The Miitin 2015 ohjelmatopikki

Voin myös ottaa mukaan Roborallyn (uudemman painoksen).
Halutessamme (mikäli pelaajia riittää ja Micco tuo omansa), voimme sitten ottaa vaikka kahdella pelilaudalla alkukarsinnat ja yhdellä finaalin.

Olen paikalla koko miitin.
Tuon autokuormallisen lautapelejä.
Kippaan pelit johonkin nurkkaan kirjastoksi, josta niitä saa vapaasti lainata miitin ajan.
 
Hienoa jos Roborally saadaan paikalle! En usko että minun kannattaa siinä tapauksessa omaani ottaa, koska pelaajia ei varmaan ikinä ole ollut liikaa yhdelle laudalle. Olisikohan ennätys ollut seitsemän.
 
Survaisin sitten oksasaksilla käteen ihan kunnolla. Saa nähdä miten minkään kontribuution käy, en lupaa mitään.
 
Auts! Pikaista paranemista, Caele!
Koska en havainnut kenenkään laittaneen tapahtuma-aikatauluun Taniquetililaisia, lätkäsin ne perjantaihin puolillepäivin. Asia on muutettavissa, jos urheilutoimikunta näin toivoo. Näyttää siis siltä, että perjantain ohjelma olisi varsin liikuntapainotteinen.

Huom! Laskujeni mukaan ilmoittautumiset ja perumiset huomioon ottaen tarvitsisin vielä yhden henkilön sketsiin ja yhden lukijan. Saa lukea suomeksi, mä voin ottaa sen espanjan (sillä logiikalla, että osaan lukea italiaa).

Isilmírë, mihin väliin laitetaan origamipaja?
 
Last edited:
Ihan mihin väliin vaan paitsi taniquetililaisten kanssa päällekkäin. Ei siihen varmaan kauempaa mene kuin tunti, jos sitäkään.
 
Jejj, hienoa, Shetai! Kiitos! :)

Isilmírë, lykkäsin nyt origamipajan samaan aikaan boffoturnajaisten kanssa. Onko tämä ok?
 
En tiedä, onko mitään syytä panna ohjelmia päällekkäin, kun aikaa on runsaasti ja ohjelmia ja osallistujia suhteellisen vähän. Jos origameja alkaisi taitella puoli tuntia aiemmin ja boffereilla hutkia puoli tuntia myöhemmin, jäisi origamipajalle tarvittava tunti aikaa, ja halukkaat voisivat ottaa osaa molempiin.
Onko kellään mitään tällaista muutosta vastaan?
 
Toivottavasti kaikki taas tänä vuonna heräävät ajoissa Larppiin, ettei käy niin kuin viimeksi ja nolona kävin herättelemässä muita :D Varautukaa henkisesti pieniin yllättäviin asioihin ;)
 
Siirtele vaan paikkoja, Olórin. Minä olen niin huono tuon taulukon kanssa. Pyydän anteeksi kömpelyyttäni.
 
Nyt ohjelmatarjonta on seuraavanlainen:
Perjantaina on klo 12 - 13.30 Taniquetililaiset, 15.30 - 16.30 origamipaja ja 16.30 - 18 boffoturnajaiset.
Lauantaina on klo 10 - 13.30 LARP ja 17.00 - 18.30 amfiteatteri-iltamat. Lisäksi klo 14 - 16 on varattu vaalikokoukselle ja hallituksen kokoukselle.
Vieläkö joku ohjelma on unohtunut tai onko jotain uutta vielä keksitty (ohjelmassa on toki vielä tilaa)?
 
Onko pelitoiveita? Mukaan on pakattu 7 wonders, citadels, jungle speed, hobitti korttipeli, Dwarf King, Dalmuti, Inquisitio ja Iron Sky -lautapeli. Haluatteko pelattavaksi Dominionin, Space Mazen tai jonkun lukuisista Star Wars lautapeleistäni?
Leffojakin voin tuoda, jos meillä on jotain katseluvälineitä. Mahtaakohan Ulmo tuoda tykin ja kankaan? Tästä mahdollisuudesta oli muistaakseni puhetta Vuosijuhlamiitissä.

EDIT. 7 wonders jääkin kotiin, koska kotiörkki tarvitsee sitä.
 
Last edited:
Haluaako Kointähti (tai joku muu) Hero Questin paikalle? Se onnistuisi nyt hyvin, kun ollaan Marion kanssa autolla liikkeellä eikä meidän kyytiinkään ole ilmeisesti tulossa ketään.

Muoks Otetaan myös Marrying Mr. Darcy messiin, Mario ainakin haluaa pelata sitä.
 
Last edited:
Origamipaja lyhenee entisestään: totesin juuri, etten osaa enää taitella karhua alkuunkaan, eikä aika riitä nyt sen uudelleenopetteluun. Taittelemme siis velhon ja joutsenen. Toki jos joku haluaa niitä uksinkertaisia sivunkulmaan sujautettavia kolmiokirjanmerkkejä väsätä lisäksi, se onnistuu kyllä.
 
Hmmm, itse voisin tuoda lautapeliosastolta Witcher Adventure Game:n. Taidanpa myöskin tuoda ylimääräisen 60 euron arvoisen lunastuskoodini Witcher 3 peliin to sweeten the deal sille joka haluaa päästä palkintopallille lautapeliotteluissa noiturin maailmassa. Ei nyt ole löytynyt muutakaan käyttöä sille.

Kokeilen myöskin myydä miitissä ajatusta pelata jonkun kanssa tietsikallani Telltale:n Game of Thronesia niille jotka ovat TV-sarjan ystäviä ja haluavat kokeilla interaktiivista tarinavideopeliä.
Ne jotka näkivät joitakin Hämeenkoski-miittejä takaperin minut ja Lathronin kokeilemassa Quantic Dreamin Beyond: Two Soulsia, ovat jo jonkin verran hajulla mitä on odotettavissa nyt tällä rintamalla.
 
Ylös