Teatterimiitti Utissa 07.03.2008

Laitoin eilen kaikille yksityisviestiä jatkoista, siis joista tierän, että ovat ehkä tulossa jatkoille.

Toivetta tuli ruokailun suhteen, että jotakin helppoa valmistettavaa. Tässä tilanteessa sanoisin myös asiasta, että meille ei saa tilattua pizzaa, joten jos ihan valmista pizzaa halutaan, niin sitten Abc:lta tilataan ja haetaan ne sieltä. Olen ehdottanut nyyttäriperiaatetta, mutta siihen tuli toivomuksena vapaamuotoista. Tällä hetkellä on mielessä myös tilanne, että jokainen tuo omat ruuat. Ja jos haluaa, niin voi osallistua yhteisruokailuun, joka päätetään silloin. On myös meiän perheen oma "rosvopaisti-idea", mutta siitä ei puhuta, jollei asiasta tule ihan aihetta :)

Eli onhan tässä vielä aikaakin, joten pohtikaa rauhassa ja näin.
 
Jaamar vinkkasi, että kannattaa ilmoittautua vaikka kysymysmerkilläkin. Meillä siis remontti/muutto on siinä vaiheessa etten osaa arvata aikatauluja, mutta olen kiinnostunut!!! Jos vain ei satu joku lattianvalu juuri siihen viikonloppuun, niin... count me on!

May eli eowynofmay
 
PS. Varmaan netti häipyy tuntemattomaksi ajaksi joskus lähitulevaisuudessa, joten kannattaa laittaa minulle kiireellistä viestiä Jaamarin kautta!

May
 
Hienoa May, että kävit ilmoittautumassa vaikkakin sitten kymysysmerkillä. Se kun helpottaa minua kummasti joka tapauksessa :)
 
Hei kaikki!
Olen lähdössä viikon päästä ulkomaille, joten ilmoitelkaahan,

a) Pääsettekö tulemaan miittiin? Kymysys tarkoitettu Titiuulle, Maylle ja Miccohille.

b) Pääsettekö jatkoille?

c) Jatkoille tulevat: Mitenkäs sen ruokapolitiikan kanssa? Kun miun on kohta pakko saada tietää, miten miun pitää valmistautua tämän tulevan viikon aikana. Eli ostaako jokainen itselleen jotain ruokaa? Tehräänkö me meillä kotona teille jotain ruokaa? Tehräänkö yhteisruokailua? Jos ette halua syödä yhtikäs mitään meillä, niin kyllä sekin käy, mutta veikkaan, että joillekin tulee nälkä.

Jos tulee jotain kymysyksiä tai ideoita, niin niitäkin voi esittää :)
 
No mur. Tullaan sitten. On lomalla niin vähän ihmeempää tekemistä, niin ei tätä nyt viitsi jättää väliin, vaikka seuraavalla viikolla onkin kauheasti ylioppilaskokeita. Autossa niihin ehtii lukea kuitenkin. [22]
 
Ei onnistukaan. :| Eli en ole tulossa! Työnantaja keksinyt mulle "parempaakin" tekemistä tuolloin. :wtf: Pitäkää hauskaa te, jotka pääsette sinne! :beer:
 
Aa.. voi harmi Titi :( Noh, seuraavalla kerralla sitten, jos sellainen tulee :)

Juu, eli nyt kun mie tosiaan lähren pois vähän yli viikoksi, niin please, keskustelkaa mahdollisista ruokamahdollisuuksista porukalla, koska miun pitää oikeasti tietää mitä miun pitää varata meille kotio jääkaappiin. Ja tosiaan, jos topiikkiin tulee lisää ilmoittautujia, niin minut saa tekstarilla kiinni (tuskin tarpeellista, mutta silti varuiksi). Tosiaan.. siellä on nyt kuitenkin 1paikka vapaana, koska Titiuu ei pääse mukaan, joten tuskinpa sieltä mitään yllätysilmoittautujia tulee kauheasti :)
 
Henane pyysi että puhuttaisiin ruokailuista keskenämme koska hän on matkoilla. Eli puhukaamme ruokailuista.
Mitä mieltä olette? Pitsaahan sinne ei saa tilattua. Halutaanko ruveta väkertämään jotain yhdessä ja jos niin mitä? Kasvisruokaahan sen on ilmeisesti oltava kun kasvissyöjiä on paikalla. Joku kasvislasange olisi varmaan aika helppo jos joku on sellaista ennenkin tehny ja tietää mitä siihen vois laittaa. Joku lämmin ruoka olisi joka tapauksessa ihan kiva, mutta selviän hengissä silläkin että otan vähän omaa evästä mukaan. Sanokaa mielipiteenne.
 
joku tommonen lagagne/makaronilaatikko/muu onnistuu multa kyllä ainakin kunhan vaan sit etukäteen osataan tietää montaks syöjää on jnpp...
 
Hei hyvät miittiläiset, herätkääpäs vähän. Henane olis ilonen jos saataisiin tämä juttu sovittua. Jos kukaan muu ei sano mitään niin myö päätetään temmin kanssa ja saatte luvan tyytyä siihen mitä päätimme :wink:
 
No kun minulle kelpaa melkein mikä tahansa mitä muut vain haluavat. :) Jos ei saada mitään sovittua, niin ei ole ainakaan minulle mikään ongelma ottaa pari valkosipulipatonkia mukaan. ;)
 
Sen verran temmin kanssa puhuttiin että hän voisi laittaa yksinkertaisen kasvislasagnen joidenkin apureiden kera. Nyt vaan pitäisi tietää kuinka moni haluaisi osallistua ruokaan ja tehdäänkö niin että yksi ostaa tarvikkeet ja muut maksavat vai niin kuin Vesilahdella, että kaikki tuovat jotain.
Ja temmi varmaan voisi kertoa mitä lasagneen tarvitsee jos päätetään että jokainen tuo jotain.
 
Hola! ¿Que pasa?

Juu.. siis mie ite pärjään omilla tarpeillani siellä ja hienoa, että olette vihdoin saaneet täytettä tekstiin! kiitos paljon :) tulen huomenna uudestaan koneelle.. nyt on pakko mennä!
 
Jaamar sanoi:
Sen verran temmin kanssa puhuttiin että hän voisi laittaa yksinkertaisen kasvislasagnen joidenkin apureiden kera. Nyt vaan pitäisi tietää kuinka moni haluaisi osallistua ruokaan ja tehdäänkö niin että yksi ostaa tarvikkeet ja muut maksavat vai niin kuin Vesilahdella, että kaikki tuovat jotain.
Ja temmi varmaan voisi kertoa mitä lasagneen tarvitsee jos päätetään että jokainen tuo jotain.

Olen mukana kasvislasagnessa! Minulle käy kummin vain, joko maksaa osuus tai tuoda jotain. Mitä mieltä Temmi The Tekijä on?

May
 
Kaipa sitä voisi osallistua kanssa ruokailuun, paras tapa minun mielestäni olisi että yksi hommaisi kamat ja muut maksaisi kyseiselle henkilölle mutta jos on tarvis itse tuoda jotain niin kyllä sekin onnistuu.
 
Olisiko siis mahdollista että temmi_hoo kävisi kaupassa kun tiedät mitä tarvitaan? Otat kuitin talteen ja laskutat muilta sen verran kun on tarvis. Ja nakitat toki muillekin hommia ruuan laitossa ettei sinun tarvitse sitä ruokaa yksin väkertää :wink:
 
Ja työllistä minua, vaikken osallistukaan yhteisruokailuun. Torennäköisesti tarvitset patoja ja kattiloita, joten mie talon tuntien osallistun ruuan tekemiseen, mutten syömiseen.

Tierän.. olen tylsä ;)

Ilmoitelkaahan miulle jos tarvitsee jotain tuora/hankkia.. Niin tierän sitten emäntänä oikeastaan tierän, että miten pitää emännöidä. Käyn ostamassa ainakin vessapaperia, limua ja sipsiä.
 
Kasvilasagneen mukaan minäkin. Ei, en siis itse lasagnen sekaan - eihän se sitten enää olisi kasvisruokaa. Osalliseksi kuitenkin.
 
Ylös