Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
Minä olen ensimmäisen testauskerran mukaan Idril Celebrindal, Turgonin tytär, mutta kun tein testin uudestaan olin Lúthien Tinúviel, kaunein Ilúvatarin lapsista. Olen tyytyväinen kumpaankin tulokseen. Ensimmäinen nimi on kyllä niin vaikea muistaa, että Luna saa kertoa aina, eli noin kymmenen kertaa päivässä mikä minun testitulokseni oli. Itselläni on hieman huono nimimuisti...
 
Minä kuljen testin mukaan Gondorin joukoissa, tarkalleen ottaen olen ruhtinas Boromir (Kaatui Sormuksien sodassa Lórienissa Kolmannella Ajalla.) Ilmeisesti Boromirin henki siirtyi minuun. :wink: Liekö Saruman Valkoisen työtä? Vai itse Gandalfin? :grin::D
 
Olet Ilmarë, Vardan palvelijatar.

Oih. Oikein Vardan palvelijatar. Sopii minulle mainiosti. Oh Elbereth!

Ainakaan en ole ''Melkein menestyksekäs örkkipäällikkö Mauhúr, joka kohtasi kohtalonsa Fangornin laitamilla. Kova soturi ja kaatui tovereitaan auttaessaan - näin positiivisesti ajatellen.'' :)
 
Uuden testikerran mukaan olen Tukinmaan hobitteja. Kiitos Tik testistä, se on mainio tapa tarkastaa millaisia Mordorin metkuja Ja Keski-Maan kultaisia ajatuksia mielessä oikein pyörii. :)
 
Mie olen nyt tehnyt sen testin, että mikä en ainakaan ole ja sain vastaukseksi Sauron alias Gorthaur Julma, Ihmissusien Herra. No sellainen partahyyppä en siis ainakaan ole! :D
 
Minä tein taas pitkästä aikaa testin kun on vapaa tunti eikä mitään tekemistä. Olen Rankkibukin sukuun kuuluva hobitti, tarkemmin sanoen Meriadoc eli Merri Rankkibuk. :)
 
Tein jälleen kerran testin, vaikka olenkin sen jo muutamaan otteeseen tehnyt. Minusta testi vain on uskomattoman ihana, tykkään kaikista persoonallisuustesteistä eli tämä sopii minulle kuin sauva velholle.
Nyt olen muuttunut hobitista itse Elrond Puolihaltiaksi.
Toisaalta minussa on myös entinainesta, mutta taidan kuitenkin olla ennemin haltia kuin entti.
Lisäys, Minussa näytäisi olevan myös ripaus itse Erua. Älkää huoliko, en ala kerskua tai ylpistellä.:)
 
Kertakokeilulla testi julisti minut maiaksi, tarkemmin ottaen Alatariksi tai Pallandoksi. Odottamaton, mutta mielenkiintoinen tulos. Ja nyt soi sitten Battlelore päässä. :)
 
Onpas sekaista. Omasta mielestäni olen niin hobitti tai entti kun olla voi, mutta haltia en ole.

Ja uusintatesti väittää, että olen Legolas..
Johtuukohan se siitä, että olen alkanut harrastamaan jousiammuntaa?

Muoks: Ja uusintatestin uusinta kertoo, että olen Legolas. Jaha, kai sitä sitten pitää uskoa :wink:
 
Tulihan selväksi etten kuningas Elessarin valan nimissäkään ole kääpiö. Enneminkin haltialapsi.:)
 
Oon tehny aika monta kertaa tän testin, varmaa on, että oon Hobitti. Joidenkin kysymysten kohdalla on vähän vaikea valita, joten olen Repunpään väkeä, Bilbo, Frodo tai Merri.
Testi on hyvä ja osuva, mutta jotkut kysymykset vähän outoja, esim. Ruoanlaitto on tärkeämpää kuin sodankäynti, vastaa kyllä tai ei. Kenen mielestä sodankäynti on tärkeää? Nojaa, en puutu muiden asioihin, hobitti kun olen. :p
 
Huom. Väite kuuluu kokonaisuudessaan "Ruoanlaitto on kaiken kaikkiaan tärkeämpää kuin sodankäynti." Eivätkö kaikki asioita syvällisesti näkevät henkilöt ylistäneetkin hobitteja juuri tällaisesta asenteesta? Sinun (ylistettävän perusteellisen) hobittimaisuutesi, Elbereth, paljastaakin täydellisesti se, ettet voi ymmärtää, kenen mielestä sodankäynti voisi olla tärkeää. Jospa kaikki muutkin hyvät olennot ajattelisivat noin... mutta vain hobitit ovat päässeet lähimmäs täydellistä elämän harmoniaa. Haluaisinpa kuulla sen sävelen, joka edustaa heitä Suuressa Soitossa. Ja haluaisinpa, että se soisi meidän kaikkien korvissa. Ehkä se on kylpylaulu, kävelylaulu tai Oodi Pitkälle Päivälliselle, tai yhdistelmä niistä kaikista. Joka tapauksessa varmasti ihanaa kuultavaa.
 
En oo varma oonko vastannu aiemmin, mutta olen kuulemma Merri. :D Mieluummin Pippin, koska se on niin hauska.

No, täytyy kai tyytyä olemaan naispuolinen Merri. :lol:
 
Aloittelinpa urani tällä foorumilla vastaamalla alustavasti tuohon kyselyyn. Palloilin hetken haltian ja maian välillä, mutta valitsin haltian (lempikansani tietenkin..).
Testistä tuli kuitenkin tulokseksi maia (tein sen pariin otteeseen, valiten eri lailla joissain epäselvissä kohdissa ja silti tuli sama.. o_o), tarkemmin sanottuna Ossë tai Tilion. En minä kai sitten ihan väärässä aluksi ollut, kun sentään harkitsin ensin maiaa toisena vaihtoehtona. :)

muoks>> Kokeilin tehdä tuon käänteisesti, ja sen mukaan en ainakaan ole "Smaug Kultainen, omahyväinen höpsö, joka vahingokseen kulkee takki auki".
Kiitokset, Suoviitta!
 
Minusta tuntuu, että olen joskus aikoina ammoisina tehnyt tämän testin ja saanut saman tuloksen kuin nyt, eli entvaimon. Muttei minusta tunnu yhtään entiltä, se vaan on se pyökintanssintakohta, joka minut tähän heittää! Mutta jos heitän siinä kohtaa siihen ei-vastauksen, tulee minusta Merri Rankkibuk. Ei kai siinä, kyllä minä Merristä tykkään, ja miksenpä enteistäkin.

// En ole ainakaan vuorenpeikko Tom. Ja! Teretulemas joukkoon, Fânwen!
 
Tein testin uudemman kerran ja tällä kertaa tapahtui näin: Olet Ingwion, kuningas Ingwën poika.

En kyseisestä hepusta ole kuullutkaan.
Viime kerralla olin entti.
 
Sarethille: Ingwion ei ole kovin tunnettu hahmo, itse asiassa melkein täysin tuntematon, mutta onpahan harvoja nimeltä tunnettuja vanyar-haltioita. Mielenkiintoinen muutos, entistä vanyaksi. Se varmasti heijastaa muutosta elämäntilanteessasi, mutta ei ollenkaan huonoon suuntaan, kunhan on kyse suunnanmuutoksesta.

Suoviitta: Hobitin ja entin erottaa (tiettyjen ulkoisten piirteiden lisäksi) toisistaan myös se valitettava puute hobiteissa, että näillä ei ole aivan yhtä paljon mielikuvitusta, mitä tulee puiden kanssa kommunikointiin. Ajatellaanpa vaikka bukinmaalaisten kahnausta Vanhan metsän kanssa. Brr. Kirvestä rajalle ja kokot roihuamaan! Puistattaa niin, että kirvat lehdiltä varisevat. Enttimäisyys kunniaan!

Fânwen: sinulle ylimääräinen lisäkysymys sen selvittämiseksi, oletko Ossë vai Tilion.

O/T -kysymys: Kumpaa katselet mieluummin, kuuta vai kuun heijastusta meressä?

- Kuuta [hide]Olet Ossë, tyyni meri, myrskyisä meri, tasaisesti lainehtiva meri, mutta joka tapauksessa aava meri, joka On ja Näkee, näkee myös kuun taivaalla ja kurottaa sen puoleen.[/hide]

- Kuun heijastusta [hide]Olet Tilion, oikukas vaeltaja, rauhaton kulkija, salaperäinen loiste öisellä taivaalla, tutkit kuvaasi meren tummasta pinnasta, arvoitusta arvoituksen päällä.[/hide]
 
Mieletön testi! Siis mielettömän hieno :) Enimmäkseen olen ihan pää pyörällä Konnussa tästä valtavasta tietomäärästä mitä monella on, upeaa.

Minä olen tällä hetkellä ilman epäilyksen häivää Daeron Soittoniekka. Haltiaksi olisin ehkä itseni laittanut ilman testiäkin. Yhtymäkohtia surumieliseen soittoniekkaan löytynee :) Missään nimessä en ole Sauron, huh.
 
Oho, kiitokset Tik lisäkysymyksestä! Nyt siis selvisi, että olen Ossë. ^^
Kumma kun tuli nyt jännä mieliteko lukea Silmarillionin alku uudelleen... mikäköhän se oli se kirja...
 
Ylös