Tampere-miitit

Olen ainakin kaupungissa kyseisenä päivänä, joten voipi olla, että
minäkin pääsen Juspea tapaamaan vielä. Yritän ainakin.
 
Juu mukaan tulossa kunhan töistä keskustaan ehtii. Varmaan siinä viiden maissa olen kyllä jo kaupungissa.
 
Mukana myös, ehdottomasti. Meillä on tosin bändireenit seiskalta, mutta sitä ennen ehtii hyvin. Toivottavasti on myös vähän terveempi olo. Perhanan flunssa!
 
Taitaa tulla pitkästä aikaa oikein kunnollisen kokoinen miitti. Ou jee. :1420: Voitas miettiä kyllä vähän että mitä tehdään kun Roopekin lienee edelleen kiinni... evästä mukaan ja koskenrantaan istumaan? Huomiselle on luvattu +23 ja ukkoskuuroja.
 
Minä kiitän oikein suuresti isoa osanottajamäärää ja kaikki miittiin saapuneita.
19 reipasta kontulaista meitä taisi siellä miitissä käydä vaikka ei ihan kaikki yhtäaikaa olleetkaan paikalla.

Kiitos kaunis, nyt voin hyvin mielin lähteä armeijan leipiin. :)
 
Heihei Juspe o/

Te miittaatte niin aktiivisesti että uutta on varmaan turha ehdottaa.. kerron kuiteskin, että tiistaina sinne ilmaannun ja vielä keskiviikkonakin mössykän kanssa siellä palloillaan. Että meitä saa tulla katsoon jos haluaa :)

/muoks: Wu, olisi (;
 
Mihinkäs aikaan huomenna ihmisille sopisi nähdä? Lähinnä juuri Merit ja Osku, että mihin aikaan teille sopisi?
 
Viestittelin tuossa Minean kanssa ja aateltiin jos joskus viiden ja kuuden välillä huomenna iltapäivällä ihmiset ehtisivät miittailemaan?
 
Eiköhän se käy aika hyvin. Missäs päin Tamperetta sitä sitten nähdään? Suoraa vaan keskustorin suihkulähteellä?
 
Jees pääsen töistä siinä viiden maissa niin olen n. 17.20 varmaan keskustassa. Soittelen sitten jollekulle että missä menette.
 
Ylös