Konturisteily #3, 2. - 3.2.2008 (K18)

Kävely on kivaa ja Länsiterminaali on kyllä myös ihan kävelyetäisyydellä rautatieasemaltakin, joten voisin minäkin kävellä sieltä. Jospa vaikka yrittäisin olla rautatieasemalla sopivaan aikaan ja kävelen sitten muiden kävelijöiden kanssa.
 
Olemme Mayn kanssa rautatieasemalla samoihin aikoihin kuin Haltiamieli ja sovin Haltiksen kanssa (Maylle en vielä asiasta ole puhunut :p ) että voisi kävellä yhtä matkaa jos ei sada vanhoja mummoja taivaan täydeltä.
 
Iik. Pitäisi päättää miten kevyesti voisin matkustaa. Kuten muutamat tietävät olen ylipakkaaja: aina kamalasti varmuuden varalta mukaan otettavaa.
Liikapakkauksessa ei ehkä olisi mitään ongelmaa, ellei meidän mitä todennäköisimmin pidä kirjautua hotellista ulos siinä puolenpäivän aikaan. (Onko tietoa?) Eli mukana on romppeensa raahattava muutaman tunnin ajan.
Matkakuume / -jännitys on päällä. Pitäisi katsoa vielä jossain välissä säätiedotuksia ja millaista merenkäyntiä on luvassa.
 
Kuulemma kovaa tuulta ainakin on luvattu. Ja lämpötilat liikkuis nollan molemmin puolin. Lauantaina pitäis pyryttää, mutta sunnuntaina olla kauniimpaa. Näin eilisen tiedon mukaan.
Itse taas mietin että kuinka pienen laukun voin ottaa. Pärjääkö pelkällä repulla vai pitäisikö peräti ottaa iso reppu. Ja jos otan ison repun niin onko se liikaa. Ongelmia ongelmia :knockout:
 
Minulla ei ole tietoa milloin hotellista pitää uloskirjautua, todennäköisesti puolenpäivän aikaan kuitenkin. Hotelleissa tosin on usein säilytysmahdollisuus ja meidän onneksemme hotelli on aivan sataman vieressä. Huomenna kannattaa ainakin käydä Tallinnassa ensin hotellissa ja jäättää ylimääräiset roippeet sinne jotta niitä ei tarvitse kanniskella ympäriinsä, minä tosin ajattelin pärjätä repulla ja olkalaukulla.

Aaltoennusteet kiinnostavat varmasti niitä jotka ovat yhtä pahoinvoivia laivalla kuin minä. Onneksi laivamatka ei ole kuin pari tuntia. :wink:
 
Erittäin hyvää matkaa teille sinne risteilylle ja pitäkäähän hauskaa miunkin puolesta :)

Okei.. taitaa olla offia, mutta oli aivan pakko ;)
 
Kiitos toivotuksista, terveisia meiltakin kaikilta taalta Tallinnasta. On ollut kivaa joo, nyt alkaa olla kiire laivaan jotta paastaan poiskin.
 
Kiitokset kaikille kivasta reissusta. Käyttäydyitte mallikkaasti joten matkanjohtaja on tyytyväinen. :wink:
 
Kiitos kaikille risteilystä, erityisesti tietty Samoojalle joka aina vaan jaksaa järkätä! Oli kivaa taas, ja ihanaa nähdä ihmisiä (nyt voi käpertyä taas epäsosiaalisuuteen Vesilahteen asti). :)

Juuri tulin "kotiin", ja siskolla ei olekaan rapulaa vaan ihan vatsatauti. Peukut pystyyn nyt etten minä saa sitä, sillä ei olisi kovin kivaa matkustaa huomenna Joensuuhun junassa vatsataudissa.
 
"Kotona ollaan", Miccoh sanoi. Ja äitikin taas häädetty tietokoneelta ja kaikki on taas hyvin ja oli hauskaa. ^_^
 
Kuvia on ja lataan ne kyllä koneelle jo tänään, eli, niitä on varmasti nähtävillä jo alkuviikosta viimeistään.
Reissu oli mukava, mutta kun pääsin pihaan niin sain kahlata polvea myöten (no vähän liioittelen) hangessa että pääsin sisään. Mutta pikaisten lumitöiden jälkeen nyt on kiva olla kotona.
Nalle Karhuselta terveisiä kaikille :) Nallesta hauskinta oli laiva on lastattu-leikki.
Itse tykkäsin Olde Hansasta ja kaikesta muustakin. Oli kivaa.
 
Kiitoksia reissusta, vaikka onkin nyt rasittavaa selata viikonlopun viestejä kun kirjauduin hotellilla sisään ja mitkään lauantaiset viestit eivät nyt loista lukemattomuuttaan. Noh, ehkä se on kuitenkin aika pieni harmi. Mûmakil selvisi ehjänä, entäs muilla?
 
Ehjä on ja testattu, mutta harmitellaan nyt täälläkin että ostin vain sen yhden. Vähän yksinäisen näköinen on tuossa hyllyssä, mutta onneksi on edes se :)
 
No mutta varaat uuden risteilyn ja käyt hankkimassa mûmakilille kavereita.

Kiitos Samolle matkan järjestämisestä ja teille kaikille harvinaisen kivasta matkaseurasta. Harvassa porukassa voi leikkiä laiva on lastattu aihepiirinä Tolkienin tarinat.

Täällä on jo legot koottu ja käyty kovia taisteluita ritarien ja luurankosoturin välillä. Jos oikein ymmärsin, luurankoheppa ehti jo kuolla ainakin kerran, mutta sen ratsastajaa ei ehditty saada hengiltä ennen kuin nukkumaanmenoaika keskeytti kärhämän.
 
Valitettavasti en ainakaan toistaiseksi saa lähetettyä kuvia tauluseinälle (teknisiä ongelmia). Toivottavasti onnistuu huomenna.
Ja tosiaankin suuri kiitos ja kumarrus Samoojalle ja muille mukavasta matkasta :)
Nyt väsyttää kovin kovin paljon.
 
Tulipahan testattua myös miltä tuntuu olla hotellin neljännen kerroksen ikkunassa kun pihalle tulee paloautoja. Se oli jännittävä hotelli. :p
 
Viimein koneella. Eilen ei jaksanut: simahtelinkin illalla tv:n ääreen.
Mukava oli reissumme. Kiitokset kaikille ja etenkin Samolle järjestämisestä.

ps. Ei ne cappuccino trühvelitkään yhtään hassumpia ole, vaikken kahvista pidäkään.
 
Ylös