The Miitti 2008: Miittimuistelot

Jasdril~ sanoi:
Deepdelver petti kaikki kolme lupaustaan, jotka teki ennen miittiä [22] 1. Kettu lupasi halata minua kun saapuu. 2. Kettu lupasi juottaa minulle teetä. 3. Kettu lupasi soittaa minulle serenadin. Aijaijai. Majava on hyyvin vihainen 8)

Oh no.. :shock: Meninkö tälläistä lupaamaan? Mitä nöyrin anteeksipyyntöni laiminlyönneistäni. Pelkään vihaisia majavia.

Jatketaan anteeksipyytävällä linjalla. Anteeksi Lehtokuusamo kun rikoin keltaisen krokettipallosi. Se todella oli vahinko! Mutta se oli mitä erinomaisin pallo, ja teinhän sille kunniaa onnettomuuden jälkeen asettelemalla sen molemmat puolikkaat kunniapaikalle. [22]
 
Rita Luodikkoa minäkin tässä kaipailen, hänen miittijuorunsa ovat olleet kerrassaan herkullisia edellisinä vuosina. ;)

Kiitokset omasta puolestani kaikille miittiläisille tasapuolisesti. Reippaasti suorititte kaikki antamani nakit ja käyttäydyitte muutenkin mallikelpoisesti. Kontulaiset ovat fiksua porukkaa.
Melko tapaturmarikas miitti oli tänä vuonna, kiitokset Titiuulle toisena ea-vastaavana toimimisesta (meistä tulisi hyvä tiimi ihan oikeaankin sairaalaan. ;) )
Kiitokset Enriisselle sekä Novalle kyydeistä.

Viimeisenä vielä kiitokset kaikille järjestäjille suuresta työpanoksesta, olette aika ihania. <3
 
Minullakin oli erittäin hauskaa miitissä, minulla oli hieman huono olo kun pääsin kotiin, mutta eiköhän se siittä. Larppi oli hauska tänäkin vuonna ja hathaldirin rooli oli erittäin hauska. Minä uskaltauduin uimaan, vaikka vesi oli kylmää ja Incánus ei tietenkään uskonut kun mainitsin asiasta.
 
Pieni, mutta sitäkin tärkeämpi yksityiskohta!!! Esitin Titiuulle vaaditut kolme perustelua, miksi minun pitäisi päästä sänkimiesseuran jäseneksi. Jännitti ihan kamalasti, mutta tulin hyväksytyksi!

[6] May
 
Onnea Maylle :viggo:
Itse lähden huomenissa varmaan käymään Punaparrassa hakemassa muutaman Asterixin. Kiirokset siis Aadalle siitä että halusit sinne. Jos et olisi halunnut niin en olisi vähään aikaan mennyt ja olisivat jääneet Asterixit havaitsematta.
Outoa, kovin pahaa miittikrapulaa ei ole iskenyt tänä vuonna. Kuvia katsellessa eniten.
 
Deepdelver sanoi:
Jatketaan anteeksipyytävällä linjalla. Anteeksi Lehtokuusamo kun rikoin keltaisen krokettipallosi. Se todella oli vahinko! Mutta se oli mitä erinomaisin pallo, ja teinhän sille kunniaa onnettomuuden jälkeen asettelemalla sen molemmat puolikkaat kunniapaikalle. [22]

Annan anteeksi, olivathan nuo jo jonkin verran entuudestaan kärsineet. Sitä paitsi voin edelleen pelata niillä vanhempieni kanssa kolmeen pekkaan.
 
Pidemmänkin tekstin kirjoitan heti kun on aikaa ajatusten kokoamiseen, mutta tässä välissä täytyy mainostaa tuota mainittua antikvariaattia enemmänkin: http://www.punaparta.fi/
Paikan listoja kannattaa pitää silmällä - he lähettävät teoksia myös eri puolille Suomea sekä pistävät niitä pyynnöstä sivuun. Ensi kesänä varmasti tehdään sinne taas Kontu-retkiä. :)
 
Juups, voisinpas minäkin kirjoittaa pienen miittimuistelon.

Anteeksi, että olin liian innokas larpin suhteen ja kiitos niille muutamille, jotka antoivatkin jo anteeksi. Meni yli, tiedän. Lupaan vetäytyä taaksepäin.

Kiitos Jaamarille PJ:n hommista ja kaikille Larppaajille muutoinkin. Anteeksi, että lopetin pelin liian aikaisin.

Sähläsin muutoinkin asioiden kanssa, joten olen anteeksipyytävällä linjalla.

Hyvä, että Jasdrililla on parempi olo ja kaikki hyvin.

Kiitos Menee:
-Tanssiesityksestä Jasdrilille, se oli hieno :)

-Titille tiskausseurasta: Meillä se homma pelaa ;) Meil on se oma systeemi, joka toimii.

-Erityisesti järkkäreille, jotka järkkäsivät kaikki toimiviksi. Thänks.

-Erestor kuvien ottamisesta. (Sori, kun jäit pari kertaa jalan alle.) "Kohdelkaa kuvaajaa kuin limaa.. Eikun ilmaa! Se on korjattu, mutta kun se tuli taas vahingossa!"

-Hathaldir: "Löydät joka päivä uuden jalankin, käsien lisäksi. Katso: Yksi jalka, kaksi jalkaa, kolme, neljä, viisi.. Jatka tätä Kartanolle saakka." Oli hauskaa seurata :D

-Kaikille miittiosallistujille, sillä oli mukava miitti, vaikka selkä olikin kipeä ja en ollutkaan aivan oma itseni. Pyydän tätä anteeksi, mutta kiitän silti seurasta :)

-Shoppailusta toimiston kassan vartijalle + erityisesti tärkeiden papereiden säilyttämisestä (Siis Incánus).

Yleisesti ottaen Kiitos. Ensi vuonna uudet kujeet. Olen tullut ilmeisesti vanhaksi, sillä olen edelleen väsynyt ja raihnainen miitin jäljiltä. Ja sain juuri tietää, etten pääse Tampereelle Finnconiin, koska olen menossa mökille..

Kumarrus ja poistuminen -->
 
Kymmenen vuoden tauon jälkeen oli kivaa taas larpata. Löysin sisäisen natsini roolissani. Alistuin ylemmilleni ja alistin alempiani, hautoen siinä sivussa petosta. "Teillä kyläläisillä ei ole mitään sellaisia oikeuksia, mitä me kartanolaiset emme olisi teille antaneet"-ajattelutapa ei vain oikein istunut kansallisromanttiselle aikakaudelle. Se olisi sopinut paremmin keskiaikaan. No, vasta toiseksi larpiksi ihan okei suoritus.

Lauantaiaamuna heräsin turhan aikaisin, koska olin näkevinäni Arkintin istuvan jakkaralla pöydän ääressä viitta yllään ja huppu päässä selkä minuun päin. Istuskelevan ihan liikkumatta. Yritin saada unen päästä taas kiinni, mutta Arkintin käytös oli niin outoa, että laitoin lasit silmilleni ja havaitsin katselevani korkeaselkänojallista toimistotuolia :)

Vesipullo jäi jääkaappiin ja musta tussi aikataulun yläreunaan. Kummallakaan ei ole väliä. Muistot tulivat mukaan.

Kotona molemmat lapset halasivat minua heti ovella enkä yllätykseltäni huomannut edes huokaista: "Kotona ollaan."
 
Muutaman vuoden jälkeen oli oikein kivaa taas miittailla. Onneksi paikalla oli vanhoja tuttuja joita ei tarvinnut pelätä, mutta myös varsin hurmaavia uusia tuttavuuksia. Sain oleilla kaikessa rauhassa itsekseni kun siltä tuntui, trivialin pelaaminenkin oli kivaa - tiettyyn pisteeseen saakka :D

Suuret kiitokset kaikille innokkaille kankaanpainajille, ihastelen vieläkin mielessäni mafialegsin Virginia-neuletta. Ringladin kuvista innostuneena ehdin jo tehtailla itselleni Sigur Rós -tyynynliinan.

Kiitokset myös Maylle, joka paitsi kuljetti Jyväskylän delegaation miittipaikalle, myös tarjosi lounaan siinä odotellessa. Erityismaininta Jaamarille, joka sunnuntaiaamuna jaksoi heittää minut bussipysäkille matkaamaan kohti Ruisrockia.

Kaiken kaikkiaan siis varsin onnistunut pitkä viikonloppu, nyt päivän nukuttuani alan pikku hiljaa palautua matkustamisesta. Kannatan muuten Dracaenan erinomaista ehdotusta seuraavan The Miitin järjestämisestä vasta elokuussa ;) Voisin mielelläni ottaa tämän taas ihan tavaksi kesäohjelmassani.
 
Ainiin! Tärkein meinasi unohtua :)

Kiitos Jaamarille vihdoista ja kiitos Nerwenille siitä, että sai miut syömään letun. En nimittäin normaalisti syö lettuja(?!). :)

Nyt ollaan jo paremmin mielin ja Whipipipii! Kivaa oli :)
 
Kiitän miitistä miittaajia, ohjelmanjärjestäjiä ja go pelaajia.
Ja josn jotakuta kiinnostaa tutustua peliin syvemmin, ni vuodatampa tähän pari linkkiä.

"Pelaa go:ta nyt!" -netin välityksel ihmisiä ja botteja vastaan
ja "Opi pelaamaan go:ta" -perusteet peliin.
http://www.gokgs.com/

Tai "Interaktiivista Go-oppia" suomeksi
http://playgo.to/interactive/finnish/

Kiitän.
 
Kivijärvi on kyllä hieno järvi. Siellä saunasta lilluessa ja ihastellessa vihreitä rantoja ja miittiläisten nuotiota koin ehkä kesäni idyllisimmät hetket.

Tanssiminen oli yllättävän mukavaa ja seurallista. Ja jotenkin sitä tehdessä tulee naisellinen olo, mikä on pelkästään hyvä asia. :) Kontulaisten kanssa ei hävetä yhtään vaikkei olekaan tanssillinen ja norja ja rytmitajuisa. Pitäisi ehkä koettaa hakeutua johonkin tanssiseuraan täällä kotioloissakin.

Ihmettelen oikein, että mikä minuun iski, kun ostin yhdistykseltä sekä paidan että magneetin, vaikka pyrin yleensä pidättäytymään kaikesta "turhasta" tavarasta. Itselleen sitä perusteli haluavansa kannattaa yhdistystä, mutta oli siinä muutakin. Jotenkin sitä halusi palan sitä miittitunnelmaa mukaan kotiin. Muistoja ja yhteenkuuluvuudentunnetta. Ehkä voisin pitää paitaa päälläni yhdistyksen tulevassa toiminnassa. Ehkä voin palata nuotiolaulutunnelmiin talven pimeinä hetkinä pukeutumalla siniseen.
 
Mieluisa miitti. :yay:

Ensiksi suurkiitokset sujuville kyydeille ja mainiolle matkaseualle!

Ehkä vanhuus tai viisaus (?) alkaa painaa, sillä entiseen malliin ei tullut valvottua ja miitti tuntui vieläkin lyhyemmältä. Mukavaa oli, uutena asiana tuli tutustuttua Mario Kartin saloihin, kiitos Merri! Myös krokettiratamme vesiosuuksineen oli aivan mahtava, kiitos kanssapelaajille! Larppi tuntui aluksi vähän tylsänpuoleiselta, mutta itsemurhan tekeminen oli hykerryttävää. Tuntui että muutkin pelaajat saivat siitä vähän draamaa ja toimintaa omaan peliinsä. En ole tähän asti saanut koskaan larpeista paljoa irti, joten ehkä se ei yleisesti vaan oo ihan mun juttu.

Sähkösaunassakin sai hyvät löylyt Jaamarin vastoilla huitomalla ja ihanassa Kivijärvessä viilentymällä. Rannalla oli myös hyvä tunnelmoida itsekseen iltayössä. Nerwenille kiitos luontopolusta, oli mukavaa ottaa lauantaiaamuna vähän omaa aikaa ja kadota metsään hyttysten keskelle. Sekä kysymyksiä että vastauksia löytyi edellisvuotta enemmän.

Pusupaini oli hulvatonta, kiitos naurusta, lämmöstä ja läheisyydestä. Miten voikaan olla niin kivaa vaan nauraa kasassa. :grin:

Oli mukava nähdä teitä kaikkia. Teissä on monia, joihin tahtoisi tutustua paremmin, jos vain osaisi.

Kiitän.
 
Olen taas ollut koneella enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja vasta nyt sain rauhallisen tilaisuuden kirjoittaa tänne.

Miitti oli oikein mukava uudellevanhalle miittaajalle, jota hieman jännitti tulla tapaamaan uusia kontulaisia, kun viime kerrasta on se kolme vuotta aikaa. Viikonloppu meni kuitenkin oikein miellyttävässä seurassa ja nopsasti.

Kiitos kaikille! Erityisesti järjestäjille, että tämä oli mahdollista; Deepdelverille ja henurockille musisoinnista, sitä oli aina ilo kuunnella, kiitos matkaseurasta, kuten myös Pagballe (ja ihmissusipelin pitämisestä) ja Henanelle kyydistä; Sirilwenille kiitos oleiluseurasta (oli kiva tutustua suhun enemmän ja jatkossa toivottavasti vieläkin lisää) ja erityisesti luontopolun etsimisessä & vastailussa; Nerwolle polun järjestämisestä (saunarasti oli ehdottomasti hulvattomin, mikä hitsin Tolkien?!) ja letunpaistosta (ja Haltille); kiitos peli- ja tanssiseuralle ja saunaseuralle!

Kotona ihailua herätti yhdistyksen rintamerkki "Jos Samin mielestä olet paras, miksi kysyisit muiden mielipidettä?", sitä oltiin jo omaa hinkumassa.

Mulla oli myös Gilanin tapauksen tapainen juttu. Kotona yllätti hirveä pahoinvointi, johon liittyi pyörrytystä. Vettä juomalla ja nukkumalla se korjaantui päivässä. Pelästytti. Saattoi johtua liiasta auringosta, junamatkailusta (aiheuttaa minulle toisinaan laivaefektin) tai vain omituisesta viikonloppuruokailusta (=huonot omat eväät).

Hah, Luodikko on ollut varmaan jossain veneen alla nukkumassa koko Miitin ajan (eikä se vene ole välttämättä sijainnut Petäjärannassa), melko ammattimaista.
 
*selailee papereitaan*

Mikä olikaan saunarasti?

Luodikko oli kyllä paikalla - päätellen siitä että hän osallistui triviaankin! Ilmeisesti hän kuitenkin joutui poistumaan paikalta hieman aiemmin jonkun herkullisen uutisvinkin vuoksi... lieneekö sitten jäänyt sille tielleen?
 
Saunarasti oli kai se numerorasti? Kuinka monta hobittia jne :) Minun valokuvat ainakin väittäisi niin :p

Miksei tauluseinällä ole paljon mitään kuvia? :( Onko ihmisten kamerat unohtuneet Petäjärantaan vai miksei noita kuvallisia muistoja ole laitettu Seinälle? :p
 
Teknisiä ongelmia Jasdril~. Ja veikkaan että monilla on näin kesäaikaan muutakin mielessä kuin istua koneella. Noiden kuvien tuonne laittaminen ei ole (ainakaan minulle) ihan niin helppoa kuin luulisi.
Älä huoli, kyllä niitä tulee pikkuhiljaa :)
 
Aah, olenpas hidas. Olisihan minun nyt kommentoijasta pitänyt tajuta mikä rasti se oli. ;) Niistä puheenollen - tiedän että lupasin kysymykset ja vastaukset näkyviin viikon sisällä, mutta työt ja Miitistä hankittu flunssa ovat pitäneet huolta siitä, että olen saanut tehtyä täällä vain välttämättömimmän. Ehkä silti jo tällä viikolla saan ne näkyville.

Omien kuvieni kanssa kävi niin, että kamerani akku alkaa ilmeisesti olemaan aika kaput: latasin sen edellisenä iltana ennen lähtöä mutta se ei siltikään riittänyt koko viikonloppua. Kuvia on siis huomattavasti vähemmän kuin normaalisti - mikä ei tietenkään ole hyvä syy sille etteivät ne ole vielä näkyvillä. :D
 
Ylös