Mistä elokuvasta tai TV-sarjasta? (Googlaus kielletty)

Lisää vinkkejä. Tämä voi jo paljastaa liikaa. Huumorsarja on kyseessä.

"I was just thinking about my next parish. Bishop Brennan is always threatening to send me somewhere unpleasant, and this time I think he just might go through with it. You see...I'm going to kick him up the arse."
 
Estelwen osui aivan oikeaan. Jos joku ei vielä tunne, suosittelen kyllä lämpimästi tutustumaan maanmainioon pappiskolmikkoon :)
 
Siitä on aikaa kun olen itsekään Father Tediä tullut katselleeksi - onneksi piispa Brennan lopulta yhdisti kaikki nenän edessä heiluneet johtolangat.
Aloitetaanpa seuraavaksi hieman ympäripyöreällä lausahduksella ennen niitä paljastavampia otoksia:

X: I really quite like being single. Except for the bit about not having a man.
 
Ei mikään mainituista.

X: I hate having sex at home. I've got a listening flatmate.
Y: Oh no, I hate those. Do you have to be really quiet for her?
X: No, I have to be really loud. We're very competitive.
 
Iski näköjään edellisessä kohtaa täysi ajatuskatko. Vähän samoja henkilöitä, mutta tarkoitus oli varmaankin arvata Couplingia eli Paritellen. Jotenkin voin nähdä mielessäni jo kuka sanoo tämän ja missä tilanteessa, mutta... :)
 
Sehän se! Harmi vain, olin juuri tulossa arvuuttelemaan niitä parempia otteita, kuten yksi monista Jeffin klassikoista:
When God made the arse, he didn't say, 'Hey, it's just your basic hinge, let's knock off early.' He said, 'Behold ye angels, I have created the arse. Throughout the ages to come, men and women shall grab hold of these, and shout my name!

KRO, olkaa hyvä.
 
Jos sitten vaikka jotain melko toisenalaista:

Me hyökkäämme kimppuunne vaikka kivin ja kepein ja jos kepit katkeavat, me käymme kimppuunne paljain käsin!
 
Sehän se. Mielikuvituksetonta (ottaen huomioon että noiden kundien kanssa tulee oltua tekemisissä about päivittäin, olen kuitenkin kihloissa yhden niistä kanssa), mutta enpä keksinyt muutakaan. Jätin kuitenkin viitteet tuikuttimista ja valopalloista pois, heh.

Vuoro sinulle Fuinur, ole hyvä! :)
 
Ylös