Suuria (ja ei niin suuria) surunaiheita

Hoppeli on kovasti kipeä, mies on kovasti surullinen ja mä en saa unta.

Väsyttää vaan niin kovasti. Autolla ajaminen töistä kotiin (10km) on ylivoimaisen vaikeaa, keskellä päivääkin, kun meinaa urvahtaa rattiin.

Joku päivä mä olen taas pirteä. Ainakin kohta on joulu! Jotain kivaa.
 
Tieto James Brownin kuolemasta synkensi joulupäivän viettoa. Soulin kummisedän muistoksi panin soimaan kappaleen "Say It Loud - I'm Black and I'm Proud".
 
Vohobitti sanoi:
Thalin kirja ei ole päivittynyt moneen viikkoon. Onkohan Thali jäänyt auton alle? :(

The reports of my death are greatly exaggerated, sanoi jo Twain.

Ei, Thali ei ole jäänyt auton alle. Thalilla on ollut vain kiireitä. Eikä oikeastaan mitään sanottavaa. Tai olisi, mutta Thali ei osaa muotoilla sitä oikein. Liian paljon sanottavaa, että siitä saisi järkevää tekstiä aikaiseksi.
 
Piti tehdä koiran kanssa rutiinikäynti eläinlääkärille: yksi tehosterokotus ja normaali vuositarkastus. Lopputuloksena olikin useampia huolestuttavia havaintoja, veri- ja virtsanäyte tutkittavaksi ja Oriprimiä purkkikaupalla mukaan (onneksi sitä on koirille pillereinä jauheen sijasta). Tiistaihin asti pitää pureskella kynsiä ennen kuin labran tulokset tulevat. Maksunkin kanssa sattui nolo tilanne, kun tililä ei tietenkään ollut tarpeeksi rahaa (olin varautunut alle kolmasosaan lopullisesta summasta) - onneksi oli maksukykyinen kuski mukana.
 
Melko yllättävää oli tosiaan tuo Kirkan kuolema. Ei mitään (ainakaan tiedossa olevaa) perussairautta ja ikääkin vielä alle 60. Mitenköhän tuon suunnitellun tv-ohjelman, Tanssii tähtien kanssa, oikein käy? Iso osa jaksoista on kaiketi jo nauhoitettu, mahtoikohan ohjelman mukanaan tuomalla fyysisellä rasituksella olla jotain tekemistä tuon Kirkan sairauskohtauksen kanssa?
 
Olihan Kirka käsittääkseni kuitenkin ihan hyvässä fyysisessä kunnossa, teki pitkiä juoksulenkkejä päivittäin. Ikävä aina kuulla tällaisista aivan liian varhaisista poismenoista, vaikken mikään fani olekaan (äiti kylläkin on).
 
Tieto alkaa oikeasti uppoamaan vasta nyt. Kirka on minulle olennainen osa lapsuutta, ehkä vielä jopa enemmän kuin Juice. Teini-iässä kaverit pitivät oikeasti outona kun sanoin pitäväni Kirkasta. Okei, onhan osa äijän tuotannosta hiukan koomista, mutta Kirka venyi tyylilajista toiseen ja säilytti aina kaksi tärkeää asiaa: omaleimaisen äänensä ja tosissaan vaan ei vakavissaan tekemisen. Kirka ei pitkästä urastaan huolimatta huitonut "sinnepäin" vaan teki musiikkinsa aina täysillä.
 
Täysin puskan takaa tuli kyllä tuo. :shock:

Allaoleva ilmoitus löytyy Tanssii Tähtien Kanssa -saitilta. Ilmeisesti miettivät vielä mitä tekevät. Kovasti kyllä tuntuu kuolema kulkevan sen sarjan kintereillä.

www.mtv3.fi sanoi:
TIEDOTE 31.1.2007

MTV3 esittää surunvalittelut Kirkan poismenon johdosta.
- Olemme ottaneet tiedon Kirkan poismenosta järkyttyneinä vastaan. Kanavan puolesta esitän surunvalittelut ja syvän osanottomme omaisille, sanoo MTV3:n kanavajohtaja Sami Rahnasto.

Kirkan oli tarkoitus osallistua Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan, joka alkaa MTV3-kanavalla 25. helmikuuta.
- Tällä hetkellä emme halua ottaa kantaa siihen, mitä vaikutuksia tapahtuneella on tulevan ohjelman sisältöön, Rahnasto toteaa.
 
Outs. Kirka oli äänenä mun lapsuuden suosikki elokuvassakin, Rokkikukossa. Ja olihan hänellä mahtava ääni. Surullista kuulla. :(
 
Piti sitten poiketa porukoilla lainaamassa niiden tuplacd-kokoelma, 42 kappaletta Kirkan taipaleen varrelta. Nyt voin sitten fiilistellä näiden parissa, täältä löytyy jopa Den Glider In. :)
 
Samooja sanoi:
...ohjelman mukanaan tuomalla fyysisellä rasituksella...

Vohobitille kyllä kyseinen sarja on aiheuttanut enemmän henkistä rasitusta. Ei pysty, liian hapokasta. :roll:

Joo, mutta tosiaan muistan minäkin lapsuudesta Kirkan, vaikkei samanlaista "tunnesidettä" kuin Göstaan tai Juiceen. Kieltämättä mahtava ääni oli hänellä, Suomen Ian Gillan. :grin:
 
Kuollut Kirka kuulemma virukseen tai jotain.. Minä en koskaan ole oikein Kirkasta digannut. Äiti kuunteli sitä kai joskus, siinä syy.(Se kuunteli ja kuuntelee(mutta minun ei tarvitse kuunnella sitä. Voitto!) kappaleita aika maaniseen tahtiin, sama kappale voi käytännössä olla repeatilla montakin päivää.)

Ittekkin ollut kipeänä. Väsyttää aina, eikä lääkärit löydä mitään. Verenpaine oli hyvä, rasitustakin kestää ihan hyvin.(väsymys riippumatonta siitä mitä tekee), veriarvot OK, jopa kilpirauhasarvoja epäiltiin mutta ei niitäkään. Ovat alkaneet vinoilemaan. Seuraavaksi edessä huumeseula (niinkuin jos oikeasti olisin narkki, olisin mennyt valittamaan; olen toki tyhmä mutta en NOIN tyhmä. Lääkäri sanoi ennen lähetettö että "käytätkö alkoholia" ja sanoin että "en käytännössä", tenttasi ajankohtia, ja saikin totuudenmukaisesti 2x vuoden ajalta(tammi 2006- tammi 2007) sanoi että "mitäs sitten käytät" ja kun sanoin etten mitään(kun en) niin tuli lähete. &#¤/*le ) ja sitten ilmeisesti psykiatri.

Ja minä kun luulin että lekurissa käynti olisi jonkinlainen keino löytää apu.
 
Nyääh :cry:
Olen ihanan Vella-ystäväiseni kissalle allerkkinen. Byääh.
Kurkku sanoo raah joka kerta kun yskin ja räkä valuu ku Merikosken juoksutuspato tulva-aikaan.
Nyt harmittaa.
 
Miun isoisä kuoli tänä aamuna aikaisin. Oli ollut pitkään jo huonossa kunnossa, ja pari päivää sitten sairastui keuhkokuumeeseen. Perhe kokoontui eilen illalla ukin luokse sairaalaan jättämään hyvästejä. Itse en päässyt koska olen ulkomailla. Eli en nähnyt ukkia enää, enkä pääse hautajaisiinkaan.

Surullinen.
 
Ylös