Tervetuloa uuteen Vihreään Lohikäärmeeseen!

Tuon virheilmoituksen pitäisi kertoa myös, että yksityisviestilaatikon täyttymisestä on lähetetty sähköpostia, koska ainakin suomennostiedostoon kirjoittelin moisia litanjoja.
 
Onkohan nyt oikeasti niin, että pallohymiöitä ei saa mitenkään estettyä? Henkilökohtaisesti inhoan niitä ja pidin ne siksi vanhassa Käärmeessä pois päältä. Vaan nytpä en onnistu löytämään namiskaa, josta saisin ne kytkettyä pois.

Mietityttää myös, mistä mahtaa johtua, että talouden yhdellä läppärillä Käärmettä lukiessa tuo foorumin yllä leijuva vihreäsävyinen, kulloinkin auki olevan alueen nimen kertova teksti hukkaa ääkköset. "Jarin Moyrema, Pyorea poyta". Toinen kone kuitenkin tunnistaa skandit ongelmitta. Molemmissa Firefox käytössä. Hassua.
 
Minulla on pikavastauksessa tekstiruudun vasemmalla puolella "Poista hymiöt käytöstä" -täppäruutu ja New reply -linkin takana kirjoittaessa tekstiruudun alapuolella "Ei hymiöitä". Näkyy toimivan ainakin mulla. :)

Edit: Umm, sori, tarkoitit ehkä voiko ne poistaa pysyvästi käytöstä. Hidas pää, nopea suu täällä.
 
Näkeekö nykyisin jostain pelkät lukemattomat viestit yhtenä listana, riippumatta miten "vanhoja uusia" ne ovat (eli kävinkö eilen Käärmeessä ja en jaksanut vilkaista topikkia ja nyt haluaisin tietää mitä minulta on edelleen lukematta)? Ja millä perusteella "uusimmat viestit" -linkin taakse valikoituvat keskustelut?
 
Luulen että tuota ominaisuutta ei suoraan tästä softasta löydy (tosin pluginilla sen tänne saisi: http://mods.mybb.com/view/view-unreads-posts Tämän laadusta en kylläkään mene takuuseen.).

Uusimmat viestit näyttävät ne topicit, joihin on tullut uusi viesti edellisen käyntisi jälkeen. Uudeksi käynniksi taitaa foorumi tällä hetkellä katsoa tilanteen, jossa edellisestä käynnistä on kulunut vähintään 15 minuuttia.
 
MyBB ei vaikuta pitävän yhtä täsmällisen tarkkaa kirjaa luetuista viesteistä kuin minkä lisäsin aikanaan vanhaan Käärmeeseen. Ainakin huoneissa näyttää olevan heittoa merkintöjen suhteen. Tästä huolimatta lisäsin Dúnan linkittämän laajennoksen Käärmeeseen.
 
Kysymys, eikös tarkoitus ollut siirtää tänne kaikki tänä vuonna aktiiviset keskustelut tänne uuteen käärmeeseen vai muuttuiko suunnitelma jossain vaiheessa? Tein havainnon että esim. logonsuunnittelukilpailu puuttui täältä kokonaan. Pitääkö ruveta silmäilemään vanhaa käärmettä muutenkin sillä silmällä että jäikö sinne jotain ajankohtaista?
 
Anteeksi. Tosin en löydä vieläkään tuota alkuperäistä muuten kuin linkin kautta menemällä. Ehkä olen sitten tyhmä ja sokea...
 
Mites tuo yksityisviestien poistaminen nyt oikeastaan toimii?

Postilaatikkoni on kuulema täynnä, mutta täällä ei ole yhtään viestiä missään, ilmoituksen mukaan 0 % tilasta käytetty. Kokeilin poistaa muutaman viestin vanhastakin Käärmeestä, mutta ei näytä pienentävän tuota ylhäällä lukevaa viestien määrääkään (joka siis väittää minulla olevan x määrän viestejä täällä).
 
Viestien pitäisi ensin siirtyä roskakoriin ja sitten kun roskakorin tyhjentää, niin sitten pääsee turhasta hötöstä eroon.

Tosin kuulostaa oudolta, että olisi jo nyt muutama sata viestiä tilillä, mutta mistäpäs minä tiedän miten paljon viestittelette, kun en vakoile siihen suuntaan :)
 
Ainakin viesti lähti matkaan. Yksäreitä on lähetetty nyt yhteensä 152 uudessa Käärmeessä, joten kellään ei ole vielä teoriassakaan mahdollista saada laatikkoaan täyteen. Jonkin muun täytyy siis olla rikki, mutta mikä se on... no, en tiedä vielä.
 
En liiemmin tainnut tehdä mitään muuta kuin lähettää viestin. On vain aika hurjaa, jos asia korjaantuu ainoastaan lähettämällä yksärin! :)
 
No melkoista :D Toinen käyttäjä ei saanut lähetettyä minulle illemmalla viestiä, ja sain kaksi muistutusta sähköpostiinkin. Lähetti sitten viestiä muuta kautta, että tsekkaa laatikko. Tosiaankin aikamoista. Kiitos kuitenkin joka tapauksessa! :)
 
Ylös