The Miitti 2008: offtopik

Tervanhajuinen Off. Siihen minä luotan. Se saa ainakin hipiäni haisemaan tervalta, jollei sillä muuta tehoa ole.
 
Sulkapallomailat mukaan!! Ja Pallot! Ja mie pelaan, vaikka selkä ja polvi tappelis vastaan!! :D

Ja ruuaksi katson, mitä tunnen tarvitsevani. Varmaan jotakin valmisruuan tapaista, jollen sitten pelkkiä hedelmiä. Riippuen täysin vaiheessa olevasta kuntoilusta ;)
 
Titiuu sanoi:
Ostin hajutonta itikkasuihketta apteekista. Etono hyttysspray. Luotan siihen.
Testattu tänään. Toimii.

Eikä haise millekään. Tosin kyllä tervantuoksuinen off sopii leiriolosuhteisiin...

Mä olen jo alkanut suunnittelemaan mitä pakkaan mukaan.
 
Henane sanoi:
Pusupainimestari Hathaldir voisi avata suunsa jossain vaiheessa tästä Pusupainista ;) Sellaisen vinkin annan :D

Ainakin Minya, Aowyn ja Insa ovat varmasti yhtä innokkaina mukana ohjeistamassa. :p

Pusupaini on huippua. Sittenpähän näette! :D
 
Insalla on parempaakin käyttöä suulleen. Aion testata hänen suullisen osaamisensa norjassa. Näin pitkän ajan jälkeen testissä huonosti pärjäävä saatankin olla minä itse... Älkää siis ihmetelkö, jos kuulette irrallisia skandinaavisia sanontoja. Det er bare norsk.
 
Voisimme tässä kevään kuluksi ja The Miittiä odotellessa keskustella jostain mukavasta. Kertokaapas vaikka mieleenpainuvin muisto tai kokemus miitistä, The Miitistä tai jostain muusta miitistä? Onko jotain toivomuksia tämän vuoden miitille, parannusehdotuksia?

Sen verran voin kertoa että viime vuonna toivottiin lisää opasteita miittipaikalle. Niitä on tänä vuonna tulossa, Jaamar tietää kertoa tarkalleen mihin risteyksiin hän kyltit pystyttää. :)
 
Juu, ajo-ohjeet on kirjoitettuna varsinaiseen miittitopikkiin ja siellä olen myös maininnut opasteiden paikat. Mutta kunhan kuutostieltä osaa kääntyä oikeassa paikassa niin sen jälkeen on opasteet.
 
Ehdotan, että järjestäjien jakelemille nakeille eli erilaisille pikkutehtäville kehitettäisiin myös kasvissyöjille sopiva versio. Heille voitaisiin jakaa vaikkapa porkkanoita. :D
 
Siis mitä ihmettä? Nakitetaan porkkanoita? Ei, ei, ei.. Ei se niin toimi Miccoh. Ja onhan olemassa tietenkin kasvisnakkejakin, eli elä nyt yhtään yritä ;)

Sain eilen kesän ensimmäisen hyttysenpiston ja aloin miettimään, että voisin kokeilla sitä hajutonta Offia tämän kesän miitissä :)

Voisin ottaa Blokuksen mukaan :)
 
Pidän teidät tilanteen tasalla kun luultavasti ensiviikolla liikun sielläkin päin.
 
The Miitin virallisena Off-hyttysmyrkkyvastaavana voin kertoa että myrkyt tulevat kovaan testiin seuraavan kahden viikon aikana Lapissa. Joten tarjolla on sitten oikeissa olosuhteissa testattuja tuotteita! :D

Joku kysyi aiemmin The Miitti-muistoja vuosien varrelta. Minulle on kaikkein parhaimmin jäänyt mieleen Kontu-bändin esiintymiset. Legendaarisia ovat myös saunomiset ja lettujenpaisto jonotusnumeroineen sekä tietenkin luontopolku, joka toisinaan on hyvinkin mystinen kadonneine pisteineen. Kontulaisten kohtaaminen aina vuoden eron jälkeen. Ihan itsessään se tunnelma, tuntee itsensä tervetulleeksi ja hyväksytyksi. Sitten on tietenkin Trivial, Disney sellainen viime vuonna. Keinuminen on myös kivaa sekä kroketti. Ylipäätänsä matkustaminen (hah! suuret 60 km!:D ) kuunnellen hyvin valittua musiikkia, kuten 90-luvun poikabändejä. Lista jatkuu...
 
Tästä eteenpäin kyytiasiat sitten omaan topikkiinsa. Siirrän tässä topikissa tulleet tiedot tuohon toiseen topikkiin.
 
Hm, kyytiasioiden jälkeen topikki jäi hiljaiseksi :grin:

Samooja taisi viime vuonna tehdä tilastoja miten paljon oli tyttöjä/poikia ja keski-ikä, onko niitä tänä vuonna olemassa?

Ja semmoinen kysymys myös, että kun viime vuonna minä ainakin sain sen kuvan, ettei torstailaisia ja perjantailaisia nukkunut keskenään samoissa mökeissä, niin tuo ei kai ole missään kirkossa kuulutettu etteikö niitä voi vähän sumplia? :p
 
Mökkijärjestelyjä voi sumplia mielin määrin. Tosiasia on kuitenkin se että torstaina meillä on avoinna tietyn verran mökkejä joihin torstaina tulevat majoittuvat. Perjantaina avataan lisämökki, sinne majoittuvat pääasiassa perjantaina tulevat. Torstaina paikkoja kuitenkin jää vähän yli- ihmisten ja nukkumapaikkojen luku ei mene aivan tasan. Pientä sekoittumista tapahtuu siis väkisinkin.

Juhannuksena olin hieman sillä suunnalla toteamassa että hyttysiä on ja ne pistävät. Karkoitteiden suihkuttelulla ei tuntunut olevan kovastikaan tehoa joten itse ainakin ajattelin ottaa mukaan antihistamiinia. Vie pahimman kutinan ja suurimmat paukamat pois. Suosittelen samaa muillekin.
 
Nukkumaanhan sinne mökkeihin lähinnä mennään niin liekö noilla suurtakaan väliä.
Hyttysiä tosiaan on, mutta ihan tuoretta tilannetta en tiedä kun vasta palailin maisemiin. Mutta etono on hyvä apu ja ei häiritse muiden nenää.

Hei joo ja tuli mieleen sellainen asia joka varmaan on mökkikohtaista, mutta mainitsenpahan tässä jos vaikka jää jonkun mieleen. Varmaan kannattaa välttää mökkien sisällä suihkuttelemasta hyttysmyrkkyjä ja muita hajusteita. On ihmisiä jotka ovat allergisia ja on ihmisiä jotka eivät vain pidä voimakkaista hajuista.
 
Ja mie ilmoitan samantien olevani Hajusteallergikko. Please mökkien sisällä ei hajusteita/hyttysmyrkkyjä, Miun pitää torennäköisesti katsastaa itselleni sellainen nukkumamökki, missä ei myöskään suihkuteta dödöjä. Sen verta pahat allergiakohtaukset pari kertaa tullut, mutta pystyn kuitenkin elämään samassa mökissä, kunhan ei yön pimeinä tunteina ala suihkuttelemaan Axea meikäläisen nenän edessä ;)

Juuri totesin, että pääsen saunaan ja mökkeilemään... Whipiii!! :)
 
Jasdril~ sanoi:
Samooja taisi viime vuonna tehdä tilastoja miten paljon oli tyttöjä/poikia ja keski-ikä, onko niitä tänä vuonna olemassa?

Vai että tilastoja...no tässä tulee.

Osallistujia yhteensä 45.
Tyttöjä/naisia: 25
Poikia/miehiä: 20

Ikäjakauma ja keski-ikä:

30v tai yli: 6
25-29v: 5
20-24v: 20
15-19v: 12
14v tai alle: 2

Keski-ikä: 22,7 vuotta
 
Henane sanoi:
Ja mie ilmoitan samantien olevani Hajusteallergikko. Please mökkien sisällä ei hajusteita/hyttysmyrkkyjä, Miun pitää torennäköisesti katsastaa itselleni sellainen nukkumamökki, missä ei myöskään suihkuteta dödöjä. Sen verta pahat allergiakohtaukset pari kertaa tullut, mutta pystyn kuitenkin elämään samassa mökissä, kunhan ei yön pimeinä tunteina ala suihkuttelemaan Axea meikäläisen nenän edessä ;)

Hajusteallergikko ilmoittautuu täälläkin. En tosin allergoakohtauksia saa, joten tappamistani ei tarvitse pelätä, mutta voimakkaat hajut aiheuttaa hengenahdistusta, niin että pitäkää sitten itsenne loitolla minusta ja Henanesta haisuliinit! Muuten me kuolla kupsahdetaan ja sitten teillä ei ole enää kivaa.
 
Minulla oli vähän tylsää ja tuhlasin aikaa rustaamalla tällaisen http://kontu.info/taulu/?teos=1417. Joo se on epätarkan näköinen ja sekava, mutta voin vakuuttaa sen paikkansapitävyyden teiden ja sijaintien osalta (metsissä ehkä vähän virheitä) :)
 
Ylös