Tampere-miitit

Joo, yritän keritä ja *krhm* löytää paikan. Hehheh, en ole mikään Tampere-tuntija. Pitkästä aikaa Kontu-miitti kyllä tekisi hyvää. Ilmestyn, ellen sitten eksy tai jotain muuta mullistavaa tapahdu. ^-^

Aijuu, onko jotain ideaa, mihin meinataan lähteä sitten siitä? Ajattelin vaan, että jos vaikka eksyn ja myöhästyn tai jotain niin löydän sitten. Mä olen niin huono kaupunkisuunnistaja... *^^*
 
Starelma, varmaan Robert's Coffeehen miittiporukka matkansa suuntaa. Mitä todennäköisemmin siis. Ja Roopehan löytyy matkan varrelta kun lähtee kävelemään keskustorilta kohti Plevnaa. :)

En tosiaan osaa nyt sanoa, olenko tulossa vaiko en, mutta jos satun olemaan kaupungissa noihin aikoihin niin voisin tullakin. Nyt lähden kohta Vehmaisiin..
 
On taas kertynyt vähän aikaa edellisestä miitistäni, jossain välissä voisi tulla taas teitä morjenstamaan. Jotenkin vain menemisten suunnitteleminen on niin vaikeeta. Saattaa olla, että ilmestyn jo tänään sinne miittiin, riippuu saanko raahattua luuni täältä Orivedeltä minnekään... Mutta siis, olkaa varuillanne, varmasti ilmestyn häiritsemään miittiänne joskus parin viikon sisällä ainakin. :twisted:
 
Jei. Minä yritän selvitä tuonne vappumiittiin.. :roll: Kheron tulee ainakin, sillä raukalla kun on sittenkin töitä tuo la-su -yö. Eli eiköhän me molemmat olla mukana.
 
Saatan olla tyhmä sekä sokea, mutta en löytänyt äkkiseltään
vielä kellonaika ehdotuksia tuolle tulevan lauantain miitille.
Eihän se muuten mitään, mutta kun miun pitäisi vähän tietää
kellonaikoja, sillä pitää sopia kyydeistä ynnä muista sitten sen
mukaan. Ja kun miun pitäisi vielä palatakin tänne Vesilahdelle.
 
Tuskin olet kumpaakaan. Miun onkin pitänyt jo kauan ilmoittaa, että ollaan varmaan tulossa joskus hyvinkin aamupäivästä (niin aikaisin ko vaan saadaan aikaiseksi lähteä..), että periaatteessa mihin aikaan vaan käy. Iltapäivän puolella siis kuitenkin. Ehdotelkaa te niiko teille parhaiten sopii, me ilmaannutaan joka tapauksessa paikalle :D
 
Meinaatko Ice, että selvitään ritikseltä siihen mennessä keskustaan? :p klo 14.00 sopii mulle ainakin.
 
Kheron, no mulla on se vappu edelleen hieman auki. Ei ole oikein rahaa. Mutta kai miitti voi alkaa vasta klo 15:kin vasta?
 
Roope lienee remontissa, joten tavataan Keskustorin suihkulähteellä. Muokkaan ekaa viestiä ->
 
Ihan vaan tuli mieleen, että vappu+keskustori=vapputori. Eli suihkulähde voi olla aika saavuttamaton objekti... :roll:
Miten olisi jos tavattaisiin suihkulähteen sijasta vaikka vanhan kirkon tai teatterin edessä? Eli jossain missä olisi ehkä hieman vähemmän ihmisiä. Sopiiko?
 
Lauantai käy hyvin mulle. Ja ihan mihin aikaan vaan. Ja paikaksi ehdotan jotain erittäin syrjäistä paikkaa :)
 
Aah, aivan. Minä kun en ikinä noita asioita muista. Jospa siis sovimme tapaamisen jossain muualla.

Teatterin edessä todennäköisesti on vappuhommaa kans, joten en suosi sitä. Onkohan vanhalla kunnon Rossolla koskipuistossa paljon ruuhkaa?
 
Ice, kysytkö sä tosiaan, onko vappuna koskipuistossa porukkaa... :grin: voin sanoa että on siellä.

Koko Tampereelta tuskin löytyy paikkaa, missä ei olisi porukkaa, mutta kyllä tuo koskipuiston Rosso kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin keskustori. Eli Ihmiset, Klo. 15 ja koskipuiston Rosso Pidetäänkö sovittuna?
 
Ylös