Tampere-miitit

Onhan se aikaisin juu, mutta eipä ole ruuhkaa.. :)
(ja minä ainakin olen monasti niin laiska, että en paljon myöhempään enää jaksaisi lähteä) :D
 
Voisin koittaa taas palata miittailuun ja raahautua tuonne 21.5. miittin. :)
..siis siihen mihin alaikäisetkin ovat tervetulleita. :D
 
Kerrankin kun olisi "baari-miitti" Tampereella niin Vohiksella on viikonloppu täynnä ohjelmaa. Ehkä sitten jokin toinen kerta. :ouch:
 
Voipi olla etten pääse siihen lauantain päivämiittiin. Mutta katsotaan jos sitten illaksi viimeistään saisin itseni paikalle. :|
 
Kärsin edelleen flunssan jälkitautina poskiontelotulehduksesta, joten taitavat miitit jäädä väliin :|
 
Kiitoksia vain kummastakin eilisestä miitistä kaikille oikein kovasti. Päivämiitti oli aikas rok pieni luontomiitti ja baarimiitti oli kiva triviaalimiitti jne. Kiitos kiitos kiitos!
 
Jep, kiitos minunkin puolestani, oli oikein mukavaa miittailla. :)
 
Hmph. Ehdin jo kirjoittaa tänne että olisin tulossa sinne ensi viikonloppuna, mutta en pääsekkään. Voisi joskus tarkistaa asioita ennen kuin menee suin päin kirjottelemaan kaikkea.
 
Joo, kiitoksia vain minunkin puolestani kaikille edellisen miitin päivämiittailijoille, kuin myös niille, jotka viitsivät raahautua illemmalla O'Connell'siin. Kivaa oli. :)
 
Miittiä viikonlopulle?

Doddi, elikäs olisiko kiinnostuneita tamperelaisia miittailemaan varmaankin huomenna lauantaina? Ihan ulkomiittiä ajattelin, jos keli vaan sallii. Eli vaikka klo 15 suihkulähteellä ja katsoo siitä sitten mitä tekee. Olisiko jopa piknik-innokkaita? Se Rosendahlin ranta on aika houkutteleva. Tai voihan sitä lähemmäksi keskustaakin jäädä. Esim. Näsinkallio, koskenrannan joku rauhallinen sopukka (kyllä niitäkin löytyy :) ), jne.
 
Musta tuntuu, että en viitsi palelluttaa itseäni enempää kun olen jo nyt hieman kipeä. Joten minä todennäköisesti skippaan miitin, mutta laitan sen näkyville ensimmäiseen viestiin.
 
Tällä kertaa saatan ehkä saapua paikalle (kun viime viikonlopun miitti meni ohi sairastellessa).
 
Hei, minäkin voisin saapua pitkästä aikaa, kun kerrankin tuntuu olevan aikaa.
 
Jeah, olipas kiva piknikmiitti. Kiitos kaikille, erityisesti Ruusa G:lle jäätelöstä ja mansikoista. Namnam! :)
 
Ylös