Tampere-miitit

Minä olen mukana, jos siis siinä päivällä/iltapäivällä miitti pidetään (kuten tavallisesti).
 
Joo. Miitti vois olla vaikka klo 14?, mulla tulis juna nimittäin 13.52 perille. Mikäli siis kellonaika ihmisille passaa. Minulle sinänsä ihan sama, kunhan ei ihan aamuvarhaisella.
 
Juupa juu, päivitin ensimmäistä viestiä. yukikin on paikalle ilmeisesti saapumassa, niin ainakin tänään kovasti uhkaili. :)
 
Jos vain suinkin jaksatte, niin olisi kiva nähdä Tampereelaisia; olisin maanantai-iltana tulossa, ja ainakin perjantaihin asti siellä viivyn. :wink:
 
Pitäis varmaan jonkinlainen miitti sitten pistää pystyyn siihen väliin kun olet täällä. Ehdottakaapa joku joka on paikalla, itse en ole viikolla täällä ollenkaan.
 
Uskaltaudun ehdottamaan torstaita, sillä olen itse silloin
kaupungissa myöskin. Keskustorin suihkulähde klo 14? Siis torstaina
23.6.
 
Vuoden turhin: Mie olen taasen kerran töissä, joten en pääse. Tiistai tai keskiviikko olisi sopinut =/
 
Vielä äskeistäkin turhempi: Olisin ehdottanut keskiviikkoa, mutta
kalenterini on jo täynnä sen päivän osalta.
 
Kalenteri sanoo että olen aamupäivällä kaupungissa. Joten melkeinpä uskallan luvata tulevani paikalle. :)
 
Icegorn poistuu seurastastamme..

Niin, eli armeijan harmaat - tosin tässä tapauksessa lennoston siniset - kutsuvat minut 11. päivä heinäkuuta huoviinsa. Ennen sitä kuitenkin tahtoisin niin kovasti vielä kerran pitää miitin ja nähdä ihmisiä.

Eli pistin ensimmäiseen viestiinkin jo, että tuo torstai 7. päivä olisi itselleni varmaankin paras, koska serkkuni häät ovat lauantaina, tai perjantaina. Kai ne lauantaina on. Eli periaatteessa miittiä pystyy siirtämään ehkä perjantaillekin vielä jos porukka pääsee silloin paremmin paikalle. :)

Nyt kaikki mukaan!
 
Kyllähän sitä pitää tulla Ice armeijaan saattelemaan. :D Jos vain miitti alkaa/jatkuu viiden jälkeen, kuvittelisin olevani mukana. (Voisi jo melkein sanoa että pitkästä aikaa! :o )
 
Juu, eiköhän se miitti jatku vielä klo 17 jälkeenkin. En mä ainakaan aio ihan pikapikamiittiä pitää kun voi olla viimeinen hetkeen. :)
 
Muokkasin hieman aloitus aikaa. Kello 17 alkaa nyt sitten miitti. Koittakaahan nyt joku muukin ilmoittautua ettei mun tarvitse vain kahta ihmistä hyvästellä. :p
 
Joo eli mä tulen myös hyvästelemään Juuson jos saan työvuoron pois. Sitte aattelin, että jos pystyn jotenki jäämään Tampereelle yöksi niin voisin jatkaa siitä sitten Turkuun perjantaiaamuna. Mutta vielä vasta suunnitteluasteella tämä!
 
Ylös