Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
Minä täällä, Celebrimbor Fëanorin poika!

Täytyy kyllä myöntää, että oli ensin totaallisen hukassa tämän testin kanssa. (Päädyin kai hobitiksi ja balrogiksi... ^^") Noh, kivempi näin. :D
 
Olet Bregalad alias Äkkipää, varsinainen sähikäinen entiksi. No olenkin aina ihmetellyt miltä tuntuisi olla entti. Oikeasti :D Kun tein testin ensimmäistä kertaa olin Oromë (vai mikä se nyt oli?) Tämä testi oli ihan mahtava! Pidin tosi paljon!

*Muoks* Jälkeenpäin päätin että kärpästä ei voi opettaa puhumaan ja pyökkiä ei voi opettaa tanssimaan. Päädyin Pippiniksi joka sattuu olemaan suosikki hobittini! Tämä testi todella toimii!
 
Saladin sanoi:
Luulin, että pääsisin testissä olemaan ihminen, mutta jostain syystä päädyin olemaan örkkipäällikkö :twisted: .

Hitusen parannusta edelliseen nyt. Testin mukaan olen Théoden.
 
Kiitos paljon Tik! Pitkän tauon jälkeen palasin takaisin Kontuun ja enpäs ollut huomannut tällaista keskustelua olleskaan.

Jo jossakin toisessa topikissa taisin luonnehtia itseni hobitiksi ja näinhän tulokseksi tulikin Gerontius Tuk. Odotettavissa siis mitä ilmeisimmin pitkää ikää ja paljon jäkkeläisiä. Kuulostaa ihanalta.

Minusta olisi hienoa jos testissä otettaisiin huomioon sukupuoli jollakin tavalla. Esimerkiksi joidenkin vastauksien rinnalle voisi nostaa myös naisia. Ainakin hobiteissa näytti (lähes?) kaikki olevan miehiä.
 
Valitettavasti tahi onneksi tämä testi ei ota huomioon testatattavan maallista sukupuolta, vaan se kertoo hänen henkisen ardalaisminuutensa, joka ei ole sidottu täkäläisiin, vaivaisten kromosomien tuottamiin pinnallisiin eroihin. Jos raavaassa uroossa asuu Nimrodel tahi Nellas, so be it. Jos värjyvässä neidossa piilee Angamaitë tahi Sangahyando, let it be.

Tärkeintähän kuitenkin on, että keskimaalaisen persoonan löytäminen opettaa ihmiselle uusia asioita omasta olemuksestaan, jonka monimutkainen kokonaisuus ei toki rajoitu yhteen sukupuoleen tai oliolajiin.
 
Testin ainut huono puoli: loppui liika lyhyeen. :( Kärpäsiltähän EI revitä siipiä, voisihan se puhuakin mutta tanssiva pyökki olisi näkemisen arvoinen, istuisin mieluummin rannalla, en saa päätöksiäni tapahtumiksi ja matkailu avartaa. Ja rotuennakkoluulot ovat syvältä.

Siis olen Legolas.

Kun ajattelee, niin vaikken olisi Leggyä veikannut niin hämmästyttävän oikein meni. Siis ei mikään turha testi, vaan aikas tietäväinen. Nostan huppulakkiani!
 
Olin niin ehdottoman varma, että päätyisin hobitiksi. Ajattelin Samia tai Merriä. Tai jos maailmanloppu olisi tulossa, niin ihmiseksi ja olisin kenties Boromir.

Ja sitten sieltä paljastuikin "Olet Finarfin, Finwën poika." Voi booyeah, olen noldorin kuningas. Eikös Finarfin ollutkin se lempeä ja fiksu? :p (Siitä on aikaa, kun viimeksi luin Silmarillionin) Anyhoo, Galadriel, I'm your daddy. :D
 
Tein juhannuksen kunniaksi testin toistamiseen. Edellisestä testauskerrasta on kulunut aikaa noin puolitoista vuotta ja toisaalta halusin myös nähdä olenko jollakin tavoin muuttunut sisäisesti edellisestä testauskerrasta. Edellisen testituloksen mukaan olin Fëanor.

Jännityksen tihentämiseksi ja alkuverryttelyksi päätin testata aluksi, kuka en ainakaan ole, ja vastaukseksi sain: hobitti, Repunpään väkeä.

Sitten varsinaisen testin tulos: olen Finarfin, Finwën poika. Hmmm. Testitulos ehkä kertoo iän myötä tulevasta sisäisestä tyyntymisestä ja rauhoittumisesta. Ei enää kapinointia, vaan jäädään tyynesti hallitsemaan omille asuinsijoille ja elellään suht´ rauhassa se aika, mikä on annettu.

Loppupäätelmä testistä: ehdottoman pätevä testi. Sen osoitti jo tuo kuka-en-ainakaan-ole-testi. En voi mitenkään olla hobitti, vai oletteko koskaan kuulleet 180 cm pituisesta hobitista?

Kyllä Tikin testi tietää! :D
 
Minäkin testasin itseni uudemman kerran, mutta kunnon Rankkibuk olen edelleen. Se mikä taas missään nimessä en ole on vala. En vain saanut päätettyä, mitä laulua valikoimasta eniten inhoan (enkä ole ikuna edes kuullut niitä kaikkia), joten tarkempi persoona jäi määrittämättä.
 
Olen siis ihminen. Rohirrimiin kuulun ja tarkemmin sanottuna olen Théoden. Ei kyllä yhtään kummastuttanut että olen ihminen Rohanista mutta Théodeniksi en itseäni ehkä olisi ajatellut, mutta kai se on testiin luotettava D
Huvikseni vastasin myös kaikkiin kysymyksiin niin kuin en olisi oikeasti vastannut ja päädyin balrogiksi twisted
 
"Olet Dáin II Rautajalka, Rautavuorten kuningas."

Yllättävä vastaus, eipä oo kauhean kuningas olo. Mutta kai se on pakko uskoa kun niin hieno testikin on :)
 
Lúthien Tinúviel sieltä napsahti, ihannevastaus mutta eipä ole Tik ainakaan tainnut minua nähdä :D Hyvä testi! Tein myös tämän kuka-et-ainakaan-ole -version, sen mukaan en ole ainakaan Sauron [29]
 
Olet entvaimo. Vaan missä sinä olet, Fimbrethil?
Voisin jopa sanoa, että varsin oikeassa tämä testi on. Enttiyttä löytyy minusta, joskus liikakin :grin:

<i>Lisäys</i>
Tein myös mikä en olisi-testin. Ja olen vuorenpeikko Tom.
 
Minäkin koettelin testiä, pitihän sitä vihdoinkin saada tietää, että kuka sitä oikeasti on!

Ensinnäkin vastasin kysymykseen, kenen joukoissa mielestäni seison. Vastasin hobitit ehdottomasti, sillä vaikka kuinka voisin haluta olla haltia, niin mitäpä sitä itseään ja muita pettämään; sitä on mitä on ;)

Testin tulos väittää samaa, olen Meriadoc Rankkibuk. En tiedä samaistunko juuri Merriin muuten, mutta hobitti kuitenkin ehdottoman selvästi.

Testi on mielenkiintoinen, ehkä tosin hieman lyhyehkö omaan makuuni. Pidän kovasti muutenkin esimerkiksi sarjakuvista, joissa itse valinnoillaan vaikuttaa lopputulokseen. Näin ollen sopi minulle kuin nenä päähän!
 
Olen itse Fëanor, Finwën poika. Ja vaikka minä en hänestä niin eritysesti pidä, olen kai tietyssä mielessä kaltaisensa. Hän oli ylpeä ja asetti omansa muiden edelle. Itsessänikin kai vihaan noita piirteitä, koska ne ei vastaa pyrkimyksiäni olemisesta. Mutta yhtälailla on sinäänsä palava mielenkiinto käsillä tekemistä kohtaan, vaikken mikään mestari olekaan. Vaan sepä olisi jotain, jos kansalaisopistossa olisi itse Aulë opettamassa!
 
Mahdat olla itse Olwë, Alqualonden ruhtinas.

Mielenkiintoista, luulin olevani entti, mutta pakko se on uskoa kun tein testin neljä kertaa... :roll:
Ehkäpä tosiaan taidan olla "hieman" liian vauhdikas entiksi...

Minäkin tein sen kuka-et-ainakaan-ole -version ja sain vastaukseksi, että en ole vuorenpeikko Tom.

ainiin ja paljon kiitoksia testistä, se on ihana :grin:
 
Ylös