Pieniä, suuria ja kaikenkokoisia ilonaiheita

Olin lauantaina pitkästä aikaa elokuvissa. Näin "jälkijunassa" tuli katsottua Doctor Strange.
Sain myös vinkkejä mitä pitää seuraavaksi päästä katsomaan ja nyt en meinaa pysyä nahoissani.
 
Olen saanut tänään tehtyä paljon rästissä olevia asioita ja hoitanut papereita kuntoon huomista potilasasiamiehen tapaamista varten. Huuh! Pikku hiljaa asiat luistaa :)
 
Miehen minulle keväällä synttärilahjaksi ennakkotilaama Labyrinth-lautapeli saapui vihdoinkin, ja se on ainakin päällisin puolin ja sääntöihin tustumisen perusteella ihana. Vielä pitää kokeilla, onko sitä myös oikeasti kiva pelata.
 
Unilääkkeiden aiheuttama liiallinen väsymys poistui, kun puolitin annoksen, tosin nyt ei tullut sitten nukuttua kahdeksaakaan tuntia... Seuraavaksi pitää sitten kokeilla puoltatoista tablettia. Kuitenkin olen tyytyväinen siihen, että ainakin vaikuttava aine on löytynyt, vaikkei kenties vielä sopiva annos.
 
Viikonloppu, esiin kaivetut sähkökynttilät ja oikeatkin kynttilät.

CMX:n cover-versio Hyökyaallosta. Flunssan vähittäinen hellittäminen. Ihmeotukset ja niiden olinpaikat tänään elokuvissa, avomussukin suostui mukaan, vaikka Potter ei ole sille koskaan ollut innostuksenkohde.

Pinkihtävät raidat hiuksissa!

Aika tuntuu menevän tosi nopeasti, mutta tuntuu kuitenkin, että siinä ajassa on saanut jotain aikaiseksikin, mikä tuntuu erittäin tyydyttävältä.
 
Jee olen kahtena viimeisenä yönä saanut nukutta yhteensä yli 16h. Oppii taas arvostamaan hyvää unta, kun leikkauksen jälkeen lähes kaksi viikkoa meni erittäin huonosti nukkuen. Paranemisprosessi on jo loppusuoralla ja ensi viikolla toivottavasti saan kuitattua univelatkin jo pois.

Sain osa-aikatyön mistä olen myös iloinen. Ajattelin tänään tai huomenna laittaa hakemusta myös toiseen paikkaan, joka olisi aika unelmahomma itselleni. Olen vihdoin ymmärtänyt miten tehdä hyvä työhakemus ja CV, joten työnhaku on huomattavasti helpottunut.

Mikäs tässä sunnuntaita viettäessä ja kuunnellessa Hobitti -soundtrackeja. Kohta tulee yleltä hiihtoa ja sen jälkeen voisi käydä vetämässä Unisportilla hieman jumppaa.
 
Ensimmäinen koululento on takana ja vielä monta edessä. Totesin ykskantaan että olen lain silmissä aikuinen, läheisteni on turha tulla nillittämään minulle tekemistäni valinnoista.:D Toisekseen on ihan turha pantata itseään ilostuttavaa asiaa, varsinkin kun kysymys on tällä hetkellä myös elämänilon palaamisesta ja onnellisuudesta.:) Nyt vain odottelen, koska sukulaiset kertovat läheisilleni. Jos alkavat nillittää, oma on häpeänsä. Oma raha, oma lupa. Lentäminen on ihanaa!! :heart:
 
Koko loppupäivä ja huominen vapaata, sitten kaksi iltavuoroa ja taas yksi vapaa (eli saa nukkua pitkään!)
Lisäksi löysin kuin löysinkin vielä itselleni English Tea Shopin teejoulukalenterin. Ostin myös piparkakkuja, joita
on kiva mussutella Pokémon Moonia pelatessa. :heart:
 
Harjoituskinkku on iloni tänä päivänä, sekä hyvin menneet harjoitukset. Huomenna lähdenkin jo päivän aikaisemmin reissun päälle ja menen ensin siskon luo Lahteen yöksi :)
 
Lähetin juuri irtisanoutumisilmoituksen. Vaikka otan ihan mielellään sijaisuuksia tuonne työpaikkaan niin tämä tarkoittaa että pääsen suunnittelemaan elämääni eteenpäin. Voin hakea töitä ilman huolta, voin halutessani laittaa lapsen kokopäivähoitoon ilman että olen siitä tilivelvollinen kolmansille osapuolille, voin tehdä rauhassa ihan niin paljon keikkaa kuin tarjotaan ja hyvältä tuntuu eikä kenenkään pitäisi tulla sanomaan asiasta mitään poikkipuolista.
 
Potilasasiamies on ihana! Siis meillä synkkaa niin hyvin, että toinen ymmärtää jo toisesta sanasta, mitä toinen tarkoittaa. Soitti siis tänään ihan vaan muuten vain varmistaakseen, että kaikki on kunnossa ja olen saanut asianmukaista kohtelua. Eli en ollut listoilla enkä missään, mutta hänelle tuli vain fiilis, että voisipas soittaa ennen muita :)
 
Sain ilmoitettua itseni Vuosijuhlamiittiin. Vuosi tässä ilman miittailua on mennytkin. [22] Kohta lähden joululahjaostoksille ystävän kans. Saa unohtaa hetkeks kouluasiat ja keskittyä siihen, mistä nauttii (mutta ei liian kauaks aikaa kun on huomenna tentti ja perjantaina gradun ekan osion deadline...). :heart:
 
Olen ihonhoidossa ja meikkipohjissa ruvennut kallistumaan kovasti aasialaisten tuotteiden suuntaan. Muutenkin ne aiheuttavat iloa, mutta ihan erityisen iloinen olen siitä, että vihdoin oikeasti löytyy tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita kalmankalpealle naamalleni :D
 
Siskolla vietetty ilta ja yö oli todella kiva :) Siskontytön kanssa tehtiin hänen elämänsä ensimmäinen piparkakkutalo ja minusta se onnistui upeasti, vaikka jouduinkin ottamaan vallan keittiössä. Siskollani ei moiseen ole kärsivällisyyttä, joten ajoin hänet pois keittiöstä ja aloin pikkuneidin kanssa tekemään. Muutoinkin koko reissu pitkästä aikaa oli ihan mahtava pitkän ajan jälkeen! Näin kärmekset, liskot ja ah niin ihanan Parta-agama Tuhtin. Myös kumipallokoira kävi kanssani lenkillä ja nukahti välittömästi. Sen siitä saa, kun on tottunut isompia koiria lenkittämään :grin:

Eilen oli niin ihana päivä ja ilta! :) :heart: Näin Jaamarin ja Novan pitkästä aikaa. Erityisesti ilmeikäs pikkuinen antoi aihetta hymyyn. Kävimme eilen Iloisessa Joulukonsertissa Jaamarin kanssa ja en voi sanoa nauttineeni pelkästään konsertista vaan myös seurasta! Oli posket ja vatsalihakset niin kipeitä yöllä, kun ajelin kotiin. Kaiken kruunasi nimmarit, yhteiskuvat, halit ja pusut minun suurimpien idoleiden kanssa jälleen kerran. Heidän kanssaan on aina niin ihanaa nähdä! :heart:
 
Viimeinen jakso lukiota alkoi. Nyt on kolme historian kurssia ja kaksi äikkää, joista toinen on luova kirjoittaminen. Ei taida kuulkaa tulla tylsää kun keskityn historian opiskelemiseen vimmalla..:D

Lisäksi tänään on ehkä hieman myöhäiset pikkujoulut kavereiden kanssa. Niin kiva päivä:)
 
Tänään pikkujouluihin ystävän ja hänen äitinsä kanssa. Olen yötä, joten teen ruoat ja vien pikkujoululahjat piristääkseni, kun heillä on ollut aika raskas syksy. Nyt on tullut se aito auttamisenhalu takaisin reissun jälkeen.

Hoidin siskon asioita niin paljon, ettei hänen tarvitse huolehtia turhaan. Menen noutamaan kummitytön, liskot, koiran ja kaikki joulujutut pois alta ja vien jo etukäteen koko paketin vanhemmillemme ennen kuin hän pääsee töistä.
 
Ylös