Virallinen ruuhkatopic

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Olin ekassa, unohdin toisen, Ja tähän tulin minuutin myöhässä. Viimeisessä sitten 60. :twisted:
 
Tämä ideahan toimii. Ennätys rikottu jo kahteen kertaan.
52 on tosi hienosti. :1420:
 
Jee, hyvä me ( <3Frodo<3, Acanthite, Amoren, Anne-Marie, AZa, Caral, elfi, Elhath, Fairy tale, Gandar, Gilgaeril, Glâdhwen, haltia, Haltiasielu, Hannelore, Hero, illusio, Ilmarë, Incanus, Itha, joulukuusi, Lessa, Lilith Evoly, Lunatic, Merri, Mew, Mindrel, Mirabella, Nellas_Elensar, Nol, nugwathion, Poppy, Rose, Ruby, Samooja, Telhirión, Tik, Utuwa, Vaana, Vayu, Vehka, Vine Trellis, Vohobitti, VP, Zegia)

Parhaimmillaan paikalla on ollut 52 käyttäjää 19.12.2004 19:19

Eli ainut mikä harmittaa on se, että ruuhkahuippu ajoittui 7 minuuttia liian myöhään. Hyvä suoritus silti, muistaako kukaan mikä Konnun ennätys oli ennen ruuhkayrityksiä?
 
Joops.... Jatkakaa rikkomista vielä viimeiselläkin kerralla, kun mie en pääse... Mutta tosiaan hyvä me!!! :D
 
Pitänee tulla sitten vielä kymmeneltä, kun aikaisempia en edes muistanut.
Tosiaan, hyvä me :).
 
Ainakin tässä on hyvä tekosyy spammata. Muistakaa että huomenna tähän topiikkiin ei sitten saa vastata! ;)
 
Saatte pärjätä viimisen ilman minua. Molempina kertoina kun olen ollut se on mennyt rikki. :wink: Tämän päivän jännitys taisi siis olla siinä.

Hyvä me ja onnea vielä kerran Konnulle.
 
*yksipuolisia aaltoja*
Olin ehkä paikalla.
Olin ainakin kirjautuneena..

M Me kunniotamme sinua, oi
E elämmiemme valo,
R rauhan tuoja,
R raukeasti addiktoivan foorumin ja
I iloisuuden pystyttäjä.
 
Pirkules. Sen sitä saa ku rupeaa katsomaan Kuninkaan Paluun kolmatta cd:tä niin unohtaa ruuhkan. No toivottavasti tulee uusi ennätys 22.00. Sillon olen mukana.
 
En päässyt mukaan seitsemän ruuhkaan, mutta vielä on mahdollisuus. Nyt tsemppiä :)

Tänään tulee paaaljon turhia viestejä...
 
Heh, hauskaa katsoa näin vajaa kymmenen aikoihin kuinka väkeä valuu tasaiseen tahtiin paikalle. Vaikka päivittäisi etusivua muutaman sekunnin välein, ehtii siinäkin välissä porukkaa eksymään paikalle.
 
Harmi vain että porukkaa on niin vähän tähän mennessä, ettei ennätys taida enää rikkoutua. Viimeksi oli huomattavasti enemmän porukkaa jo tässä vaiheessa...

Mutta kattellaan jos päästään lähelle :)
 
Samoin neljän ruuhkassa. Porukkaa oli jo kymmentä minuuttia vaille vähintääkin 2/3 koko määrästä. Muistaakseni.

Mutta yritetään.

Kävijäseurantaa kello 22.01: Vielä vähän, vielä vähän...
 
Jep, jokaiseen ruuhkaan olen tänään osallistunut. Jaksakaas pysyä vielä jonkun aikaa linjoilla, kun ei se ennätys varmastikaan juuri tällä kellon lyömällä tule, niinkuin ei edellisilläkään kerroilla.

Hyvää syntymäpäivää vielä kerran Konnulle ja arvostusta Merrille!
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös