The Miitti 2008: offtopik

Jee, meillä on akkavalta miitissä ^^ Kiitoksia tilastoista, ihan mielenkiinnosta oli taas hauska nähdä.

Jaamarin kartta on hieno, tuo saa sen mutkaisen tien näyttämään paljon yksinkertaisemmalta kuin vuosi sitten.. :p
 
Kävin juuri Petäjärannassa ja laituri on nyt paikoillaan. Hyttyset olivat jopa niin röyhkeitä että lensivät jopa auringonpaisteessa. Ja Kivijärven vesi on kylmää.

lisäykseksi 29.7.
Sää lupailee torstaille jopa 28c ja ukkoskuuroja. Mutta tuo voi toki muuttua vielä moneen kertaan. Mutta kohtalaisen kaunista, mutta ehkä vähän liiankin lämmintä voisi siis olla odotettavissa :) Peukut pystyyn että saadaan kiva miitti sää.

30.6.
Nyt luvataan sadetta torstaille sekä perjantaille :(
 
Sääennustus näyttäisi vaihtuvan päivittäin koska nyt luvataan hieman tihkua torstaille, aurinkoa perjantaille, sadekuuroja lauantaille ja ihan kunnon sadetta sunnuntaille. Täältä voi tarkkailla tilannetta.
 
Ukkoskuuromiitti olisi tosi siistiä, ainakin jos vaihtoehtona olisi ihan tylsä normaali sade. Tihkusateetkin on aika virkistäviä. Aurinkoisessakin säässä on ihan hyvät puolensa, mutta kovassa sateessa ei tarvitsisi kestää niin paljon niitä hyttysiä. [22]

Jos kenelläkään on mahdollisuutta ottaa kajakkia mukaan, niin voisin harjoitella taas eskimokäännöstä.

Iik. Huomenna se jo on, enkä minä ole pakannut vasta kuin kolme tavaraa. [33]
 
Älä Miccoh hätäile. Mie en ole vielä muuta kun ajatellut pakkaamista enkä tiedä milloin ehdin sen aloittaakaan. Varmaan vasta huomenna Merrin iloksi :p
Toivottavasti en ole luvannut tuoda mitään minkä olen jo autuaasti unohtanut. Tällä hetkellä kuvittelisin minulla olevan ihan kohtalaisen hyvä käsitys siitä mitä kaikkea (vaatteiden, ruokien ja muun henkilökohtaisen varustuksen lisäksi) piti tuoda.
 
O_O

Minulla oli jo eilen karmea paniikki, että olenko muistanut kaiken. Nyt on kaikki muu paitsi semmoiset, mitä tänään vielä tarvitsen, pakattu. Tanssikengät, shampoot ja semmoiset.

Auton siivous vielä edessä, hih.
 
Sääennustuksemme paranee päivä päivältä. Nyt näyttäisi jo olevan kaunista säätä luvassa niin perjantaille kuin lauantaillekin eli siis niille varsinaisille miittipäiville. :)
 
Pitäisi ehtiä tänään pakata valtaosa tarvitsemistani. Mitä ihmettä otan mukaan, vaatteita? Huomenna voi jäädä aika aika naftiksi.
 
Itse en ole pakannut kerrassaan mitään vielä.. huomista käyntiä varten suunnittelin ottavani mukaan muutaman Larppiin liittyvän tavaran, mutta vähän kipeänä tämä ilta menee, joten en pakkaile tänään. Vasta huomenna :)
 
Minäkin tajusin että voi tosiaan tulla vähän hoppu. Mutta ehdin kyllä hyvin miittiin, ainut että inhoan kiirettä ja sellaisen olen itselleni luonut huomiseksi.
 
Kettu vieköön, Miitti on jo huomenna!

Vaikea arvioida tuota ravinnon käyttöä kun ajattelee yhtä viikonloppua. :p Pistän paljon sen varaan, että todellakin kaupasta jotakin hommattua. Mahtuuko Henanen autoon muuten kahta kitaraa? Käsitykseni mukaan kyytiläisiäkin on jo aika monta.. [22]
 
Deepdelver, jos mahdutte niiden kanssa, niin kyllä. Ota huomioon, että autossani on Pagba, yli 2metrinen Kontulaisemme. Takapaksiin pitäisi mahtua vaikka mitä, joten joudutte ottamaan niitä tavaroita todennäköisesti myös syliinne. Boffot pitää näes kuljettaa, larppikamoja jonkin verran, miun omat vaatteet, makuupussi, ym. Mutta tarpeentullen pakkaan pienesti, sillä asun aika pienen matkan päässä Miittipaikasta.

Auto on siis täynnä :) Jos mahdutte niiden kanssa, niin asia hoituu. Eli siis joudut nyt miettimään todella tarkasti ;)
 
Kilometreissä huonolla matikkapäällä vähän päälle 60km. Tunnin verran autossa.
 
Mahtuisikohan Miccoh´n kaipaama kajakki Henanen auton takapenkille istujien syliin poikittain, jos sen päät laittaisi avoimista ikkunoista ulos?

Ei minulla kajakkia ole (muuten kuin jalkineina), kysynpähän muuten vain. Jollei kukaan tuo Miccoh´lle kajakkia, niin hän joutuu suureen houkutukseen harjoitella eskimokäännöstä Petäjärannan soutuveneellä. Toivottavasti hän silloin edes kertoo muille veneessä istujille aikomuksestaan.
 
Voin tuoda lastenvannan tuota tarkoitusta varten (en tosin voi taata sen kantavuutta kun itse kokeillut viimeksi varmaan 5 vuotta sitten ja kantoi juuri ja juuri).
 
:D

Iik, pitääpä tästä pikku hiljaa alkaa lähtemään. Tavarat on pakattu, mutta pitäisi vielä päästä käymään kaupassa matkalla.
 
No eiköhän me käydä Kouvolan suunnassa isossa marketissa. Näin olen ainakin itse suunnitellut, ja mehän mennään sinne minä ajan :wink:

Vielä pitää tunkea pakattavat rinkkaan. Taas luvattoman paljon vaatteita.
 
Uskomatonta miten tylsää voi olla odottaa että pääsee miitin alkuun. Etenkin kun pitää vielä loppumatkasta tehdä asioita ja tietää että saattaa tulla hoppu, mutta nyt ei voi tehdä mitään asian auttamiseksi.
Sitä paitsi joutenolo alkaa nukuttaa.
Toivottavasti en unohda mitään oleellista.
 
Ylös