Teatterimiitti Utissa 07.03.2008

käy kuulkaa vallan mainiosti että ostan kamat etukäteen ja kinuan maksusuoritteita osallistuneilta jossain muodossa... [22]

tähän hätään siis mun laskujen mukaan kuudelle lasagnaa
 
Ehdottaisin, että tapaatte 18.15 Utin Abc:lla, niin se on helpompi sitten lippujen kannalta, että kaikki menevät "yhtä matkaa". Siis koko porukka saisi liput ostettua "samaan aikaan", ettei tulisi kauhean hajanaista lipunmyynnin kannalta.

Eli siis varaus on nimellä Verkkoyhteisö Kontu Ry ja jokainen maksaa oman lippunsa sitten itse. 10€/lippu.

Toivon, etten saa kamalaa kritiikkiä talon kunnosta, sillä paljoa kerkeä siivoilemaan täällä, kun nyt tulin vasta Suomeen ja huomenna lähden Lahteen. Siivoilen minkä kerkiän ja toivon, että se riittää sitten kaikille. Eli siis sekasortoa luvassa.

Kymysyksiä voi lähettää sähkäriin, yksäriin, kännyyn, ym. miten vaan keksii, jos tulee jotain asiaa.
 
Olen tulossa Taavetista Uttiin autolla (ja autolla myös pois :D). Jos joku tarvitsee kyytiä junalta tms., niin voin tehdä lenkin Kouvolankin kautta. Jaamar on kyydissäni, mutta silti on vielä 5 paikkaa jäljellä...

May
 
Minulle sopii tuo 18:15 ABC:llä tapaaminen, sinne on kaikkien helppo löytää.

Saan luultavasti kyydin omasta takaa. Tuo Mayn kimppakyyti vähän houkuttelee, mutta Valkealan kirkonkylä ei oikein taida olla matkan varrella välillä Taavetti-Utti.

Minulla siis suunnitelmissa jatkot, mutta la-aamuna melko aikainen lähtö (taas kinuan jonkun noutamaan), kun olen luvannut olla puoliltapäivin metsässä partiotalvileirillä :p
 
Soitelkaa, jos eksähdätte reitiltä tai jotain.. Kaikilla on torennäköisesti miun numero, joten ei ole mitään onkelmaa :)
 
Jaamarin, Miccohin ja Enriissen ainakin tunnistan ABC:llä. Olkaa jooko kaikki ajoissa, niin saan vakuutettua äititaksin, että minut uskaltaa jättää sinne ja muutenkaan ei tule niin hölmö olo yksin ympäriinsä haahuillessa, kun yrittää näyttää siltä, ettei mukamas odota ketään.

Niin, laskeskelin pääseväni ABC:lta teatterille vaikkapa jollain Mayn viidestä vapaasta paikasta :)
 
Yritetään olla ajoissa :) Matkaan alustavan suunnitelman mukaan varattu 45 min luulisi riittävän jos ei tule mutkia.
 
sapuskat yhteensä makso 16,81 josta /6 on siis 2,80

tilannetta ihan pikkusen mutkistaa kun maksoin narikasta douvin jaamarin ja miccohin myös

sekä mun teatterista makso enriisse 8e ja douvi 2e

enriisse: 2,80 - 8,00 - 5,00 = -10,20
douv: 2,80 + 0,50 - 2,00 = 1,30
jaamar: 2,80 + 0,50 = 3,30
miccoh: 2,80 + 0,50 = 3,30
mayfay: 2,80 = 2,80

heittelen enriisselle siis rahaa ja muut voipi
maksella juttuja tilille 101050-490016 teemu hakala

samaten kannattaa ehkä vilkasta myös frendin firman tekemää sovellusta http://www.scred.com/ joka on tehty mm. tämmösten setvimistä varten, rekkasin itteni sisään ja perustin poolin kontu.
 
Haluan sanoa kiitokset kaikille Miitistä :) Olin otettu, kun tuli näin paljon Kontulaisia mukaan.

Toivottavasti nautitte miitistä ja esityksestä, en saanut kuin muutamalta kommentit, että miten meni, joten.. en osaa sanoa, pidittekö näytelmästä. Kiitos kuitenkin, miul oli tosi hauskaa ja kireys, jota oli miusta havaittavissa , on kadonnut positiivisin merkein :)

Nemolta myös kiitokset ja toivottavasti en ollut kamala emäntä ;)
 
No ammattilaisten esittämän version nähneenä voin sanoa ettei tämä paljoa siitä jälkeen jääny :) Tietysti laulutaidossa vähän, niin kun joku sanoikin, mutta en pettynyt ensinkään vaikka joskus sanoitkin että tulisin pettymään. Ja kuten jo sanoinkin niin loppu oli koskettavampi kun siinä.
 
Kiitokset Henanelle siitä, että järjestit tämän.

Tuosta näytelmästä: alussa minulta meni hetki ennen kuin pääsin kunnolla jyvälle, mutta sen jälkeen oli minusta nautittavaa katseltavaa. Ainakin olin täysillä mukana, koska olin välillä aivan liikutuksen vallassa (Douvia sivunmennen sanottuna naurattivat ne kohdat, joissa olin aivan tippa linssissä, no tai ainakin yhdessä niistä oli näin...). Laulut soivat edelleen päässä, mikä ei välttämättä ole juuri nyt ihan yes, koskapa...

...jos olin vähän vaisu silloin illalla, niin olin kehittelemässä elämäni ensimmäistä oikein järkkyä migreenikohtausta (ilmeisesti, menen kohta lääkäriin). Päätä on nyt särkenyt useamman päivän, kun yritän nousta ylös sängystä, niin päätä vihloo vietävästi. Eilisen makasin pimennysverhojen takana tulpat korvissa.

Mutta anyway, oli hauskaa olla välillä kulttuuria katsomassa, sen jälkeen maata sohvalla puolihorteessa kuuntelemassa puheensorinaa ja etenkin... syödä toisen laittamaa hyvää ruokaa!!! Seuraavalla kerralla lupaan olla seurallisempikin!

May

PS. Migreeni tai mikä nyt onkin EI johtunut teistä. Jälkikäteen ajateltuna se oli tehnyt tuloaan jo muutaman päivän mm. kirkkaat valot kävivät silmiin.
 
Hei vielä, kuka mahtoi maksaa minun narikkani? Luulin, että se oli temmi_hoo..

Ja vielä... ette oikeasti varmaan voi uskoa, mikä autuus on vain olla ja kuunnella toisia ilman että tarvitsee tehdä yhtään mitään. Ketään ei tarvinnut käyttää vessassa (onneksi), ei luututa maahan kaatunutta maitoa jne. Ruoanlaitostakin laistoin, kävin tosin velvollisuudentuntoisesti kysymässä tarvitaanko apua. Aaaah... ihanaa.

May
 
Luulin jo hehkuttaneeni täällä, mutta en ollutkaan vielä. Näin ensin voin sanoa, että teatterimiitti sai minut ilmoittautumaan k-18-miittiin, eli voitte katsoa kohottaneenne välillä jo vähän lopahtamaan päässyttä miitti-innostustani.

Teatteri oli hyvä, mutta vielä enemmän nautin kyllä seurasta ja yleisestä höpötyksestä yms. Toivottavasti Henane ei loukkaannu, jos arvotan kissat ainakin tasoihin teatterin kanssa ;)

Ja May, minä en nauranut läheskään yhtä monessa kohdassa kuin temmi. Et vain kuullut sen höröttelyä, kun istuit aivan toisessa laidassa d:
 
Olen koneella ensimmäisen kerran pitkään aikaan. Jouduin sen päänsäryn kanssa ihan sairaalan tutkimuksiin saakka. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että päässä on vikaa :D. Ei vaan, epäiltiin virusperäistä aivokalvontulehdusta, mutta varmuutta ei saatu, kun neulaa ei lukuisista yrityksistä huolimatta onnistuttu tunkemaan selän ytimeen asti. Auts! Saattoi olla myös jonkinmoinen influenssan alku, koska sekin tuli sitten heti perään. Olo on kuin jyrän alle jääneellä, toivottavasti en tartuttanut teitä muita. Ei kiva tauti. Päätä särkee, korkea kuume, hirveä yskä ja kestää pari viikkoa, jonka jälkeen iskee jokin @£$@ jälkitauti.

May
 
Ylös