Konturisteily #3, 2. - 3.2.2008 (K18)

Miccoh sanoi:
Tulipahan testattua myös miltä tuntuu olla hotellin neljännen kerroksen ikkunassa kun pihalle tulee paloautoja. Se oli jännittävä hotelli. :p

Vielä paluujunassakin oli jännää. Huomasin jo junan vieressä kävellessä, että sisällä oli kauniita nuoria naisia paljettikorseteissa. Ajattelin vain, että Suomi on vapaa maa... Mutta kun junassa istuessamme ohi meni järjettömän komea mies, jonka yläkropan peitteenä oli vain kravatti ja niukka nahkaliivi, niin mieleen juolahti, että...
a) olen saanut jotain hallusinoivaa (Jaamarin kuivatut omenaviipaleet?)
b) olen nauttinut liikaa nesteitä paluulaivassa (huhhahhei ja Jägeriä pullo... hrmh minipullo huom!)
c) kaikki puheet fantasiasta ja fantastinen matkaseura ovat saaneet lopullisesti pääparan sekaisin (tosin ihan seinähulluhan olen ollut kaiken ikääni)

Asiaa ei parantanut se, että löysin kännykästäni aiemmin päivällä otetun kuvan miehestä, jolla oli räikeän vaaleanpunainen peruukki.

Kiitos kaikille mukana olleille ja erityisesti ansiokkaalle matkanjärjestäjällemme Samoojalle!

Vielä tämän kerran eesti keelisenä Mai
 
eowynofmay sanoi:
Vielä paluujunassakin oli jännää. Huomasin jo junan vieressä kävellessä, että sisällä oli kauniita nuoria naisia paljettikorseteissa.
Olen kyllä hivenen katkera, että minun junassani (tai ainakaan kyseisessä vaunussa) ei ollut lisäkseni juuri muita kuin pari finnistä teinipoikaa armeijan harmaissa. Missä olivat paljettineidot? Valitan VR:lle epätasapuolisesta kohtelusta.

Tuliko niitä paloautoja loppujen lopuksi useampikin?
 
Yksi paloauto vain, mutta sitten ne kävivät hakemassa lisää miehiä sieltä autolta jossain välissä. Harmi kun ei huomattu katsoa kun se lähti. Jos vaikka veivät sillä jotain. Vaikka tuskin.
 
Mûmakil on täysin kunnossa. [14] Minä myös. Oli hauska reissu. Olde Hansan lanttua ja hapankaalia tekisi kyllä mieli. :p
 
Minä kyllä huomasin kun paloauto lähti, mutta en nähnyt mitä sinne autoon vietiin jos vietiin. Kerroinkin teille että se lähtee, mutta teillä taisi olla juuri silloin jotain parempaa puhuttavaa. :p
 
Kiitos kaikille mahtavasta risteilystä minunkin puolesta! Vasta nyt pääsen tänne kirjoittelemaan ja lukemaan, koska kotona on netti poikki ensi maanantaihin (11.2) asti.
Olin keskiviikkoon asti siskolla kylässä, kun koulua ei käytännössä ollut välillä ma - ke. Maanantaina ja tiistaina olin siskon kanssa kuuntelemassa (yo) luentoja. Tänään alkoikin jo uusi jakso.
Mûmakil säilyi aivan ehjänä matkan vaaroista ja päätyi pitämään seuraa muiden shottilasieni joukkoon, huoneeni vitriiniin, jossa säilytän myöskin erinäisiä puteleita ja kiviä.
 
Ylös