Taas ärsyttää!

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Huoh söin siis pakon edessä ä kanaa lauantaina abclla, koska juhannuspäivästä johtuen tarjolla oli vain muutamaa ruokalajia ja minkään asteinen veganismi ei ollut mahdollista. Syötyäni pari palaa totesin sen olevan raakaa. Vikisin keittiöön, sain uuden annoksen. Eipä siinä mitään. Mutta! Vähitellen kolmen päivän aikana olo huononi tämän päivän kaaokseen, jossa pahimmillaan istuin vessassa tunnin ämpäri sylissä. En ole nyt kahteen päivään kyennyt syömään muuta kuin leivän eilen ja muutaman sipsin ja hedelmän tänään, jonka takia olo alkaa olla todella heikko. Vesi pysyy sisällä juuri ja juuri. Salmonellaako tämä on? Pitääkö mennä sairaalaan?

Fairy tale

Lapinorava
Nämä pahuksen kuumat kelit eivät houkuttele ulos, ei ainakaan harrastamaan minkäänlaista liikuntaa siellä. Pitää liikkua joko aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Huomenna tosin työt voi it-päivitysten takia aloittaa vasta kasilta, joten ehdin tekemään viileän ajan pyörälenkin. Mutta pienikään kävelylenkki ei tunnu kivalta. Olen juonut paljon ja silti päätä vähän jomottaa. Pari päänsärkylääkettäkin mennyt jo. En lainkaan ihmettele Sidhiel tuota huonoa oloasi. Vatsasi ei ole tottunut kanaan, saati raakaan sellaiseen tai ylipäänsä kanaan tällaisella kuumuudella joka jo yksinkin saa olon huonoksi.

Pitäisi jynssätä takapihan patio juuriharjalla jotta siihen voisi sen jälkeen läästiä uuden suojatökötin. Ongelma vain on siinä että aamupäivällä siihen ei paistaisi aurinko, mutta iltapäivällä kun pääsen töistä vapaille, siellä palavat varpaat jo parissa sekunnissa. Ja nyt kello on jo sen verran että pitää mennä nukkumaan jotta työnteko onnistuisi edes jotenkin säällisesti nukutun yön jälkeen (eikä yöllä touhotettujen pihasiivousten merkeissä).

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Kummi
Olen lopulta löytänyt aurinkorasvan jota tykkään käyttää ja nyt minulle tänään läväytetään naamalle uutinen siitä miten aurinkorasvat sisältävät haitallisia aineita jotka paitsi näkyvät ihmisen veressä vuorokausi käytön jälkeen myös aiheuttavat kaloille ja muille elukoille ties mitä kurjaa. Fysikaalisia rasvoja inhoan että nyt taas mietin kumpi on pahempi, jos joskus vähän palaa vai se että myrkytän itseni ja lapseni ja luonnon ja..!

Fairy tale

Lapinorava
Sain just parkkisakon tyksin päivystyksen parkkipaikalla. Mulla on toisen firman parkkisovellus, tietysti. Tämän sovelluksen käyttöönotto vaatii pankkikortin numeron. No ei mulla mitään rahapussia ole mukana. Eikä lämpimiä vaatteita. Tää ilmastointi on aika ikävä. Enkä saanut maksua varten Pay paliakaan käyttöön. Antaa jotain @##% herjoja.

Last edited:

Laichalaf

ben enyd
Joo, toi on ärsyttävää ettei joskus voi maksaa mitenkään parkkimaksua. Esim. TYKSiin kannattaa aina mennä kyydillä, muuten tulee ongelmia parkkeerauksen kanssa. Poislähtö jos viivästyy mistään syystä niin siinäpä sitten pidät autoa käynnissä kun ei potilasta näy.

Lindëalda

Hobiittinen
Hieman harmittaa, että Suomen Teetaideyhdistyksen viestintä on niin huonoa, että aktiivisesta tarkkailusta huolimatta en ole nähnyt alkeiskurssien ilmoittautumisia. Ovat varmaan olleet puskaradiotyyppistä korona-ajan takia. Nyt sitten jännätään, pääsenkö kurssille mukaan.

Fairy tale

Lapinorava
En voi nyt ihan täysin sanoa että varsinaisesti ärsyttää, mutta ehkä jotain pientä sen suuntaista. Koko kevät ollaan odotettu että pyykkikone hajoaa ihan just kohta ja tänään oli sitten se päivä. Uusi malli oli jo valmiiksi katsottu ja päätetty, joten ei tarvinnut kuin mennä kauppaan, tehdä tilaus ja jäädä odottamaan että se kone tänne tuodaan ensiviikon alussa. Pesujonossa on lähinnä tyynyjä, verhoja ja muita sisustustekstiilejä.

Mutta pyörin aivan ylikierroksilla. Olen siivonnut jo yhden huoneen katosta lattiaan saakka ja päätin että tämän kesän aikana koko kämppä saa saman käsittelyn. Qohelet pesi yhtä vaille kaikki matot ja itse pesin sen yhden. Kun tänään ei lähdettykään reissuun, päätin jatkaa siivoamista. Ikkunat joutuvat nyt odottamaan koska ulkona alkaa maalaustyöt ja työporukka on tänään aloittanut pesemään maalattavia pintoja. Se yksi ainoa pestykin ikkuna jotuu ulkoa vielä uusintakäsittelyyn, sen verran ruiskivat vettä tuolla ulkopuolella.

Pitäisi osata viheltää peli poikki ja vähän rentoutua.