Miehekäs (/Naisekas) Paintti-Ava tilauspalvelu!

Vau mitä avoja! Todella hienoja, ei voi muuta kun olla kateellinen, kun en itse osaa mitään tehdä.. Niinpä päätin tulla tänne mankumaan itselleni uutta avaa, kun olen jotenkin kyllästynyt tuohon vanhaan.. Olen kiitollinen jos teet minulle avan, mutta selviän kyllä hengissä jos et ehdi tehdä.. ehkä..:p

Pidän vanhan avani sävyistä (tuollainen harmaan-sininen mikä nyt onkaan..) mutta ajattelin kuitenkin että haluaisin avaani jonkun haltijan (naisen, mieluiten vaaleahiuksisen) ehkä hiukan haikean oloisen.. Tai jotain.. :roll:
 
oij, että jos voisit tehä mullekkin?
jos olet nähnyt harry potter kolmosen trailerin niin siinä yhdessä kohdassa olisi sinulle malli millaisen haluaisin!
siinä näkyy ankeuttajan käsi ja riekaleinen musta liehuva kaavun hiha. se olisi unelma avani.
täällä on traileri jos osoitetta kaipaat:
http://www.apple.com/trailers/wb/harry_potter-azkaban/
:D
kiitos jo etukäteen, jos osaat nyt tuon tehdä ^_________^
ei silleen ettenkö luottaisi sinuun!!
 
Haluaisitko tehdä minulle "avan" Arwensta? Tai sydän avec. enkelinsiivet ois kiva....
Kerro miten tää homma sit oikeen tapahtuu....
Answer as fast as u can
 
Onhan tämä vielä toiminnassa? Kun ei ole Roarkista vähään aikaan kuulunut. En halua hoputtaa, mutta jos tämä ei ole enää toiminnassa niin haen itselleni jostain uuden avan, ettei tarvitse aivan avattomana olla. :)

Muoks Ohhoh... Himppasen kirjoitusvirheitä. :D
 
Roark? Jos Paintti-Ava tilauspalvelu on vielä toimiminnassa, niin; Olisitko ystävällinen ja piirustaisit minulle avan? Semmoinen tyttö (mieluiten vaan pärstä ja paidasta jotain)(siis tommonen yläosa) Väreinä mustasta turkoosiin, siniseen ja violettiin. Ja täysin tylsä toivomus: Hiukka vinot silmät., mutta ei mitään viiruja (tai miksi ei?) Hiusten väreiksi jos sais jotain luonnollista ja aika pitkät hiukset. Tausta jonki kivan värinen, mutta ei punasta eikä keltaista.
Kiitos jos jaksat hommailla. Toi voi olla aika mahdoton saada kaikkea mitä oon toivonu, että senkun jätät huomiotta muutaman toivomuksen. :)
 
Voisitkos minullekkin piirtää jonkun avan?
Tässä hieman kuvailua minkälaisen haluaisin:

-Suuret silmät
-Keijun korvat
-Vihreät hiukset.

Toivottavasti nämä riitti.. :lol:
 
Vielä yksi täällä joka kerjää :D
Jos viittii hän tehdä avan.
Joku vesisysteemi ois kiva...
Kiitosnam.
 
Lisää kerjääjiä... Arwen ei ikinä ole ollut minun kuvani, ja nyt kun sattumalta tyrmäsin tähän topikkiin niin ajattelinpas, että josarvonherraviitsisitehdäminullejonkinmoisenavanniinolisinhirvittävänkiitollinen.
Eli, jotain semmoista lähinnä, jossa ei ole ainuttakaan länttiä vaaleaa ruohonvihreää tai pastellisävyjä. Koeta sitten siitäkin ottaa selvää... Mutta, jos mahdollista, joku semmoinen melko yksinkertainen. Ja josset viitsi tai jaksa tehdä tai keksiä mitään, niin ei tarvitse. Kyllähän Arwenilla pärjää aina, vaikka se ei ihan oikea tyyppi olekkaan...
 
Ylös