Tosiaan, ohjelma on nyt julkaistu ja pääohjelmanumerot ovat tässä (lisäksi on työpajoja, pelaamista ym.):
Klo 16-16.30 Tom Bombadill runoja, Kirjataivas, 3 krs.
Klo 17-17.45 Another Castle, Maijansali
Klo 18-19 Tolkien-filmatisoinnit kautta aikojen, Maijansali
Jos halutaan tapaaminen Kontu-porukalla sisätiloissa jo tapahtuma-aikana, niin ehdottaisin, että se olisi joko ennen tai jälkeen Bombadill-runojen eli varmaan noin 15.30 tai 16.30. Eli jos joku on kiinnostunut, niin mihin aikaan ehtisitte?
Mulla itsellä on tuolloin perjantaina vapaapäivä, joten sopii koska vaan. Haluan kuitenkin ehtiä kuulemaan Another Castlea ja mielellään vielä istumapaikan kera, joten tuolloin puoli viideltä olisi sitten aika lyhyehkö tapaaminen. Mutta kyllä siinäkin varmasti ehtisi hei sanoa ja pari kuvaa näpsäistä (kuviin suostuvaisista).
@Olórin tuolla toisessa ketjussa kyselee muuten myös kiinnostusta tapaamiseen joko perjantai-iltana tai lauantai-iltana tapahtumien jälkeen (noin klo 19.00 alkaen tai myöhemmin) esimerkiksi ravintola Kaislassa.
https://kontu.me/keskustelut/tolkien-seminaari-26-3-2022-helsinki.6528/post-282695. Ketjun alussa on äänestysmahdollisuus, joten sinne vaan ottamaan kantaa.
Me seminaarin järjestäjät olemme perjanta-iltana kiinni seminaarin valmisteluissa jonkin aikaa vielä klo 19:n jälkeen. Lauantaina taas ei varmaan mene kauhean kauaa seminaarin purkamiseen, joten sinänsä lauantai-ilta olisi mulle parempi, mutta ei se perjantaikaan aivan mahdoton ole. En kuitenkaan voisi perjantaina olla kovin myöhään, kun lauantaina pitää olla hyvässä vedossa seminaarissa. Lisäksi laitan perjantaina varmaan mun Aredhel-mekon päälle, jos kerran saa pukeutua (josko tuolta löytyy vaikka sukulaisia

). Samoin omat jatkomahdollisuudet riippuvat vähän siitä, onko mulla teini mukana perjantain tapahtumassa. Tietty voi aina laittaa lapsen bussilla kotiin ja lähteä itse baariin

.