The Miitti 2008: Miittimuistelot

Samooja

Varapuheenjohtaja
Suomen Tolkien-seura
Perinteinen muistelutopik tulee taas! Mikä oli mukavaa, mikä jäi eniten mieleen, mitä haluat jakaa tämän vuoden miitistä muiden kanssa? Jakakaa ihmeessä valokuvanne, todistettavasti paikalla oli runsaasti kameroita.

Järjestäjät haluavat jälleen saada palautetta. Mikä oli onnistunutta, missä olisi parannettavaa? Ruusut ja risut otetaan mielellään vastaan, haluamme kehittää tapahtumaa paremmaksi jälleen ensi vuodelle. :)
 
Haluaisin vain kiitellä kaikkia mahtavasta miitistä. Erityisen iso kiitos järjestäjille siitä, että miitillä oli sekä paikka että ruokaa ja vielä ohjelmaakin. Hienoa työtä teitte. Lisäksi kiitos kaikilla peli-, leikki- ja tanssitovereille, varsinkin lentopalloilijoille. On sitä vaan kiva pelata, vaikka verkko olisi kaulan korkeudella. :D Jaamarille kiitos vihdoista.
 
Mmh. Tyhjä olo.
Mokoma sisko tuli liian aikaisin hakemaan, kunnon haliryntäykset jäi tekemättä. Sekö se jätti tämän orvon olon? :(

Kaiken kaikkiaan taisin tämän vuoden miitistä saada vähemmän irti kuin viime vuonna, mikä on kyllä ihan täysin omaa syytäni, mutta en minä voi teini-iälle mitään.

Kiitos-kokoelma (suppeana ja monta asiaa unohtaen, olen melkorin väsynyt):
Samoa, Titiä, Henanea, Jaamaria ja Freyjaa (ja muita tukeneita) unohdin kiittää kunnolla siitä perjantai-illan/yön pikku onnettomuuden hoitamisesta. Kiitos siitä. Käsi jakselee hyvin, päänahka karstailee irti mutta ei siinä mitään kummempaa. Että voikin majava olla typerä, ei kuumaa vettä voi heivata suoraan turkille :grin:
Nerwenille kiitos taas luontopolusta, se oli jälleen hauskaa ajanvietettä :)
Henanelle toiset kiitokset larpista, mukavaa oli sielläkin.
Nerwenille toiset ja Haltille ensimmäiset kiitokset letuista, nannaa oli taas :) Minulle jäi vähän epäselväksi, kumman letut lopulta oli parempia, mutta jos jätetään se ikuiseksi arvoitukseksi? :D
Järkkäreille isot kiitokset kaikille, miitti oli kokonaisuutena taas odotuksen arvoinen, jos ei enemmänkin.
Mitäköhän muuta? Kiitän lisää myöhemmin, kun olen nukkunut kunnolla. Laskeskelin, että taisin nukkua yhteensä miitin aikana 17 tuntia, eli nykyisellä unitasollani ihan liian vähän. Zzz...

Ach, ja kiitos tanssiesitystä kehuneille ja katsoneille.

Muok. Olen edelleen superväsynyt, mutta tyrkkäsin juuri muutaman kuvan tauluseinälle. Tein sinne erikseen The Miitti 2008-tagin erottamaan kuvat viime vuoden miitistä. Lykkään lisää kun jaksan (mutta en usko että laitan kaikki ne 407 kuvaa jotka lopulta sain muistikortiltani ulos :grin:)
 
Kiitos kaikille miitistiä. :) Oli hienoa. Alussa jännitin kauheasti, koska olin ensimmäistä kertaa. Hyvin kuitenki meni. Fiilis oli hyvä.En osaa sanoa mitään tiettyä asiaa, mikä oli parasta. Kokonaisuus on tärkeämpi. Ensi vuonna uusiksi.
 
Kotona.
Oli todella haikea olo kun lähdettiin.
Titikin hiljeni vähäksi aikaa.
Kiitos kaikille!

Minulle jäi tunne että tämä The miitti jäi vähän tyngäksi. Sitähän se oikeastaan olikin kun lauantain olin pitkän ajan pois ja sitten väsynyt. (Ensi vuonna pyydän viikonlopun vapaaksi ajoissa ettei tätä ongelmaa enää tule!)
Mutta oli tosi ihana nähdä kaikkia, uida ja syödä lettuja. Ylipäätänsä tunnelma on aina niin rento, että sitä on kuin pienellä lomalla.

Terkuin hieman identitiittiongelmainen Ruby-Peppi hobittiprinsessa ;)

Ensi vuonna uudestaan!
 
Kiitoksia myös puolestani kaikille osallistujille ja järjestäjille onnistuneesta The Miitistä! Hyttyset inisivät kohtuudella, toimintaa riitti ilmeisesti kaikille sitä haluaville, aamu- ja välipalat maistuivat, sauna kuumavesipatoineen lämpeni sekä A- ja B-luokan grilliherkut ja lätyt paistuivat. Jopa kitarat soivat. 8)

Erityiskiitokset vielä Lehtokuusamalle autoilusta ja tietty samalle kyydillä matkanneille Miccohille ja Freyjalle matkaseurasta. :)

Nyt minulla on flunssa.
 
Paljon kiitosta täältäkin suunnalta kaikille miittiläisille. Ensimäinen Miitti meni ihan hyvin, vaikka ensimäinen päivä taisi mennä ihan pelkästään sivusta katsellen. Lauantaihin mennessä oppi jo vähän paremmin tuntemaan uusia naamoja. Nyt on hyvä pohja, ensi vuonna sitten uusiksi. Ehkä uskaltaa sitten ottaa enemmän kontaktia useampiin ihmisiin. :p

Mutta kuitenkin.. Kiitoksia kaikille mukavasta Miitistä! Ja Silttistä matkien minäkin haluan jakaa erityiskiitosta Henanelle kyydistä. Kiitoksia myös samassa autossa oleville Pagballe, Vinylle ja henurockille mukavasta seurasta. :)
 
Oli erittäin kiva Miitti, vaikka jäi taaskin lyhyeksi (olisi pitänyt tulla torstaina). Järjestelyt oli kyllä hoidettu hyvin, ei tule moitteita mieleen. Kiitos Jasdrilille ja Jasdrilin siskolle kyydistä (kiitos kun jaksoitte heittää Juvalle asti), kiitos jälkkäreille, kiitos kitaristeille (soittoa oli erittäin mukava kuunnella),kiitos sille henkilölle, joka teki vastat saunaan,kiitos Estelle paidanpainannasta, jota teimme Boah'n kanssa varmaan koko lauantain, kiitos lettumestareille ja kaikille pelikavereille ja kiitos vähän kaikille, että satuitte olemaan paikalla!

Kun ehdin, lisään minäkin kuvia Tauluseinälle...

Tuli äsken mieleeni, että ensivuoden Miitin on oltava kesäkuussa tai elokuussa, koska olen heinäkuun Englannissa, eikä kymmenenkään The Miittiä pysty perumaan sitä matkaa. Miittiin olisi kuitenkin päästävä. (Nythän ei olekaan aikaista alkaa suunnitella seuraavaa Miittiä :p )
 
Hathaldir sanoi:
Yksi käsi, kaksi kättä, kolme kättä, neljä kättä, viisi kättä... :shock:
Hah :D Aamun piristys.
Hassu olo. Kiitos miitin, taisin lopultakin saada nukuttua ihan kunnolla ja kylliksi ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen.
Kun olin heittänyt Hathan Savitapaleelle, katsoin Sydämenasialla ja menin kuudelta ottamaan parin tunnin torkut. Heräsinkin puolikahdeksan aikoihin... aamulla.
Oli ihan hauska nähdä uusia naamoja ja vanhoja naamoja ja kaikkia naamoja. Taas jäin muutama ihminen joille en muistaakseni ehtinyt jutustella mitään ja Aadan kanssa jäi go pelaamatta (seuraavassa miitissä sitten?. Mihin ne kalat muuten lopulta päätyivät joita ainakin Aule ja Aowyn saivat (haltista en laske mukaan jos se kala jonka näin jäi ainoaksesi :wink: )?

Kiitokset kaikille kiitoksia antaneille ja muillekin. Ja kaikille larppiin osallistuneille myös. Ja WuMingille siitä että sain useiden tuntien helpotusta päänvihlomiseen.
Hienoa että Jasdril~ voi hyvin.

Kuvia saatte jahka saan Kameran piuhan ja oman koneeni Taavetista (nyt lepolomalla varmaan huomiseen asti. On se rankkaa tuo miittailu).
 
On vähän pöllästynyt olo, sellainen kesä on nyt ohi-fiilis. Oli upeaa tavata uusia ihmisiä ja kokeilla uusia juttuja.

Erikoisesti jäi mieleen eka larppini, vilkutukset larpin tekijöille sekä vätys-kartanon-luovuttajapojalleni Antille ja aikaansaavalle tyttärelleni Amandalle. Jos vielä hetki olisi larpattu, niin kyllä olisivat äidin ja tyttären välit ehtineet lämmetä...

Fiiliksistä paras hetki oli kitaransoitto hämärässä kesäillassa. Vahinko, että missasin sen Jasdrilin tanssiesityksen!

Jasdril.. teini-ikäinen...?! Voin vilpittömästi sanoa, että minusta olit kypsän ja fiksun oloinen nuori nainen.

Järjestäjille palautetta, hmmm... Kun yleensä joutuu tekemään kaikki itse, niin oli aivan hykerryttävää saada valmiit aamupalat, välipalat, toisten tekemät letut, valmiiksi lämmitetty sauna, järjestetty ohjelma jne. Vaikea keksiä tästä puolesta mitään parannettavaa. Selvästi rutiinit alkavat olla hyvin hallussa useiden miittien jälkeen. Suurkiitokset teille järkkärit!

Itselleni sopi aivan erityisen hyvin tällainen ohjelma, että voi osallistua jos haluaa, mutta (vanhuuden painamana [22]) voi välillä vaikka vetäytyä lepäämään.

May
 
eowynofmay sanoi:
Jasdril.. teini-ikäinen...?! Voin vilpittömästi sanoa, että minusta olit kypsän ja fiksun oloinen nuori nainen.

*herkistyy ja hymyilee kyyneleet silmissä irl*

Raseena, ollos hyvä, loppupeleissä kannatti tulla sitä kautta, nähtiin paljon hauskoja juttuja mitkä piristi päivää :grin:

Ooh, nukuin viime yönä 11 tuntia. Nyt on jo parempi olo, nyt ei ärsytä enää kaikki, nyt on inho olo kun alkaa tajuta omia tekemisiään ja tekemättä jättämisiä.

Deepdelver petti kaikki kolme lupaustaan, jotka teki ennen miittiä [22] 1. Kettu lupasi halata minua kun saapuu. 2. Kettu lupasi juottaa minulle teetä. 3. Kettu lupasi soittaa minulle serenadin. Aijaijai. Majava on hyyvin vihainen 8)

Onnittelut vielä luontopolun voittajille ja taptaptaputukset.
Nyt lisää niitä kiittämisiä mitä eilen unohdin.
Historiallisten tanssien vetäjille Satekaille ja Päivikselle (kai minä muistin nimen oikein, kai?) isot kiitokset, se ensimmäinen oli paras ^^
Luontopolkubisneskontakteille iso kiitos kuten Aule (olit muutenkin valloittavin nuoremman polven kontulainen ikuna!), Ruby, Titiuu jnejne en jaksa edes muistaa kaikkia :D
Miccohille kiitti siitä suklaasta. Nam.
Incanukselle/VYK:lle muutenkin kiitos paidoista, pinsseistä ja magneeteista. Nyt on taas jotain uutta millä leveillä kavereille. "Mullapas on kontu-paita, sulla vaan ei oo!" "Osaaks lukee mitä tossa lukee?" *osoittaa feanor-paitaa* :grin: (Incánus muuten, onko kuvauskiellon rikkomista jos sinun käsivarsi ja jalka näkyy puoliksi parissa kuvassa?)
Kiitos kymmenelle sorsalle, jotka pistäytyivät moneenkin otteeseen viihdyttämässä kontulaisia (tosin voi olla että nämä kiitokset eivät mene koskaan perille).
Kiitos lentiksen pelaajille, en enää edes muista milloin sitä pelattiin (to ilta-yö ja pe aamupäivä?)!
Kiitos meppinille matkaseurasta torstaina, muistuta joskus kun ollaan näkemässä että tuon siulle sen siun kaulakorun.
Kiitos pusupainijoille, kivaa oli ja ensi vuonna uusiksi ^^

Noita kiitoksia tulee kai vielä lisää, sitä mukaa kun muistan. Olen edelleen aika töttöröö. Yleinen kiitos ihan kaikille kontulaisille, oli ihana tutustua uusiin ja tavata vanhoja ja viettää taas yksi viikonloppu irti muusta maailmasta.
 
Sorsien kiitokset voin toimittaa perille jos eksyvät parin niemenkärjen taa.
Mutta suuret pahoittelut Meppinille, toinen korusi tipahti parin lankun välisestä raosta oikeasti tavoittamattomaan paikkaan :( Se oli se oranssimpi. Olen todella todella pahoillani. Voin kyllä yrittää korvata sen jotenkin jos vain mahdollista.
 
Kiitos kaikille osallistujille ja järjestäjille ihanasta ja rennosta ensimiitistä. Jännittämisestä huolimatta oli helppoa olla sosiaalinen, vaikka valitettavasti ihan kaikkien kanssa en ehtinytkään jutella. Saunominen, järvi ja pusupaini olivat parhautta, ja erinäiset ihmiskasat sekä sokeainsulkapallo hymyilyttävät myös. Minä kiitän Mayn tavoin siitä, että sai itse vain osallistua (tai olla osallistumatta) ja syödä valmista ruokaa, kun tavallisesti tekee kaiken itse.
 
Jasdril~ sanoi:
(Incánus muuten, onko kuvauskiellon rikkomista jos sinun käsivarsi ja jalka näkyy puoliksi parissa kuvassa?)

Omg! Ne laittaa minut kirjoittamaan jotain miittimuistelotopikiin!?

Kuvauskieltoa rikottiin jälleen kerran oikein lahjakkaasti ja oletettavasti
monen muunkin kuin Erestorin osalta. Titiuu nappasi myös kuvan jos
toisenkin. Ja itse en ottanut ainuttakaan kuvaa vaan unohdin kamerani
The Miitin toimistoon. Myös pakatessani. Mutta olkoot. Kai sitä pitää
totutella siihen, että VyK:n pj ei pääse kameroita pakoon. Julkisuuden
kirot, nähkääs. Toivottavasti kaikilla oli apinasuodatin päällä kun kohdistivat
kameransa minua kohti.

The Miitti meni osaltani kuten viime vuonnakin, lähinnä siis yhdistyksen
tuotteita myydessä ja vuosikokouksen valmistelussa ja jälkipyykissä
sekä rahiksen kanssa asioidessa. Ja työt jatkuvat sen ns. kaksoisjäsenyyden
parissa (ihan niin kuin ei olisi muutakin yhdistykseen liittyviä asioita).

Saunominen meni melkein hyvin, selkä vain ei tykännyt sittenkään.
Loistavasta saunaseurasta kiitokset erityisesti Haltille ja Erestorille,
mutta myös muille jotka paikalle osuivat.

En usko sanovani tätä, mutta oikeastaan harmittaa, etten ehtinyt
alkuunkaan tutustumaan uusiin miittaajiin, vaikka etukäteen asiaa
paljon pohdinkin. Vanha velho väsyy helposti eikä aina jaksakaan
kaikkea. Vanhoissakin tutuissa oli jo kyllin, mutta ehkä sitten ensi
kerralla.

Kiitokset vuosikokoukselle sekä osallistumisesta että luottamuksesta,
nyt voi taas jatkaa eteenpäin, kun tietää pitelevänsä nuijaa vielä
vuoden tästä eteenpäin.

Kiitos järjestäjille ja kiitos niille, jotka ottivat nakkeja vastaan myös
minulta (Samo on nyt sitten ihan hiljaa, jookosta?).

Niin ja kiitokset sinulle.

Ensi vuoteen.
 
Miitti oli varsin mukava sosiaalinen harjoitus, vaikka energiatasoni ei <i>aivan</i> optimaalisella tasolla ollutkaan.

Mentaalinen yksityiskohtaistelu on juuri nyt hieman vaikeaa ulkopuolisista hulluksi tekijöistä johtuen, mutta kiitoksia voisi pistää ainakin niille, jotka muistavat viestineensä kanssani enemmänkin -- ja kaikille muillekin, jotka nyt vain sattuivat osumaan uhreiksi sopivassa paikassa. *outo partahymiö*
 
Kiitokset kaikille taasen miitistä :) Se loppui liian äkkiä ja lauantailla tuntui olevan liikaa kaikkea ohjelmaa.

Olisin halunnut jatkaa tanssimista pidempäänkin, nyt kerittiin vain pari tanssia. Myös tanssijoita olisi käsittääkseni ollut. No, tanssin sitten yksikseni siellä yläkerrassa... Ehkä ensivuonna voisi taas koittaa...
Jasdril~ ensimmäinen tanssi oli Turkish branle "napsuttelu tanssi" jota joskus virheellisesti kutsutaan Maltese branleksi (joka on eri tanssi).

Pusupainijoiden määrä kasvoi viime vuodesta :) Immeisten ei pitäis jäädä kattoon vierestä vaan tulla mukaan, muuten ne ei enää uskalla tulla.

Päivikselle kiitos gosta ja teestä taas kerran :) Tänä vuonna useampi immeinen uskalsi kokeilla gota. Myös Miccohille kiitos peliseurasta.

Immeiset ei juurikaan korttipelei pelanneet (tai sitten en huomannut), pari fluxxia, aliasta joka jäi kesken, läpsyä ja seiskaa, niinno pelas ne sitä bonanzaa/papupeliä... Näin knights kortit ohimennen mut kesken pelin ei päässyt mukaan enää ja sit en ollu enää paikalla kun lopettivat et olisivatko seuraavaa pelanneet.

Viimeisenä yönä/aamuna kävi mielessä, että kun muut nukkuivat niin olisin voinut kokeilla civilization IV mut toisaalta (listalle merkityn ajan mukaan)aamupalaan oli vain puoltoista tuntia ja mietin etten kerkeäis pelissä kuitenkaan kovinkaan pitkälle ja menin nukkumaan.

Larpissa hahmolla ei taaskaan ollut juuri mitään tekemistä. Kunhan palloili paikasta toiseen ja koitti päästä ajankuluksi selville mitä tapahtuu. Katsotaan jaksanko ensvuonna tulla mukaan jos larppia on.

Kolme paarman puremaa toisessa ja punkki toisessa jalassa. Hyttysen puremia ei jaksa laskea. Unohdin taas sen valkosipulin...
 
Kiitos parhaasta miitistä tähän asti. En jaksanut ihan koko aikaa sosialisoida, mutta tein omanlaisen ennätyksen tällä kertaa, enkä vain nököttänyt jossain nurkassa.
Oli mukava pelata, erityisesti sokkosulkkista. 8)
 
Väsymys on kyllä ollut hirmuinen, varsinkin kun piti tänäkin aamuna herätä seitsemältä. Nukuinkin sitten muutaman tunnin päivällä.

Miitti oli jälleen kerran mukava. Melkein tekisi mieli pidempääkin leiriä. Jäi paljon tekemättä. Carcassonnea en päässyt pelaamaan. Sen sijaan yhden Menolippupelin, usempi kertakin olisi ollut kivaa. Pe-la yön trivia oli kyllä tuskaa. Krokettia kierros. hum... kuka rikkoi keltaisen palloni? Satekain kanssa perehdyin mikä Kadonneet kaupungit -peli oikein oli.

Sokeainsulkis oli kerrassaan hilpeää. Muillekin sulkiksen pelaajille kiitokset. Estelle kiitokset kankaanpainantapajasta, täytyypä viritellä sitä joskus kotonakin (kun nyt vielä saisin sen viimoisen kassin silitettyä).

VYK:lle kiitokset myymälästä, vaikka jäinkin vielä haaveilemaan kolmannestakin paidasta. Divarikäynti oli hauska lisä ohjelmaan, Zane Grey-kokoelmani sai yhden täydennyksen Jylisevistä kavioista. Kiitokset myös kaikille keskustelijoille ja kyytiläisilleni. Anteeksipyyntöni vielä Elhathilta, kun ajoin sinut pois salista tietsikan kanssa, olen vain joskus niin kovin ääniherkkä, kun äänilähteitä ympärillä on liian monta.
Kiitokset myös niille joita olen unohtanut kiittää.

Lopuksi kiitokset järkkäreille, jotka tekevät tämän kaiken mahdolliseksi.
 
Lehtokuusama sanoi:
hum... kuka rikkoi keltaisen palloni?

[hide=Deepdelver älä lue!]Se oli Deepdelver :p Olen todistaja, silminnäkijä! Vahinkohan se oli.[/hide]

Muokkaus #1
Ainiin, ja nyt muistin: Nerwenille kiitos sinfonian lipuista!
 
Ylös