Virallinen aamutopikki

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Huomenta vaan... olen minäkin koulussa, ja kone nyt sattuu oleen sellanen et tän näppäimistö ei toimi kunnolla, ja... menee hermot, kun e ja a ja pari muuta näppäintä ei toimi.. mut kaks tuntii pitäis kestää, ja thdä pover point esitys yrityksestä, jossa oli työssäoppimassa. aarhg...

Joulukin on tosian tulossa, kalenteri löytyy, mutta avaan luukut vasta jouluna! se kun on niiin kivaa saada kasa suklaata, kun on hieman aikaa odottanut...
 
Aamutunnit tulisi kyllä kieltää lailla. Niin pitäisi tosin myös glögi ja epämiellyttävät ihmiset, mutta kuitenkin. Ellei olisi ollut musiikkia (siis MUSIIKKIA! voiko turhempaa tuntia olla?) kahdeksasta kymmeneen, en istuisi juuri nyt koulun kirjastossa koneella hyppytunnilla vaan heräilisin vasta kotona.

Hmm, mitäs sitä keksisi. Ainahan voi jonglöörata.
 
Ennemmin sitä kyllä menee aikaisemmin kouluun, ja pääsee aikaismmin, kuin menee myöhään, ja pääsee myöhään... tosin mulla menee tää jakso kyl aikasta aamusta myöhään iltaan... Se on kiva, kun aurinko nousee, just sillon kun pitäis lähtee kouluun, ja on jo lasknu, kun pääsee koulusta...
 
Mäkin taidan nyt naputella tänne jotain "järkevää", kun en muutakaan tekemistä tähän hätään keksi, ja aikaa on :D

Työssäoppimassa oon tällä hetkellä ja opin kovaa vauhtia nettailun ja irkkailun saloja *heh* Noo, kyllähän sekin voi olla ihan hyödyllistä ;)
On tää kyllä niin paljon mukavampi istuskella koneella kun voi kuunnella radiota! Muutaman viikon tossa meinasin hulluks tulla, kun ei ollu mitä kuunnella, eikä ittekkään viittiny ruveta laulamaan :D

Qohelet sanoi:
Tuli nukuttua taas ihan kunnolla. Heräsin oravien juoksenteluun välikatossa. Kun pääsin olohuoneeseen, yksi orava oli lintulaudalla auringonkukansiemeniä VARASTAMASSA PIENILTÄ LINTUPOLOISILTA! Niin ja sitten, tämä samainen orava hyppäsi minun ja Fairy talen tekemän laavu-pienoismallin päälle (joka on tehty laudasta), kävi haistelemassa aiemmin viemiäni kuivunieta leipäviipaleita ja se ryökäle, samainen VARASORAVA ei edes maistanut niitä! Ihan käsittämättöntä, seuraavaksi oravat syövät nämä talipallotkin puista - sekin on yksi talvi nähty.

Onhan noissa oravissa tullu nähtyä jos jonkinmoisia akrobaatin taitoja, kun lintulauta ja mahdolliset talipallot sijaitsee mun ikkunan alla ja on seurattu miten ne ratkoo meijän asettamia ongelmia; toisinsanoen epätoivosia yrityksiä saada talipallot niiltä saavuttamattomiin ja lintujen saavutettavaks :p

Mä en oo vielä saanu aikaseks ostaa joulusuklaakalenteria ollenkaa, mutta saanpas avata sitte useemman luukun kerrallaan :)P), kun sen jostain mukaani löydän tai muistan ostaa, hih ;)
 
Amoren sanoi:
Ennemmin sitä kyllä menee aikaisemmin kouluun, ja pääsee aikaismmin, kuin menee myöhään, ja pääsee myöhään... tosin mulla menee tää jakso kyl aikasta aamusta myöhään iltaan... Se on kiva, kun aurinko nousee, just sillon kun pitäis lähtee kouluun, ja on jo lasknu, kun pääsee koulusta...
Kannattaa tehdä näin kuin minä pyrin tekemään: myöhään kouluun ja aikaisin kotiin. Terv. nimim. maanantaisin ja tiistaisin koulua 10-14. :)

Loppuviikko on ikävä kyllä tällaista rumbaa, jolloin pitää herätä kahdeksaksi. Ei sitä mitenkään jaksaisi kun on aamu-uninen ihminen, eikä koulusta saa palkkaakaan.
 
Mulla on tasan ysk päivä, kun ei tarvii tulla ihan kaheksaan kouluun... tiistai 10.40... ja pääsen puol kolme... loput onkin sit iihan tarpeeks pitkiä...
 
Re: Wien, 10:15

Almdudler sanoi:
Ääk, kuukauden 1. päivä tarkoittaa myös sitä, että pitää maksaa
vuokra. :shock:

Olipas hyvä että tuli puheeksi, minä kun olen vain suklaakalenterihimoissani ja unohdan maalliset asiat aivan tyystin :p
Nythän tässä istuskelen ja odottelen synkkänä, että pääsisin käsiksi oppikirjoihin. Ei jotenkin jaksa iskeä kovin paljoa. Kolme tenttiä kun jaksaisi niin pääsisi ajoissa joululomalla ja voisi aloittaa rennosti elämisen muutamaksi viikoksi.
Minäkään en pidä aikaisista aamuista, joten kemian luentojen loppuminen sattui minulle oikein sopivasti. Nyt saa nukkua pitkään eikä tarvitse ajaa pimeällä takaisin. Minuun kun ei nappaa mennä kahdeksaksi pimeässä luennolle ja tulla kuuden jälkeen takaisin.Tänään vapaapäivä!
 
Huomenia.

Nousin justsiinsa, mie oon ihan pöllähtänyt. Mie kun en tunnetusti ole mitään aamuihmisiä, eli elämää ei todellakaan ole ennen kahtatoista, niin tuntuu ihan vääryydeltä nousta yhdentoista maissa. Mummi päätti soittaa 8.15, eikä sillä ollut edes asiaa. Eikä se edes koskaan soita niin aikaisin. Olis soittanut edes kotipuhelimeen, niin en olisi kuullut. No onneksi nukahdin sittten sen siliän tien, mutta ahaa, puhelinmyyjä soittaa 10.45. Olin ihan törkeän syvässä unessa ja myyjä ei varmaan edes saanut selvää miun puheesta, kun mie selitin, että enfhm oshalmmhistu. No sitten olinkin reipas ja nousin vähän sen jälkeen.

Äiti soitti just ja kertoi, että olin taas viimeyönä seikkaillut vähäsen unissani. Ihmekös on varvas kipeä. Misätähän unissakävely johtuu?

Pitäisi varmaan tänään yrittää lukea äikän teatteri- ja runo-oppia. Huomenna olis viimeinen koe ja illalla Gaala! wohoo.

Nyt aamupalalle.
 
Oooh..anteeksi, kello on hieman yli kaksitoista mutta en mitenkään voinut olla huomaamatta utuwan nettipäiväkirjassa kohtaa : [ music | Bad Religion- Let them eat war ]

:heart:

Toivottavasti muutkin tykkää Bad Religionista :p
 
Hee, piti tulla koneelle katsomaan, että onko tilille todella tullut lahja valtiolta. Tai miten sen ottaa. Mutta kyllä se veronpalautus tuli, jipii!

Ai niin, suklaakalenterini! Nyt vai vasta aamupalan jälkeen? Mutta miten ihmeessä kukaan ostaa suklaakalenterin katsellakseen sitä yli kaksikymmentä päivää ja syö kaikki suklaat vasta sitten? Unohdin jo kuka se oli, mutta hatunnosto hänelle. Itsehillintää. Minä syön suklaan luukusta, ja ostan sitten jouluaatoksi vaikka suklaalevyn. :p

Mitäköhän sitä tänään tulee oikeasti tehtyä?
 
Minullekin oli tullut vähän päälle 300 euroa, suurin osa siitä meni vanhoihin velkoihin mutta saa sillä joululahjojakin. Ja ihana tunne kun tili on pitkästä aikaa plussalla (eilen saldo -188,50 euroa).

Suklaakalentereiden suklaa on niin pahaa että minäkin mieluummin ostan jouluksi vähän parempaa enkä säästäisi kalenteria. Toisaalta en suklaakalenteria muutenkaan ostaisi. Martta Wendelinin on paljon kauniimpi. Ja laktoosi-intoleranssiepäiltynä ei suklaata muutenkaan voi syödä, tai siis voi syödä muutamaa tumma suklaata, joita inhoan. Toisaalta olen yrittänyt boikotoida suklaata muutenkin valmistusolojen takia ja onnistunutkin suhteellisen hyvin, nyt vain tekee mieli suklaata kun tiedän etten voi sitä syödä.
Sain eilen joulukortit tehtyä, niistä tuli minun mielestäni hienoja (vastaanottajillahan ei ole väliä :))
 
Huomenta. Istun täällä ATK-luokassa ja yritän tappaa aikaa, on kosminen totuus että harjoitukset ovat liian helppoja ja koulun koneilla ei pääse juuri niille sivuille jonne pitäisi. (Kontu tosin on poikkeus.) Joo-o, mitähän sitä täällä tekisi, jos joku ehtii nähdä tämän viestin niin olisi mukavaa saada joku hauska linkki tylsyyden keskelle. Kiitos ja kumarrus, lähdempä vastailemaan muihin topicceihin tältä erää. :)
 
Ihanata, jollakulla muullakin tietotekniikkaa aamusta :D , ja nyt pääsee aamullakin kirjoittamaan! Jee. Osaa olla vähän tylsää kun ensin piti tehdä pääsylippuja ja mainoksia koulun pikkujouluja varten ja nyt on sitten tätä luppoaikaa. Mainio keksintö tämä aamutopikki siis.

--Apua, unohdin tänään avata joulukalenterin!--
No, enpähän minä siihen kuole ja saanpahan koulun jälkeen katsoa videolta päivän Gilmoren tytöt -uusinnan. Ja syödä sen suklaan.
 
Hurraa, jollain muullakin on suklaakalenteri. Hei vain sinulle, Steel. Tietotekniikka oli huono valinta, mutta ihan mukavaa on se että tunneilla jää kerrankin luppoaikaa... :) Täytynee varmaan tästä lähteä, kun aikakin alkaa uhkaavasti loppua, mutta olkoonpahan Voima kanssasi ja hyvää jatkoa tulevaisuuteenkin. :D Eiköhän tähän topicciin tule vielä kirjoiteltua, on vähän sellainen fiilis.
 
Joo.. tosiaan hiphurraa, mä kuulun siihen onnettomaan 55 000 pölvästiin, jotka löysivät sen h******n lähetä tilinumero-kirjelmän siinä marraskuun puolivälissä, olin unohtanut täysin! Noh, eipä tule tuhlattua liikaa...
 
JA KAIKILLA PITÄÄ OLLA SUKLAAKALENTERI, EIHÄN SE JOULU MUUTEN TULEKAAN! :shock:

Tai ei ainakaan minulle ( eihän 21 ole ikä eikä mikään) ! :oops:
 
kalenteri on ihan mast, oli se sitten suklaa tai tavallinen, niin se vaan on pakko olla... mulla on kaks kalenteria, enkä oo toista viel ees avannu... :) Jos nee suklaat vaik säilyis jouluunasti?! :p
 
ei ne suklaat mihinkään pahene, ja sitäpaitsi on kivempaa syödä jouluaattona iso kasa suklaata, kun yks päivässä... :p
 
Heräsinpä vasta puolituntia sitte, täytyy
nauttia viel pitkistä unista ku voi (Intti
alkaa tammikuussa) :) Mullapa on jääny
tuo suklaakalenterin hommaaminen jo pari
vuotta sitte. Hyvä niin, koska jää aina
kauhee makean himo sen yhden suklaapalan
jälkee :D
Ja tänään pitäs olla koululla klo 17:45 nimittäin
alkaa omat lakkiaiset! Vihdoin tämä 3 lukuvuoden
ja yhden ylimääräisen jakson puurtaminen on ohi!
Sunnuntaina saa sit leikkiä
presidenttiä oman kodin ovella :D
Vielä ku tietäs mihin jatkaa lukion jälkee....
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös