Teatterimiitti Utissa 07.03.2008

Henane

Raccoon (Little, but evil)
Juu, tästäkin on ollu puhetta monen kanssa ja itse olen ollut torella kiireinen aikatauluineni.

Eli siis Teatterimiitti Uusi Teatteri Utin esitykseen: Albatrossi ja Heiskanen. Pe 7.3. klo. 19.00 ja liput on 10€. Teatterin osoite on: Kuivalantie satakolmekymmentäviisi.

Tällä hetkellä ilmoittautuneet:
Jaamar
Miccoh
Enriisse
temmi_hoo
douv
May
Nemo

Jatkoille ilmoittautuneet:
Enriisse
Jaamar (?)
May
Miccoh
temmi_hoo
douv
Nemo(?)


Ja siis tosiaan.. mie henk.koht. olen lavalla esiintymässä.
 
Kyllä mielenkiintoa löytyy, paras päivä olisi varmasti jokin helmikuun perjantai, ainakin näin omalta kannalta.
 
Varmasti kiinnostaa. Olen kerran tuon kyseisen esityksen nähnyt ammatti ihmisten esittämänä ja mielelläni näen siitä myös toisenlaisen tulkinnan :)
En jättäisi väliin ellei olisi ihan järkyttävän tärkeä ja suuri syy tehdä niin. Ja sillon tulisin luultavasti toiseen näytökseen :wink:
 
Laitatko päiviä vaikka innostuneita olis vaan kaks?
Vaikka ei kai sen niin suurta väliä kun yritän päästä tuon näkemään vaikka kukaan muu ei olis tulossa :D
 
Juups, laitan päivämääriä heti, kun kotiudun ja pääsen omalle koneelleni. Yritän myös mainostaa tätä muillekin ja toivon mukaan tulisi enemmänkin. Laitan siis joka tapauksessa päivämäärät, vaikka olisikin vain muutama osanottaja. Eli siis Tammikuun puolella laitan päivämäärät.
 
Kiinnostaa kyllä! Mulla työvuorot aina mitä on, etukäteen ei juuri tiedä jos ei toivo tiettyä - ja ne pitää toivoa melko pitkään etukäteen, joten kun on päätetty joku päivä, voi olla myöhäistä.

Joten olen kiinnostunut sillä varauksella, että tulen jos vuorot sopii, en tule jos olen töissä enkä saa vaihdettua vuoroa kenenkään kanssa. Toivotaan, että ensimmäistä. :)
 
No perjantaipäivähän nyt olis tietysti kaikista paras. Mutta tuo 1.2. on just päivää ennen risteilyä joten ainakaan minä en sillon usko lähteväni. Ja sattuuko tuo seuraava perjantai Vesilahden kanssa päällekkäin (tosin en tiedä vielä olenko menossa sinne vai en)? En ole nyt ihan varma monesko päivä se oli.
Eli jos perjantaita haaveillaan niin silloin se olisi tuo viiminen (onkohan Henanella sillon jotain lopetus juttuja näytelmäporukan kanssa?).
Toinen mikä miulle kävisi on joku sunnuntai, mutta sillon en myöhäsempään näytökseen viitsi enää lähteä kun on töitä seuraavana päivänä.
Ja tokihan mie keskiviikkonakin pääsen, mutta miittailuun se taitaa olla vähän huono päivä :p

Mutta pitää katsella ja kuulla toki muidenkin mielipiteitä. Mie yritän päästä sen joka tapauksessa katsomaan joku päivä vaikka ihan erikseen jos ei satu samat ajat kun muille.
 
Juu.. meillähän on silloin loppubileet näyttelijöiden kanssa. siis viimeisen esityksen jälkeen, mutta yleensä se on tunnin tai puolentunnin päästä esityksen päättymisestä. Eli siis miten vain päätätte arvoisat vieraat ;)
 
Mulla on työvuorot tiedossa vain 3.2. saakka, joten sitä pidemmäs en osaa sanoa aikatauluistani. Mulla ei sinällään väliä onko viikonloppuna vai viikolla, vapaita / aamuvuoroja jolloin pääsis on ihan yhtälailla arkisin ja pyhinä. :) Joten odottelen kun listat tulevat ja jos jotain täällä sovitaan ja tulen joukon jatkeeksi mukaan, jos vain pääsen.
 
Korjaus viimeiseen iltaan.. Eli siis meillä piti olla Karonkka silloin, mutta se siirrettiin viikolla eteenpäin, joten tervetuloa vain silloinkin :)
 
No minä ehdottaisin tuota viimistä jos Henanella ei ole esityksen jälkeen mitään. Mites muut?
 
Onkos Enriisse menossa autolla? Ajattelin vain, että jos miitti sattuu olemaan jonain sellaisena päivänä että pääsisin, niin kyydit olisi kivoja. ;)
 
Kyllä tuo 7.3 taitaa olla paras vaihtoehto kun helmikuun ohjelma näyttää melko täydeltä. Autolla olen todennäköisesti menossa, kyytejä voi kysellä kun tarkka päivämäärä on selvinnyt.
 
Mie voin tehrä varaukset.. mutta siis Lyöräänkö 7.3. lukkoon? Mitens käy Titille ja muille yleensä? :)
 
Meillä on listat vain helmikuun alkuun asti, joten en vielä tiedä miten käy... Ilmoittelen kun saan listat sinne asti.
 
Juu eli lyörään 7.3. lukkoon :) Eli tervetuloa silloin.. pystyn myös majoittamaan muutaman henkilön tänne meille. Ohjelmaa on suunniteltu, jos immeisiä aikoo jäärä yöksikin. Olen tehnyt varauksen kuudelle, eli siis jos yhtäkkiä joku haluaakin mukaan, niin tervetuloa vain. Voin myös myöhemmin peruuttaa varauksesta osan, jos niin käy, ettei tule porukkaa niin paljon.
 
Miimii mii mukaan! Meinasi unohtua mainita muillekin, että olen päättänyt tulla [22] Olen nähnyt ainakin neljä Uusi Teatteri Utin näytelmää putkeen, ei tätä voi jättää väliin.

Onko parempaa tapaa rentoutua ennen yo-koerumban alkua kuin teatteri?

Tulen varmaan omilla kyydeillä, en tiedä vielä jäänkö jatkoille.
 
okei eli siis päivä on näköjään päätetty ja mitä ilmeisimmin enriisse on konnun helsingin virallinen autokuski... onnea voittajalle [22]

merkkaan kalenteriin ja mulla ainakaan ei oo mitään sitä vastaan ettei lähetä yötä vasten esityksen jälkeen ajamaan kotia kohti. onks jatkoilla jotain öö pukukoodia tai turhaanhan mä sitä kyselen kun näytän muutenkin aina samalta .)
 
temmi.. siulta mie vaadin ihan kirjaimellisesti asiallisen puvun esitykseen ja jatkoille ei pääse kukaan, jollei ole kravattia kaulassa ;) Noh mitäs luulet? Kunhan on asialliset vaatteet teatteriesityksessä, niin kaikki hyvin.

Eli siis kaikki hyvin.. :)

ja Lipun hinta siis on 10€.
 
Ylös