. :p
 
Pitää tehdä kuten Merri pienoisin poikkeuksin:

Tämäkin keskustelu herännyt henkiin.
Kontulainen joka rekisteröityi 19.10.2003 15:27
Perjantai, ai niin ihana tekosyy kirjoitella tälläisiä :roll:
 
No nyt kyllä Hero lappasit sellasen rekisteröitymispäivämäärän tohon, että en kyllä jaksa alkaa kahlaamaan. Odotan että joku muu tekee sen, mutta siis onnea. :D
 
Hathaldir sanoi:
Äläs nyt Merri valehtele. Kaikki me tiedämme, että perustit koko Konnun vain syötiksi naisille. Tämä hieno yhteisö on pelkkä sivutuote. ;)

Nyt kun alkuperäinen tavoite on täyttynyt, koko paikan voi sulkea. :p


Älkää nyt vielä, kun ei me kaikki olla löydetty itsellemme kontumiestä...

Ja suuret onnittelut Herolle itsensä löytämisestä!
 
Kauheasti pauhataan komeista uroksista ja kauniista naisista. :roll: Pitäisikö seuraavaksi odottaa ensimmäistä virallista kontulaisten kaapistamarssimista? ;) :)
 
Nerwolla on hyvä pointti. Onko tosiaan niin, että Kontu on onnistunut poikimaan vain heteropareja? Eikö yhtään samaa sukupuolta olevaa paria ole syntynyt, vai ovatko nämä parit vain olleet asiasta hiljaa? No, enhän minä kaikista noista tässä topikista ilmoitetuistakaan pareista tiedä, mitä sukupuolta kukin on. Monet nikit ovat sellaisia, että ne voivat kuulua yhtä hyvin miehelle kuin naisellekin (Konnun alkuaikoina Haltiakin luultiin usein naiseksi :mrgreen:), ja kun en henkilöistä itsestään mitään tiedä, en voi olla asiasta varma. Ehkäpä vain olen sortunut hetero-oletukseen, ja tässäkin topikissa on seurustelunsa tuonut julki homo- tai lesbopareja.
 
Ylös