Virallinen ruuhkatopic

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Jokaisesta ruuhkasta ollut tähän mennessä myöhässä, jos sitten siihen 19.12 ruuhkaan kerkeis..

Vaan onnea kontu, ja etenkin Merri!
 
Taisin käydä painamassa refreshiä liian aikaisin, en ole varma tuliko oma käväisyni mukaan tuohon. Minulla on kaikkea tekemistä tässä ja tätäkin kirjoittaessa tuli taas uusi sähköposti johon täytyy vastata. Koeta tässä sitten rynnistellä näiden ikkunoiden välillä :roll:
 
Sillanrakentaja sanoi:
Ei näkynyt Merriä ruuhkahuipun aikana, ei. :)
Mutta illemmalla sitten uudestaan, eikös?

toivotaan. (Ja ei, en minä lähettele turhia viestejä...)
 
No voihan mätä. Olin kyl tossa ekassa "ruuhkassa" mut seuraava pääs unohtuun *murinaa*.
Mutta 19.12 aion olla täällä :)

Joo ja tosiaan suuri hali Merrille ja kaikille kontulaisille :)
 
Onnentoivotukset Kontu-vanhukselle. Seuraava ruuhka on varmaan jo sellaiseen aikaan, että ihmiset ovat koneidensa ääressä. :)
 
Onnittelut Merrille! En ole käynyt paremmilla sivuilla eli Kontu on ehdoton ykkönen minulle. Neljä vuotta on tosiaan piitkä aika, joten on sitä syytä juhlia :wink: .
Tuo ensinmäinen ja toinen ruuhka menivät minulta kokonaan ohitse, kun olin siskojen kanssa siivoamassa.
Vielä kerran onnea Konnulle!
 
Onnittelut Merrille ja Konnulle!
Kontu on kyllä paras foorumi mielestäni, ja vaikka en kovin aktiivinen jäsen ole (kirjoituksien osalta), luen aina joka päivä uusia topiceja.

Laatu foorumi kertakaikkiaan!

Malja Konnulle! :1420:
 
Onnittelut nelivuotiaalle Konnulle. Toivottavasti tämä paikka toimii ja kukoistaa vielä monta hyvää vuotta. :)
32 käyttäjää näytti olevan nyt, kun tuohon seuraavaan ruuhkaan on vielä muutamia minuutteja. Saa nähdä meneekö tuo iltapäivän ennätys rikki.
 
Onneksi olkoon Kontu!
Kiitokset Merri!
:D
Missasin ensimmäiset ruuhkat mutta nyt ehdin.

AZan tapaan: malja Konnulle! :1420:

:pipe:
 
Ihan syrämestä otti, kun nyt tulin kurkkaamaan että neljältä meitä oli paikalla 50!
Merri, me tehtiin se! Jippii! :pipe: :1420:

Ja kohta pukkaa uutta päälle. Saas nähdä tehdäänkö ennätys kolme kertaa samana päivänä! :)
 
Pidemmittä puheitta; Onnea Merrille ja tietenkin 4-v. Konnulle. ;)
Tosiaan, neljä vuotta. Ja mikä hienointa, on voinut tutustua niin moneen upeaan kontulaiseen.
Kiitoksia :).

btw, kiitos Utuwalle, joka minuu muistutti tästäkin.
 
ei tainnut mennä rikki... :( Mutta 50 oli hyvä saavutus. *taputtaa* :)
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös