Kuukausitapaaminen Helsingissä

Voisin ehkä tulla paikalle. Riippuu millainen on olo sen jälkeen, kun on aiemmin päivällä juossut kympin ja onko ihan järkyttävät määrät tavaraa mukana, jotka vie ennemmin kotiin kuin Kaislaan.
 
Seuraava tapaaminen on Kaislassa 28.6. Voinemme aloittaa vähän myöhemmin kuin tavallisesti. Ringlad sanoi pääsevänsä vasta kuuden jälkeen. Itse taidan tähdätä puoli kuuden ja kuuden välille.
 
Voisin yrittää puoli kuudelta olla paikalla (jos olen herännyt).
 
Tuota, mikäli työvuorosumplinnat onnistuvat, minulla onkin koko sunnuntai vapaata ja pääsisin paikalle näin ollen siis jo viideltä, kuten oli sovittu. Asia varmistunee huomenna, mutta minun puolestani kello viidestä voidaan pitää kyllä kiinni joka tapauksessa.
 
Voisin myös tulla paikalle kunhan saan jostain taiottua pari kolikkoa kaakaota varten.
 
Ilmaannun paikalle piipahtamaan töistä päästyäni, joskus kahdeksan maissa vasta siis.
 
Kas vain, kuukausi on jälleen vierähtänyt ja viimeinen sunnuntai olisi käsillä 25.10.

Tosin omasta paikalle pääsystä en ole lainkaan varma, se riippuu koska saan kyydin Helsinkiin Someron tietämiltä. Ilmaannun toki paikalle, mikäli kykenen.
 
Tapaaminen voitaisiin ehkä aloittaa poikkeuksellisesti vasta klo 18 jälkeen, osa paikalle mahdollisesti saapuvasta väestä pyörisi mielellään Kirjamessuilla loppuun asti.
 
Onkohan paikalle tulossa paria ihmistä enempää porukkaa?
Jos on, niin voisin kerrankin harkita mukaantuloa mutta en jaksa vaivautua jos oikein ketään ei ole tulossa. ;)
 
Minä ainakin voisin olla tulossa, tosin vasta kirjamessujen jälkeen, ja Haltiamielikin on muistaakseni puhunut tulemisesta.
 
Kirjamessut kestävät näemmä klo 18:sta, joten pitäisikö nähdä Kaislassa klo 19?

Tulossa ilmeisesti:
Ringlad
Miccoh
Vehka
Lehtokuusama
Haltiamieli
Samooja
Constantine?
Iivari?
 
Nyt taidan puuttua kielioppinipotukseen näin täysin offtopikkimaisesti, mutta "18:aan" on oikein, kahdeksaantoista. "18:een" taustalla lienee kytkös "kuuteen", jolloin on kyllä järkevämpää kirjoittaa se saman tien auki kokonaan. Varsinkin kun on jo selvää että puhutaan iltakuudesta – aina parempi kun maallikkokin pysyy kärryillä :)
 
Hei, minustakin olisi todella mukavaa osallistua teidän helsinkiläisten kuukausitapaamiseen tällä kertaa. (otan mukaani haltin)
 
Mahdollisesti mukana, ainakin siinä tapauksessa että en ole ostanut messujen loppumisen kunniaksi kahta repullista kirjoja.
 
Palasinkin kyydin vuoksi ajoissa takaisin kaupunkiin Mellilästä, joten pääsen kuin pääsenkin osallistumaan, joten eiköhän me saada tällä kertaa mukavan kokoinen tapaaminen aikaiseksi. :)
 
seuraava 29.11.2009

Kuukausi jälleen vierähtänyt. Tapaamme, varmaankin ainakin pienellä kokoonpanolla Kaislassa 29.11. kunhan olemme kotiutuneet Vesilahden pikkujoulumiitistä. Miten on jaksetaanko? Viideltä, kuudelta?
 
Ylös