Miehekäs (/Naisekas) Paintti-Ava tilauspalvelu!

Peredhillille Ava

Ota jos kelpaa. Oli vähän hankala tehdä kun ei ollut aihetta. Tuommoista modernia siitä sitten tuli.

Minä yritän tehdä näitä avoja siinä järjestyksessä kun ne on pyydetty. Eli seuraavana vuorossa olisi Aranel.
 
No, nyt muutan sääntöjä. Älkää pyytäkö avoja muille foorumeille. Vaan KONTUUN. Jollette edes harkitse avan käyttöä Konnussa, älkää pyytäkö. Se on sitten eri asia jos piirtämäni ava on niin huono ettei sitä viitsi/kehtaa käyttää.
 
Tässä olen vain miettinyt että miten on avani laita? En haluaisi olla itsekäs mutta mutta... xD
 
Mahtava palvelu, tämmöistä on tosiaankin kaivattu. Tekisitkö minulle avan? Se voisi olla jotain kulmikasta ja rosoista ja sisältää muutaman pienikokoisen tikku-ukon (ihme mieltymys minulla näihin). Värejä tyyliin punaista, ruskeaa, vihreää.
 
Heipsan Roark! Peredhilille tekemääsi avaan ihastuin. Olisiko mahdollista että miulle tekisit tuommoisen samantyylisen? Pidän abstrakteista jutuista, mahdollisesti punasävyinen? Kiitos ja kumarrus, jo etukäteen.

Konnussa käyttäisin tietysti, kuten näkyy niin miulla ei vielä avaa ole kun en mitään Elijahin nassua tahtoisi tuohon pällistelemään.. Ei sillä että siinä mitään vikaa olisi.
 
Roark, Roark. Voisitko piirtää minullekin avan? Ei mitään ihmistä seisomaan, vaan semmoinen haltialippujen tapainen kuvio. Laita jotain tumman sinistä siihen, ja jotain tummaa. Ja valkoista. Joo.

Minä, tälläinen nirppanokka kun olen, niin katson ensiksi että kelpaako se, ja ota sitten. Luulen, (kun katsoin noita muita avoja) että otan sen kyllä varmaan. Kassotaan. :)
 
Minullekin kelpaisi uusi ava, mutten tiedä millaisen haluaisin. Ehkäpä avani voisi olla jonkinlainen puu (ei havupuuta) Ja ehkä auringonlasku taustalle (ei ole välttämätön. :!: saa jättää pois). Ja se kuva voisi olla aika syksyinen (eli aika punertava). Tee sellainen kuin haluat. Kunhan siinä on syksyinen puu.

Tuhannet kiitokset sinulle jo etukäteen Roark, jos vain viitsit minulle uuden avan tehdä. Katsotaan sitten käytänkö sitä. Mutta olen aika varma että käytän, jos se on läheskään yhtä hieno kuin mitä nuo muut tekemäsi avat ovat.
Ja se tulisi tietysti tänne Kontuun. Niin no, enhän minä muualla käykään. :D
 
Aranelille: Ava

Eli sama kuin muillekin. ÄLÄ linkitä suoraan tuolta vaan ota jonnekin omaan paikkaasi talteen. Ja linkitä vasta sieltä. Eli pyydä vaikka Merriä lataamaan tuo mbnettiin.
 
Olen odottanut tätä päivää. Nyt minulla on ihan oma avatar, joka on tehty ihan minua varten. Eikä edellinen lause tarvitse edes sitä "kuin"-sanaa. Ylistys ja kumarrus Roarkin suuntaan. Kiitos kiitos kiitos.

Pidän paljon omasta avataristani. Se on minun näköiseni. Vihreä ja venkura. :) Todella kauniit värit.

Kiitos kaikesta vaivannäöstä.
 
Mayaanalle: Ava

Eli kopioi tuolta jonnekin omaan paikkaasi, tai pyydä Merriä laittamaan sinne missä muutkin Konnun avat on. Älä linkitä suoraan :)

Toivottavasti tykkäät. Otin inspista siitä Predhirille tehdystä työstä.
 
Uiks, oikein hieno! Kiitos.

Tallentelin sen omalle koneelle ja lähetin Merrille, että toivottavasti meni oikein :wink: Mie kun olen oikea tekniikan ihmelapsi. Mutta en ainakaan linkittänyt suoraan tuolta, eli se on hyvä se. Nyt vain odottelen että saan sen tuolta omaksi avakseni.

Kiitos vielä kerran!
 
Kiitos Roark, juuri sellainen ava kuin toivoinkin!!
Nimeni on muuten ArEnel ei Aranel. Aranel (suom. prinsessa) ei ole oikein kiva nimi, joten väänsin vähän nimea.
 
Airulle: Ava

Toivottavasti kelpaa. Tuommoiset elperoliput eivät ole minulle entuudestaan tuttuja joten improvisoin. Ja vanha rantti: älä linkitä suoraan vaan siirrä jonnekin muualle :)
 
Niin, minulle voi laittaa privaatin kautta huomautuksen ja linkin avatariin (tai ihan vain pyytää katsomaan tähän keskusteluun) :)
 
Tuota tuota.. Kehtaisitko mitenkään tehdä minullekin avan, vaikka tällainen hissukka olenkin? Nuo muut ovat olleet niin hienoja, että ihan kateellisena olen katsonut. :)
Edit. Hyvä minä.. Eli jos jaksat tehdä avan, niin voisiko se olla nimimerkkiini liittyvä. Nyks = Antiikin Kreikan jumaltarustoissa Yön Jumalatar. Ainakin muistini mukaan.
 
Ylös