Tervetuloa uuteen Vihreään Lohikäärmeeseen!

Korjaillaan. Tiedän syyn toimimattomuudelle, vastaavia linkkejä löytyy muualtakin. Niistä onneksi valtaosa haittaa vain konnavahteja tällä hetkellä.
 
Todella hienolta näyttää!

Etenkin nyt kun tajusin tuon "Tämänpäiväiset viestit" -napin olemassaolon, on uusien viestien selaaminen ollut antoisaa. Eilen en jostain syystä millään löytänyt sitä nappia, vaikka kuinka etsin.. :D
 
Lisäsin sen aika pian uuden Käärmeen avaamisen jälkeen, koska huomasin itsekin että se tarvitsee saada lähemmäs "silmien eksyvyysaluetta". Onhan se tuossa vielä vähän ylempänä tuplakappaleena. Siinä vieressä "Uusimmat viestit" taitaa näyttää edellisen vierailun jälkeen tulleita viestejä.


Mitä taas korjauksiin tulee, tänään ei vielä tapahdu: olen väsy tööt tööt kolmen tunnin yöunilla.
 
Anteeksi jos missasin tähän vastauksen jo vanhassa topiikissa (mielestäni luin sen kuitenkin kokonaan läpi), mutta tuliko tunnusten siirtämisestä mitään tietoa? Eli onko tietyn aikaa kokonaan passiivisia tunnuksia jätetty suosiolla vanhaan Kärmekseen vai siirrettiinkö kaikki? Nopealla selauksella ainakin joitain 2005 viimeksi kirjautuneita käyttäjälistassa oli. :)

P.S. Erittäin kaunis ja käytettävyydeltään mainion oloinen tämä uusi Käärme, jahka täällä oppii vielä suunnistamaan ilman karttaa!
 
Viestin editointia ei oikein kokematon ensimmäisellä kerralla erottanut, mutta eipä sitten muuta kuin pidän tapani mukaan Silmät Apposen Auki. Eiköhän se sieltä jostain vielä maagisesti esiin putkahda!
 
Todella upea tämä uusi Käärme - kiitos Merri!

Mutta, mutta, jos huomaa kirjoitelleensa sutta & sekundaa sekä koko joukon kirjoitusvirheitä, niin miten em. mokaukset pääsee itse korjaamaan? En ole löytänyt minkäänlaista "korjaa"-nappia, jonka avulla pääsisi muokkaamaan jo lähettämäänsä viestiä.
 
Näkyykö muokkausnamiskaa vieläkään? (on vielä englanniksi edit, teen suomenkieliset nappulat jossain vaiheessa)

Fica: tunnusten siirrossa jätettiin pois tunnukset, joilla 1) ei oltu kirjauduttu koskaan 2) edellinen aktiivisuus oli viikon sisällä rekisteröitymisestä tai 3) oli viimeksi kirjauduttu ennen vuotta 2005. Nämä karsivat tunnusten määrää aika rankasti, joten niitä on nyt varsin leppoisat vajaa 2900 kappaletta.
 
Hieno hieno uusi Käärme, kiitos ja kumarrus Merrille! :)

Menee varmasti vähän aikaa tätä uutta paikkaa opetellessa käyttämään, mutta parannuksia on tullut tänne huimasti! Hieman oli orpo olo aluksi, kun "omat viestit" ja "uudet viestit" sekä "vastauksettomat viestit" oikeasta yläkulmasta olivat hävinneet. Mutta huomasinkin uusimmat viestit-namikan!
 
Hienolta näyttää tämä uusi Käärme minunkin mielestäni. Ja alkuhämennyksen jälkeen tuntuu myös selkeämmältä ja helppokäyttöisemmältä kuin vanha. Kiitos Merri!
 
Miccoh sanoi:
Yksityisviestin vastaanottajien valitsemisen yhteydessä oleva kätevältä kuulostava Valitse kavereista -linkki ei toimi.

Tämän pitäisi nyt toimia, samoin kuin muiden vastaavalla tavalla rikki olleiden linkkien.
 
Jes, nyt pääsee keskusteluistakin klikkaamaan itsensä takaisin huoneeseen! Ehdin jo turhautua, kuinka epäsujuvaa täällä surffaaminen oli. Vielä jos keskustelun alareunastakin pääsisi joko takaisin ylös tai suoraan etusivulle/huoneeseen.
Minäkin kiittelen Merriä uudesta, kauniista Käärmeestä. Kunhan pääsisi kaikista hienouksista perille. Profiili on ehkä se jännin juttu. Erityiskiitos sukupuolivaihtoehdoista, melkein valitsin omakseni "muu". :)
 
Hieno on uusi Käärme, vähän menee aikaa opetellessa tavoille, mutta eiköhän se tästä. Kiitos Merrille!

Mutta mutta, nyt on minulta valokuvat hukassa? Siis ne mitkä vanhaan Käärmeeseen lisäiltiin? Ovatko ne täällä uudessa, jos niin missä, ja voiko niitä lisääjä itse nyt poistella tai muokkailla tai sen sellaista? Haulla en nimittäin löytänyt.. Ehkä hakusanassa oli vikaa, mene ja tiedä.
 
Tauluseinän vanhat kuvat löytyy ainakin tuolta: http://kuvat.kontu.info/images/

Mutta mutta. Vaihdoin huvikseni kieleksi englannin, mutta kun klikkasin ylhäällä olevaa Vihreä Lohikäärme- tekstiä , niin kieli vaihtui takaisin suomeksi. Ilmeisestikin tässä on joku ongelma. (It's Captain States the Obvious!)
 
Tällä hetkellä entisen Tauluseinäsysteemin suunnitelmana on karsia listalta kaikki muut paitsi miittikuvat, laittaa miittikuvia Käärmeeseen näkyville (varmaan topikki niitä varten) ja loput kuvat on pitkälti poistouhan alla. Voin kyllä pyynnöstä erikseen kerätä tietoja lähetetyistä kuvista. Aivan heti en ole tekemässä noille kuville mitään.

Caele: kieli tarvinnee vaihtaa oman tunnuksen asetuksista. Tosin minulla taitaa kieli pysyä sivun vaihtojen välilläkin vaikka alhaalta vaihdan, joten vikaa saattaa olla esim. selaimen evästeissä.
 
Selvä.
Voiko muuten toisille vielä ehdottaa titteleitä? Itse en ainakaan ole sellaista mahdollisuutta huomannut.

On muuten aika hieno ja kätevä tämä uusi Käärme!
 
Ahaa, itse ihan tyytyväinen tuohon omien valokuvien poistamisuhkaan. Olisin saattanut joutua muutaman kuvan pyytämään poistamaan sieltä. :) Tuosta Caelen linkin litaniasta en kyllä jaksaisi omia kuviani alkaa etsimään..
Kiitos Merri!
 
Voin kyllä selvittää pyynnöstä kunkin omia kuvia, mikäli tarvetta on. Palvelun nopeus tosin riippuu siitä, miten minulla on aikaa ja jaksamista käytettävissäni. Esimerkiksi tämän viikonlopun olen miitissä, joten voi tulla vähän viivästyksiä :)
 
Yritin lähettää yksityisviestin eräälle käyttäjälle, ja sain vastineeksi

"Korjaa seuraavat virheet:

Käyttäjän ***** saapuneiden laatikko on täysi, joten viestiä ei voida lähettää. "

Ymmärrän idean, mikäli tämä systeemi siis ymmärtää sen että *****:n laatikko on täysi, mutta tuo ilmaisu asu on hivenen hupsu. En minä liene voi asiaa korjata, kun en pysty kertomaan että tyhjennä laatikkosi.. Ja jos vanhat yksityisviestit jäivät vanhaan käärmeeseen, kuten Merrin viesteistä olen ymmärtänyt ja omilleni ainakin on ilmeisesti tapahtunut, niin kuinka monta viestiä tuonne sitten mahtuu että joku on sen jo täyteen ehtinyt saada. Vai mikä tässä nyt oikein mättää.

Tälläisiä tällä kertaa teille tiedoksi ihmettelymielellä ilmoittelen.
 
Ylös