The Miitti 2008: offtopik

Tee varustelista. "Ota mukaan: kaikki oleellinen."

Huomenna lienee täysi hellepäivä ja sunnuntaina on kymmenen astetta viileämpää. En pärjää pelkillä shortseilla, ellen laita niiden alle pitkiä alushousuja kelien kylmetessä. Taitaa olla parempi pakata mukaan pitkätkin housut.
 
Tällä hetkellä ei sada ja melkein jopa aurinko paistaa :) Tosin se ei sano etteikö illalla sataisi, mutta olen toiveikas.
Mutta nyt kone kiinni ja kiertelemään ympäri Luumäkeä erilaisia asioita toimittamassa.
 
Heh, saako autosta varata istumapaikan? Jos oletuksena Pagba istuu edessä (onko se helpoin pitkälle ihmiselle?), niin mie varaan itselleni paikan Henanen takaa. :D
Miullakin nuo laukut täyttyy turhan tiuhaan. Tällä hetkellä mukaan lähdössä reppu, pikku jäkiskassi (ei se mikään jäkiskassi ole) ja varmaan ruualle tulee oma pussinsa. Tämä siis lisänä Deepdelverille laskutoimitukseen. :grin:

Toi ruuan miettiminen on vaikein. Mut kaipa sitä yhden viikonlopun pärjää sipseillä, karkeilla ja suklaalla!

Jänskättää jo.
 
Mahtunen parhaiten takapenkille ja minun täytyy istua pelkääjän takana, jotta Henane näkisi peilistä jotain. Etupenkille kannattaa siis asettaa mahdollisimman lyhytjalkainen ihminen, jotta takana olisi enemmän tilaa. Etupenkki taka-asennossakaan tuskin mahtuisin sille mukavasti ja takapenkillä olisi silti ahdasta.
 
Mä olen pakannut aivan tolkuttoman vähän. Olen huolissani. Ehkä mä olen unohtanut sata asiaa? Mulla on vain sellainen pienehkö matkalaukku täynnä tavaraa. Hm. Pitääköhän tarkistaa...

MIITTIPÄIVÄKIRJA! Menen heti laittamaan sen laukkuun. Nyt.
 
Ai joo, mie kun aattelin, että Henanen takana istuminen oli vaivalloista vain takana istumisen kannalta. Noh, mittanauhat esille vain juna-asemalla!

Jee, Titi, Miittipäiväkirja on must! Mulla kans mukana.

Muistakaa ihmiset aurinkorasva (ja se kamera, ja ladata kännykkä).

Nyt alkaa olla pakattuna kaikki paitsi aamun jutskat (tyyliin hammasharja).
 
Noniin, nyt voisi lähteä matkaamaan sinne juna-asemalle.. Niin ja täytyisi noukkia se henurock kyytiin matkan varrelta. [22]
 
Hmm, minun pitää varmaan ajaa Jyväskylässä, ensimmäistä kertaa "itse". Se on aika iso hui. (Vältyn jännittämästä itse miittiä miettimällä kaikkea mahdollista muuta pelottavaa :p) Mutta kai sitä pikkuhiljaa joutuu tästä lähtemään.
 
Vielä tunti töitä. Tunti töitä. Tunti töitä.

Mä keskityn tosi hyvin töihin... Toooooosi hyvin.

Matkalaukku autossa, kohta lähtee työpaikan pihasta linja Ruby - Lpr - Petäjäranta.
 
Ylös