Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Syysmiitti 14.-16.10.2016 Mallinkaisten leirikeskuksessa

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut douv, 07.08.2016.

1. Caele

Caele Armoton kurmoottaja

Joo, nämä käyvät. Ja avaimista sen verran että ehtisin ne itsekin käydä hakemassa Lyylistä maanantai-aamuna.

2. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Caele, sehän olisi ihan paras ratkaisu! Kuitatkaa Caele tai douv tai joku muu asianosainen henkilö tänne vielä täman illan aikana kuka avaimet hakee. Kätevintä jos Caele itse pystyy hoitamaan asian.

douv tykkää tästä.
  3. Jaamar

@douv @Caele, laittakaa joku tekstaria avaintenhausta. En pysty päivällä vastaamaan puhelimeen ja nyt haluan jo koneen kiinni ja kohta nukkumaan. Huominen on ainut päivä kun minä pystyn ne hakemaan ja ikävä jos menee niin ettei kukaan sitten hakenukaan :p Douvilla ainakin pitäisi olla minun numero ja jos ei ole niin se taitaa löytyä ilmoittautuneiden tiedoista.

douv tykkää tästä.
  4. Shiera

Shiera Kontulainen

Moi!
    Ei oo tullu vähä aikaa seurattua foorumia.
    Joku kysy 7 wonderia. meillä on jos joku muu ei oo tuomassa
    Tääl on säädelty kyytejä. me tullaan pk-seudulta omalla autolla, jos joku on vielä täysin kyytiä vailla

5. Merri

Merri Hömelöitsittäjä Vastuuhenkilö Ylläpitäjä

Ping @Círdan ja @Otak jos haluatte/uskallatte välttää junailun Turenkiin.

6. douv

douv Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Jees, tehdään niin että Caele hakee. Viestejä asianomaisille lähetelty. Jatkossa huomion saa kiireasioissa paremmin yksärillä kuin tägäämällä, koska tägäyksestä ei tule sähköpostia.

7. Miukumauku

Miukumauku Kontulainen

Huh, tuun varmaan tämän viiko olemaan aivan hypeissä siitä et oon tulossa tonne miittiin (kai se on normaalia?) :p

purr, douv ja Círdan tykkäävät tästä.
  8. Jaamar

Ihan normaalia :) Joillekin rutinoituneille miittaajille homma ei enää tunnu niin suurelta, mutta minä ainakin oikein ikävöin sitä kun miittejä odotti ihan palavissaan.

9. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Ottakaa nyt huomioon, että sinne on tulossa paikalle ekaa kertaa myös ankeuttaja... :p

douv ja Heathertoes tykkäävät tästä.
  10. Isilmírë

Isilmírë Kontulainen

EXPECTO PATRONUM!!!

Miukumauku, douv, Sidhiel ja 3 muuta tykkäävät tästä.
  11. Ankeuttaja

Ankeuttaja Vieras

Nobody expectos the spanish dementor.

douv, Vampirelady ja Heathertoes tykkäävät tästä.
  12. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Jos tämä on laitonta mainontaa, niin poistakaa. Mutta parina vuonna on kyselty partion adventtikalentereita ja olemme niitä toimittaneet syysmiittiin. Otamme tälläkin kertaa jokusen mukaan, jos kysyntää löytyy. Hinta on 7e/kpl.

Ringlad, douv ja Heathertoes tykkäävät tästä.
  13. Miukumauku

Miukumauku Kontulainen

@eowynofmay mä ainaki ostasin muutaman joulukalenterin jos niitä tuot :) Ainaki yks mulle (joo, haluun itelleni joulukalenterin, joo, oon ysiluokal :p) ja yks äitin hoitolapsille, saatan kysyä haluuko veli kans yhen kappaleen.

Jaamar tykkää tästä.
  14. Shiera

Shiera Kontulainen

Olen vanhempi, ja kuitenkin hankin joulukalenterin. tosin partiolaisten olen jo luvannut muualta hankkia

15. Jaamar

Olen 30 ja haluan joulukalenterin. Mies on minua monta vuotta vanhempi ja haluaa joulukalenterin. Ei niissä lue yläikärajaa ;)

16. Sidhiel

Sidhiel Rajatapaus

Minulle kanssa joulukalenteri! :)

17. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Carcassonnen lisäksi Robo Rally ja Galaxy Trucker, mikäli olet joskus pelauttanut jälkimmäistä. Molemmat ovat parhaimmillaan kaoottisia lautapelejä.

Itse otan Knightsin.

18. Hirmuinen

Hirmuinen Rivikontulainen

Ok. Pakataan em. pelit mukaan.
    Liian harvassa ovat tilaisuudet pelata Galaxy Truckeria.
    Galaxy Truckeriin osallistumista empiville voin kertoa että avaruusaluksen kokoaminen ei ole mitään rakettitiedettä.

19. Ringlad

Ringlad Kontulainen

@eowynofmay , minäkin voisin ostaa joulukalenterin teiltä! Micco toimii kuriirinani.

20. douv

douv Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Yhdistys on joskus aiemmin ostanut yhteisen kasvisrasvalevitteen myös näihin pienempiin miitteihin. Olisiko tarvetta tällä kertaa? Vielä ei ole hankinnassa, enkä itse edes käy kaupassa, mutta voisihan tuon järjestää jos tarvetta tuntuu olevan.

Jaa somessa