The Miitti 2008: Miittimuistelot

Nyt olen lisännyt niitä kuviani joita nyt yleensä saattoi lisätä (hutiotoksia kukaan ei katsella tahdo), mutta tulin juuri siihen tulokseen, etteivät ole kovin kummoisia kuvia. Kuvia ei tultu otettua, kun olin koko ajan touhuamassa jotain (paitoja painamassa?). Katselkaa vain, ja ilmoittakaa jos haluatte itsenne niistä pois ynnä muuta sellaista. Ryhmäkuvaa en viitsinyt laittaa, koska ylärivin hiusraja katoaa kuvasta ja epäselvyyden vuoksi kasvot ovat vain vaaleita läikkiä.
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kiitoksia jälleen kaikille mukavasta miitistä. Estelwenille iso kiitos paitapajasta, voi sitä onnistumisen tunnetta ja riemua, kun kerrankin osaa nykertää jotain hienoa ihan itse. Kiitoksia myös Nerwenille raparpereista (olin niin innoissani niistä, että unohdin kysyä miten voisin korvata ne?) ja Enriisselle jälleen kerran kyydeistä. Sulkapalloa, krokettia ja lentistä oli mukava pelata. Hiki ei tullut, mutta käsivarsien lihakset olivat silti kipeinä seuraavana päivänä :D. Vihdoinkin pääsi myös uimaan (ja Gilankin kävi siellä, usko pois Incánus)! Saunominen on aina kivaa, ja parasta rantasaunassa hyvässä seurassa. Trivial pursuitia tuli kyllä ihan yliannostus. Niinkuin seitsemän tunnin sessio ensimmäinen iltana/yönä ei olisi riittänyt, vaan piti seuraavanakin yönä pelata sitä neljä tuntia. Nooh, opinpahan paljon Keanu Reevesistä, kärpästen lentoennätyksistä ja sikojen korkeushypystä... Seuraavaan miittiin, johon pääsen (seuraava Vesilahti-miitti jää väliin töiden takia, niisk) en kyllä varmasti ota Trivialia mukaan. Välillä tuli vähän orpo olo, mutta eipä sen enempää kuin muutenkaan miiteissä. Aina löytyy joku seurue, johon soluttautua. Kuvia tuli otettua muutamia, mutta erinäisten kiireiden ja teknisten haasteiden takia en ole saanut niitä vielä tauluseinälle asti. Ehkäpä ensi viikolla ehdin istahtaa photarillisen tietokoneen ääreen...
 
Lopultakin miittikuvia minun kameraltani nähtävissä tauluseinällä. Ja siitä suuri kiitos kuuluu Merrille.
Voi kun sillon oli lämmintä ja kaunista ja nyt niin kylmää ja sateista.
 
Avasin Aliaksen pari päivää sitten, ja huomasin jonkun kontulaisen laittaneen jonkun korttipinkan huonosti aiheuttaen muutaman kortin ruttaantumisen. Olin vähän vihainen, mutta tunnustusta vastaan syyllinen saa anteeksiantoni :) Korttejahan ne vain ovat. Tiimalasi on tärkein.
 
En ole vieläkään saanut kasattua miittiajatuksia, laitettua kuvia tai triviavastauksia esille. Olen kovin, kovin pahoillani. Järkkärien debriefing-palaverissa oli jonkin verran puhetta siitä, että palaute ja muistelot ovat olleet hiukan vaisuja, ja mietimmekin että oliko Miitissä jotakin joka mätti pahemman kerran mutta kukaan ei vaan halua sitä julkisesti omalla nickillään sanoa. Siksipä päätimme, että kaavaketta jolla voi antaa palautetta verkkoyhteisön hallitukselle voipi käyttää nyt myös the Miitti-palautteen antamiseen. Toivon nyt siis, että rohkeasti jätätte niitä risuja (tai ruusujakin, miksei) joko tähän topikkiin tai sitten tuon anonyymin lomakkeen kautta. Hinkua olisi tehdä ensi vuoden miitistä ainakin paras ehkä ikinä, mutta jos tänä vuonna mentiin jossain metsään tajuamatta että niin tapahtui, niin olisi tärkeää saada siitä tieto. Kiitos. :)
 
Minä ainakin henkilökohtaisesti myönnän olleeni välillä vaisu ja ärsyttävä ja inhottava, mutta vika EI ollut kontulaisissa, todellakaan. Se oli täysin oman teini-ikäisen mielenmyllerrykseni tuotosta, joka hakkaa takaraivoon ja hokee "olet kauhea, kukaan ei pidä sinusta, sinä et kuulu tänne" ja kun jotain asiaa tarpeeksi kauan jankkaa, eikö se ala jo tuntua todelta?

Siis ei, minusta Miitissä ei ollut vikaa, vaan itsessä oli. (Ajattelin kompensoida tulemalla Vesilahteen pitämään kivaa.)
 
Täytyypä vielä kertoa, että ilahtuneena huomasin Dracaenan ja Boahin pelanneen Kadonneita kaupunkeja, kun aikanani avasin pelipakkauksen ja löysin sieltä pisteenlaskupaperin. :)
 
Minäkö voitin? Se oli tosiaan kiva peli. Lappu jätettii sinne sisään, jos joku muu sitä olisi halunnut pelata olisi kernaasti mahtunut samalle paperille. Pisteet taisimme tosin laskea väärin, mutta...

No, ehkä minä sitten vähän annan risuja järkkäreille. En itse asiassa tiedä onko se ihan järkkäreiden vika, mutta lauantaiaamupäivällä tuntui kaikki ohjelma menevän päällekkäin, eikä aina kerrottu milloin mikäkin alkaa, joten tämä aiheutti sitten välillä paniikkia että joko ne aloittivat sen jonkin ja nyt minä en voi mennä tanssimaan kun painan näitä paitoja... Onneksi Jasdrilin tanssiesitys kuulutettiin ihan kellolla. Vaikka runsas ohjelma olikin hyvästä, sen olisi voinut jakaa tasaisemmin... Ja sitten kertoa tarkemmin milloin aloitetaan.

Mutta kaikki hyvä ja kiva Miitissä tasoitti hyvin tuon, paha mieli ei jäänyt :D
 
Ohjelmaa oli tosiaan paljon. Ja ensivuoden on mietitty sen jakamista useammalle päivälle. Ongelman tuo vain se että osa ihmisistä saapuu vasta perjantai iltana ja olisi kiva jos kaikilla olisi mahdollisuus osallistua kaikkeen.

Ohjelma oli kyllä seinällä nähtävissä (en ole tosin varma pysyttiinkö siinä miten hyvin kun lauantaina tosiaan oli aika paljon touhua). Ja ohjelman sijoituspaikka oli vähän syrjässä. Olisiko joku muu keskeisempi/näkyvämpi paikka parempi?

Ja kiitos palautteesta. :)
Tosiaan jos tuntuu että joku oli pielessä niin paras tapa vaikuttaa asiaan on kertoa se rohkeasti.
 
Noh, jos nyt minäkin vihdoin jaksaisin kirjoitella kiitoksia. Piti jo heti miitin jälkeen, mutta se sitten unohtui. :p Ohjelman puolesta minulla ei juurikaan ole valitettavaa (paitsi larppi oli liian lyhyt) ja ihan kivaa siellä oli. Miitti vain sattui vähän sellaiseen ajankohtaan, että ei olisi välttämättä juuri silloin jaksanut ja jäi paljon muuten kiinnostavia ohjelmanumeroita väliin. Järjestyspuolesta minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa, joten en usko että siinä mentiin kovasti metsään.

Tai no toisaalta puoli viikkoa on liian lyhyt aika siihen, että ehtisi olla tarpeeksi sekä ohjelmaa että aikataulotonta oleskelua. Kannatan edelleen The Miitin keskiviikkolaajennusta. ;)

Eipä ole vieläkään näkynyt tämän vuoden miittijuoruja. :(
 
Otan kyllä täyden vastuun siitä Larpin sähläyksestä kaikin puolin.. totean, että olen hieman kokematon vielä, mutta pyydän anteeksi edelleen. (Kaikkea)

Järkkäreille ei ole mitään valitettavaa. Mie itsekin mietin eräässä vaiheessa, että ohjelman sijoituspaikka oli hieman hassussa paikassa, mutta ei se mitään.
 
Päiväohjelma oli itseasiassa tarkoitus laittaa siihen eteisaulaan missä se oli vuonna -07. Kävi kuitenkin niin että se ei yksinkertaisesti mahtunut siihen, isot paperit - pieni seinä. Pitää varmaan ensi vuonna tehdä vähän pienemmät plakaatit niin saadaan ne taas siihen näkyvämmälle paikalle. ;)

Antakaa tosiaan palautetta, niin ruusut kuin risutkin otetaan mielellään vastaan.
 
Nyt on kuvia tarjolla 199 kappaletta, joten en lyönyt niitä kaikkia Tauluseinälle. Vapaasti selattavissa siis täältä: http://www.pilkku.org/kuvat/tehmiitti08 :) Täysikokoisia kuvia saa pyytämällä minulta. :)
 
Ylös