Uudistettu Käärme on täällä ja nyt!

Thali sanoi:
Muokkis. Kapinoin suunnattomasti sitä vastaan, että naisen symboli on vaaleanpunainen. Kaikki naiset eivät automaattisesti pidä pinkistä, osa meistä suorastaan kammoaa sitä! :wink:

Minä haluasin itselleni pinkin koirasmerkin. Mutta täytyy tyytyä tähän vaaleansiniseen.

Mielenkiintoisena knoppina voisin mainita että venäjän kielinen sana goluboy tarkoittaa miespuolista homoseksuaalia, kirjaimellisesti sinistä. Mitä voimme siis päätellä vaaleansinisestä koirasmerkistä :p


(Oikeasti en välitä tuon taivaallista sukupuolimerkkejen väreistä (olen vain tekohauska spämmääjä))
 
Noista tilastoista sen verran, että eikö sana "keskustelu" kannattaisi taivauttaa "keskusteluja" enemmin kuin "keskusteluita" :D ? Ja minähän teidän olevani pilkunhalkoja :oops: .


Muuten oikein hyviä uudistuksia, mutta Thali tavoin tuo vaaleanpunainen ärsyttää, minä olen feministi. Mutta se nyt on pikkujuttu.

Hurraahuudot Merrille taas vaivannäöstä meidän kiittämättömien pölkkypäiden hyväksi.
 
Olen sitten siinä onnellisessa asemassa että minulla tuo sukupuolisymboli ei näy, siinä kohdalla on punainen rasti ja lukee mies/nainen.

Oikeasti, siis aikusten oikeesti, se on kyllä aivan sama minkä väriset nuo symbolit on, ei kait niillä kaikkia pysty koskaan miellyttämään :D
 
Tiedoksi: poistin Appalachian, koska en jaksa tehdä muutoksia siihen ulkoasuun. Korjasin myös sukupuolisymbolien näkymisen subSilverissä.

Sähköpostit tulevat tällä hetkellä englanniksi, koetan saada itseni kirjoittamaan ne suomeksi piakoin.


Muoksis Jos joku haluaa suunnitella KontuMordorin grafiikat uusiksi (nappulat, ylä- ja alalaidat), niin minuun saa ottaa yhteyttä. Jotenkin tuntuu etten jaksa panostaa juuri nyt sen korjaamiseen.

Optimaalisintahan olisi käyttää Kontu-ulkoasun kanssa suhteellisen identtisiä, mutta väreiltään erilaisia grafiikoita.
 
Juuh, mulla on tuo Subsilver käytössä, mutta nyt nuo symbolit pelittääkin ihan ok. Tuo Appalachia oli kyllä mun suosikki...nyyh.

Mutta ei se mitään, tällä pärjää mainiosti, olet tehnyt hienoa työtä uudistaessasi näitä sivuja :) ei auta jämähtää paikalleen.
 
Runotyttö sanoi:
Muuten oikein hyviä uudistuksia, mutta Thali tavoin tuo vaaleanpunainen ärsyttää, minä olen feministi.

Minua vaaleanpunainen symboli ärsytti ennen kaikkea sen vuoksi, etten pidä siitä väristä. :D (Juu, lasken myös itseni feministiksi, mutta ei sillä ole mitään tekoa sen kanssa etten pidä pinkistä.)

Olipa viikon off-topic, pyydän anteeksi. :)
 
En sitten ole valinnut sitä väriä, tuo logo on sama kuin ties kuinka monella muulla tuhannella foorumilla. Katsotaan koska se muuttuu ;)
 
Nyt ne on kaikki vihreänä kateudesta. Passaako vai palautetaanko?


Muoks KontuMordor on kokenut parannuksia! Teen vielä muutamia pilkunviilauksia ja korjaan CSS-tiedostoa vastaamaan Kontua, paitsi tietenkin väreiltään.


Muoks Appalachia on palautettu toimintaan! Käytännössähän se ei ole paljoa muuta kuin erivärinen versio subSilveristä, joten en tehnyt muuta kuin vähän muoksin tiedostoja ja... :)
 
Oliko se sitten siinä Varakäärmeessä vai missä, mutta muistan elävästi nähneeni jossain vaiheessa etusivulla sen ilmoitussysteemin, jossa ilmoitetaan jos jollakulla sattuu olemaan syntymäpäivä (taisi olla vielä seuraavan seitsemän päivän ajalta)... Olenko vain puusilmä, vai mitä sille oikein tapahtui?
 
Oliko se sitten siinä Varakäärmeessä vai missä, mutta muistan elävästi nähneeni jossain vaiheessa etusivulla sen ilmoitussysteemin, jossa ilmoitetaan jos jollakulla sattuu olemaan syntymäpäivä (taisi olla vielä seuraavan seitsemän päivän ajalta)... Olenko vain puusilmä, vai mitä sille oikein tapahtui?
Silttis: Et ole puusilmä koska se oli siellä aiemmin mutta taisi Merri poistaa ne tarjonnasta kun hidastivat suotta etusivun latautumista. Merri vahvistakoon tämän mutta ymmärtääkseni se on kumminkin tulossa takaisin kun ne eivät enää hidasta latausta liikaa.

/muoks: Ongelmana taisi olla niiden liian tiheä päivittämisrytmi :D (hmm..muistanko lukeneeni tästä jossakin aiemmin :/)
 
Voih. Olin kovin suruinen kun luin että Appalachia on poissa mutta sitten taas ilostuin kun sain tietää että se on takaisin! :D
Tosiaan. Tämä on hieno! Kiitosta tekijälle/tekijöille. Tosiaan! Taidan jättää tuon sukupuoleni laittamatta, vaikka kaikki taitavatkin tietää sen. Kuitenkin. :)
Tilastot ovat aika kivat. Sieltä voi aina käydä kattomassa kaikkea kivaa! Hehe. On mulla huvit. x)
 
Kaipa tämä ongelma kuuluu tähän keskusteluun tai ainakin se on tullut uuden ulkoasun jälkeen. Kun on vastannut yksityisviestiin ja siihen tulee valittavasi paluu yksityisviestien pääsivulle tai foorumin pääsivulle niin vaikka valitsisi foorumin pääsivun päätyy yksityisviesteihin. Tai sitten minä taas hallusinoin. Ulkoasu on Kontu.
 
asi sanoi:
Taidan jättää tuon sukupuoleni laittamatta, vaikka kaikki taitavatkin tietää sen. Kuitenkin. :)

Juups, mutta kyllä minä suosittelen oikean syntymäajan ja sukupuolen ilmoittamista. Niistä saa mukavaa tilastoa, ja näkeepähän uudetkin kontulaiset heti että mitä sukupuolta ja ikää kukakin edustaa.

Minä suosittelen ihan jokaiselle sukupuolen ja iän ilmoittamista.
 
Syntymäpäivät ovat poissa käytöstä, kunnes saan koodattua systeemin niin, että se päivittyy joka X lataus. Ongelma? Syntymäpäivien näyttäminen kuluttaa palvelimen prosessorilta joka kerta neljä minuuttia. Eli aina kun etusivun latasi, kone teki täysillä neljä minuuttia töitä ja sitten palveli sivun. Yritän siis selvittää tätä asiaa niin, että syntymäpäivät päivitettäisiin aina silloin tällöin. Tai sitten jos en jaksa kauheasti kikkailla, saatan tehdä synttärisivun.
 
Ylös