Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Onko ongelmia? Kysy, niin saat vastauksen

Keskustelu huoneessa 'Ilmoitustaulu', aloittanut Dúnadan, 30.05.2003.

1. Dúnadan

Dúnadan Ylläpitäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

2. Utuwa

Utuwa Hobitti

Olenkohan sokea, mutta mistä saa valittua avatareja?
    Kaikki on niin sekaista. *monttu auki*

3. Merri

Merri Ylläpitäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Opaskyltissä on kyllä jo Avatareista aihe :)

4. Kultakutri

Kultakutri Hobitti

hmmm.. mulla ois tällainen ongelma että en löydä sitä linkkiä missä ovat kaikki vanhat yksityisviestini, joita minulle on lähetetty... :? mistähän ne löytää?? :?:

5. Merri

Jos tarkoitat yksityisviestejä jotka sait Rapidissa, ne ovat siellä eikä niitä valitettavasti saa tänne. Mikäli seassa on sellaisia jotka tahdot ehdottomasti säilyttää, ne kannattaa kopioida omalle koneelle johonkin tekstitiedostoon.

6. Kultakutri

Kultakutri Hobitti

jep jep.. :) kiitoksia!!
    mutta missä ne yksityisviestit ylipäätään näkyvät kun niitä saa?? :wink: very important to me.. :wink: ja jääkö ne vanhat viestit taas silleen kivasti johonkin näkymään??

7. Merri

Vanhat viestit saa tallennettua, niitä mahtuu muistaakseni 100. Eli aivan tarpeeksi :) Yksityisviestejä pääsee tarkastelemaan tuolta [Sinulla ei ole uusi viestejä] -linkin takaa - tosin siinä saattaa lukea muutakin, vaikkapa [Sinulla on 1 uusi viesti] ja niin pois päin :)

8. Runotyttö

Runotyttö Hobitti

Apua, apua, apua! En pysty luomaan uutta aihetta. Mistään ei löydy painiketta! Siis sellaista jossa lukisi "aloita uusi aihe" tms. Neuvokaa!

9. Merri

Hmm? Ainakaan oikeuksissasi ei ole mitään vikaa. Kokeilepa päivittää sivu, jahka sitten onnistuisi paremmin :)

10. Runotyttö

Runotyttö Hobitti

Ei auttanut päivitys. Voi kissankakka. Mitä minä nyt teen :shock: ? Sitä painiketta ei yksinkertaisesti ole tai sitten olen sokea...

11. Merri

Mitä selainta käytät?

12. Vieras

Vieras Vieras

Merri, Duna, Ihan kuka vain!! Rekisteröidyin äsken uuteen Vanhaan käärmeeseen (niin kuin vanhassa neuvottiin), mutta nyt kun yritän kirjautua sisään, [color=red:bf13e6d590]ei[/color] toimi :(

13. Merri

Aktivoin tunnuksen, pääset nyt sisään :)

14. Quellefen

Quellefen Hobitti

Miten saan laitettua vanhan avani tänne? Se oli user_joki2.jpg, mutta en saa sitä mitenkään. olen yrittänyt jo viisi kertaa noudattamalla tarkasti niitä ohjeita jotka tuolta yhdestä topicista luin, mutta ei onnistu. Voisiko joku lähettää tiedot minulle sähköpostiini kun on vähän ongelmia tämän uuden ulkomuodon kanssa tai sitten korjata jotenkin asian puolestani. kiitos jo etukäteen :)

15. Merri

Ongelmat voivat johtua ylimääräisestä r-kirjaimesta tiedostonimen lopussa :)

16. Runotyttö

Runotyttö Hobitti

Internet Explorer 4.0 meillä on.

17. Minttu.

Minttu. Hobitti

Minua huolestuttaa Eteinen.
    Kaikki jo hieman vanhemmat tai vanhat käärmesläiset ilmoittavat siellä tulostaan, vaikka paikka olisi tarkoitettu [color=red:e883aa68c5]UUSILLE[/color] asiakkaille.
    Tiedän, he laittavat sen vitsinä, mutta silti.
    Mitä siitä tulee, kun kaikki 212(tähän asti) rekistöröitynyttä jo aikaisempaa käärmesläistä alkaa laittamaan kaikki uuden esittelyn.
    Ja tiedän, tämä ei kuuluisi tänne, mutten löytänyt muutakaan paikkaa.

18. Vieras

Vieras Vieras

??? En voi kirjautua ???

:?: [color=red:53448d0551]En voi kirjautua[/color]!!! En ole varma onko salasana oikein mutta silti. Voisiko joku ylläpitäjä vaihtaa salasanani ja lähettää sen osoitteeseen [color=blue:53448d0551]mikkoj90@luukku.com[/color]?

19. Vieras

Vieras Vieras

:) Nythän minä muistankin!!! Kun tuli tämä uusi Vanha Käärme niin siitä alkoi kaikki alusta! Kaikki käyttäjätkin silloin "nollattiin".

20. Vieras

Vieras Vieras

Miten tehdä HTML-muotoinen osoite?

Niin, miten sen teen??? :?:

Jaa somessa