The Miitti 2013 Ohjelmatopikki

Mihin ohjelmiin suunnittelet osallistuvasi? (EI sido millään lailla vaan on suuntaa antava ohjelman


  • Total voters
    21
  • Poll closed .
Jos nyt pääsisin (paino sanalla jos, en tiedä vielä saanko kesätöitä koko kesäksi) niin voisin tuoda akustisen kitarani. Se on ikivanha, ja kielet on ruosteessa, mutta soi kuin unelma. <3<3
 
Larpista olen kiinnostunut juu, mutta vetäjäksi en uskalla lupautua. Musisointikin kuulostaa oikein mukavalta.
 
Saako miittiin osallistua Vihreän Lohikäärmeen jäsen, smialin jäsen ja entinen, ei nykyinen, Tolkien-Seuran jäsen?
 
Saa. Seuran miitit ovat avoinna niille, jotka ovat JOKO Käärmeessä TAI seuran jäseniä. :)
Tervetuloa!
 
Entäs me, jotka olemme sekä Käärmeessä että seuran jäseniä? Emmekö me saa osallistua?

Miten niin olen kiusannut Jasdrilia?

Voin lämpimästi suositella the Miittiä, Rhosgobella. Siellä on rento meininki. Edellisestä on parhaiten jäänyt mieleen se, kun seisoin Shetain vieressä sateessa saunamajan ulkopuolella. Olimme molemmat nakuna ja hyttysiä paossa.
 
Pagba, tehtiin semmoinen linjaus että yli kaksimetriset ei enää pääse miitteihin, koska merkittävästi lyhyempiä saattaisi ahdistaa. Ja yli kaksimetriset on selkeä vähemmistö niin niitä on helpompi syrjiä.

Ehkä ihan hyvä että opiskelen kevään mittaan kirjoitusviestintää, ei tule tuommoisia mokia. Tarkoitin siis tietenkin että miitteihin riittää että on joko Käärmeessä tai seuran jäsen.
 
Kiitos mukaankannustuksesta, ihanat! Pagban muistelo tuo mieleen vanhat smialcon-yms muistot vuodelta nolla ja nakki. Meidän porukkamme on selkeä versio Keski-Maan vapaista kansoista, eräistä SUURhaltioista meihin tosihobitteihin. :D
 
Ai olitkos sinä Kotkassa 2004? Sinne tuli Thorondorin ja Morelin jäsenien lisäksi yksi minun ikäiseni täti, ehkäpä juuri smial Palantirista.
 
Kyllä, Pagba, minä olin se sinun ikäisesi täti. :) Ja Smial Palantírin edustaja. :D Jestas, onpa siitäkin aikaa kulunut tovi!
 
Minä pääsen paikalle perjantaina, koska meillä on tähän tietoon Kauniin Helenan kanssa keskiaikajalkinekurssi vedettävänä samalla viikolla ma-pe.

Haluaisin kovasti tehdä jotain toiminnallista The Miitissä, miekkailla, jousiampua tms. Olen kuitenkin tajuttoman kiireinen tässä työharjotteluiden ym takia, joten tarvitsisin vähintäänkin pari avustajaa, jos meinaisi jotain esim. harjoittelupitkämiekan rakennusta ja lyhyttä käyttökoulutusta - sikäli mikäli sellainen immeisiä kiinnostaisi...? Sellainen kepukka ei tulisi kalliiksi (ehkä 5€/miekka?) ja se olisi nopeasti toteutettavissa.

Shetain kanssa voisi harkita jotain jouseilujuttua, jos ei muuten niin haltiakuteet päällä Jasin kuvattavaksi :D
 
Minusta joku jousiammuntanäytöskin voisi olla ihan mukava. Tai jos vaikka pääsee taas kokeilemaan ampumista kuten toissakesänä (jolloin en itse ehtinyt :( ). Mutta ei ressiä. Ilmoitelkaa jos saatte varmistettua jotakin jolle voi ihan varata ajan ohjelmasta.

Muutenkin nyt alkaisi olla todella se aika kun kannattaa alkaa ihan tosissaan pohtimaan jos haluaa vielä jotain ohjelmaa järjestää. Ei vielä kiirettä mutta järkkätiimi ilmoittelee jahka on tiedossa milloin ohjelmaa aletaan runtata kasaan ja siihen mennessä aikatauluun vaikuttavat ohjelmat pitäisi olla tiedossa.
Sitä larppia edelleen kaipaan kovasti mutta en uskalla ottaa sitä omalle kontolleni kun on muutenkin järkkäämistä ja haluaisin myös ihan vaan hupimiitata jossain välissä.
 
Täällä on alustava lista näyttelyesineistä. Mikäli on itse tuomassa paikalle jotain saa sinne vapaasti lisätä oman esineensä. Mikä tahansa Tolkieniin liittyvä esine kelpaa mikäli arvelet että se saattaisi jotakuta kiinnostaa (myös oma taide kelpaa). Kaapuhemmo-painosta ei siis kannata tuoda ainakaan niin kauan kuin miitissä on vain toisia suomalaisia.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ah3NxmGF2zmsdG1STGRYZW1ocEJEdUxxdFJrMFMyb0E&usp=sharing

Teen aiheesta jossain vaiheessa varmaan oman topikinkin.
 
Jos pääsen paikalle - tämä on iso jos - ja jos voin tehdä sen autoillen, tuon näyttelyyn vuosien 1994 - 2000 "viralliset" Tolkien-seinäkalenterit.
 
Hello ihmiset, hobitit, haltiat ja kääpiöt. Ohjelmaa on saatu jo ihan mukavasti mutta edelleen jos jollain on joku idea siitä mitä haluaisi tehdä/vetää miitissä niin ideoita otetaan vastaan!
Samaten näyttelyyn voi edelleen ilmoittaa tuomisia.
 
Onko kukaan kiinnostunut larpista, jos järjestetään?
Minä voin sen järjestää, jos osallistuu vähintään viisi!
Onko toiveita teemalle? Voin alkaa sitä kyhäämään
mah. nopealla aikataululla. Toiveena olisi toki, että
larppi olisi sitten lauantaina 10-16 välillä. Eli saatte itse
päättää ajan.

Tarvitaanko boffoja ja monelta? minulla on kasa niitä.
 
Minä, minä, minä olen ehdottomasti mukana larpissa! Mieluummin ehkä joko historiaa tai fantasiaa kuin tulevaisuutta tai skifiä. Ensimmäiset ovat enemmän mukavuusaluetta minulle vaikkakin niitä käytetympiä.
 
Larpissa mukana. Boffoista puheenollen, tarvittiko Pagba vielä niitä boffereita? Jos vaikka saisin toimitettua :p
 
Boffoturnajaisista ja boffojen tarpeesta siellä kannattaa varmaan kysyä suoraan Jasdrililta joka osaa välittää tiedon eteenpäin. Itse kun en siitä tiedä muuta kuin että tällainen ohjelmanumero olisi tulossa.
Ilmoittautumisten alettua kyselen myös alustavasti quenya-systeemiin tulijoiden määrää kun tulostelen vähän papereita sitä varten.
 
Eli tällä hetkellä on kolme minun lisäkseni kiinnostunut Larpista,
eli toivoisin halukkaita ilmoittautumaan minulle vielä yksityisviestinä,
jotta saan teidät järkevästi listattua itselleni.
 
Ylös